Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 14 gasten bekijken dit topic.

Micmac

Da's hier de besten toog van Belgiksken.

Mathieu

23 juli 2010, 12:33:11 #1771 Laatste wijziging: 16 januari 2018, 00:17:43 door Driver
 Goede morgen en Patron voor ons allen :Koffie2520drinken: :Koffie2520drinken:

En om het aangenaam te maken doen we er nog een kleinigheidje bij :

Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

Resultaat van mijn bloedonderzoek van verleden maandag: cholesterol en suiker te hoog. Krijg nu zwaardere pillen (Lippitor 80 i.p.v. 40).

jerryke

Citaat van: kabar op 23 juli 2010, 13:10:11
Resultaat van mijn bloedonderzoek van verleden maandag: cholesterol en suiker te hoog. Krijg nu zwaardere pillen (Lippitor 80 i.p.v. 40).

oeioei aan die hoge suiker moet je zeker wat doen, want daar kun je vanalles van krijgen....en als de suiker op peil is dan zakt die cholesterol ook

kabar

Citaat van: jerryke op 23 juli 2010, 13:44:00
Citaat van: kabar op 23 juli 2010, 13:10:11
Resultaat van mijn bloedonderzoek van verleden maandag: cholesterol en suiker te hoog. Krijg nu zwaardere pillen (Lippitor 80 i.p.v. 40).

oeioei aan die hoge suiker moet je zeker wat doen, want daar kun je vanalles van krijgen....en als de suiker op peil is dan zakt die cholesterol ook
Ik heb met die hitte liters cola, fanta en sevenup gedronken. Ik vermoed dat het vandaar komt. Bovendien heb ik weinig gegeten. Ben ne kilo of vier afgevallen.

jerryke

Citaat van: kabar op 23 juli 2010, 14:54:55
Citaat van: jerryke op 23 juli 2010, 13:44:00
Citaat van: kabar op 23 juli 2010, 13:10:11
Resultaat van mijn bloedonderzoek van verleden maandag: cholesterol en suiker te hoog. Krijg nu zwaardere pillen (Lippitor 80 i.p.v. 40).

oeioei aan die hoge suiker moet je zeker wat doen, want daar kun je vanalles van krijgen....en als de suiker op peil is dan zakt die cholesterol ook
Ik heb met die hitte liters cola, fanta en sevenup gedronken. Ik vermoed dat het vandaar komt. Bovendien heb ik weinig gegeten. Ben ne kilo of vier afgevallen.

oei cola en fanta dat zijn suikerbommen...neem er dan de light van hé

Mathieu

Voor de warmte drink ik, koude koffie en liters gewoon plat waten en gebruik dus helemaal geen suiker, zelfs door het jaar niet.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

De beste remedie tegen dorst is thee maken en die in de koelkast een nacht laten afkoelen. Vroeger namen de boeren dat mee naar het veld en toen ik jàren geleden bomen uit deed nam ik dat ook mee. Gewone koude thee zonder iets in, in een glazen fles.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

Maar dan wel van die gesuikerde dinges afblijven want dan krijg je nog meer dorst.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Ga het hier ook nog eens zetten : Vrijdag start de Belgische competitie, dus elkeen die wil meedoen, invullen maar.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op 28 juli 2010, 22:53:22
Ga het hier ook nog eens zetten : Vrijdag start de Belgische competitie, dus elkeen die wil meedoen, invullen maar.

heb het ook in de nieuwsbalk gezet  ;D

Mathieu

oké, Patron geef er ons eentje voor mij het gekende : grote mok zwarte koffie.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Patron ne driedubbele Whiskey.

jerryke

Citaat van: Mathieu op 29 juli 2010, 10:32:52
oké, Patron geef er ons eentje voor mij het gekende : grote mok zwarte koffie.

Citaat van: Micmac op 29 juli 2010, 23:31:08
Patron ne driedubbele Whiskey.

doe mij dan maar ne dubbele Bailey's

Micmac

Patron, ne warme chocomel.