Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 24 gasten bekijken dit topic.

Mathieu

Terug van weg geweest, Patron geef er ons eentje, voor mij een straffe koffie.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Patron, ook maar eens een straffe koffie, ne mens moet toch nog eens één dag nuchter zijn.

Mathieu

20 mei 2010, 00:01:41 #1667 Laatste wijziging: 20 mei 2010, 13:51:48 door Mathieu
Maar stil hier, zijn ze aan het sparen om op verlof te gaan misschien?
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

De Gestapo ( lees politie ) is in de buurt een slimcontrole aan het houden.

Mathieu

Mij hebben ze toch wel tegen gehouden zeker. Moest blazen ondanks dat ik zegde alleen maar koffie gedronken te hebben. En dan heb ik wel geen " slim" sleutelhanger gekregen. En dat is niet fair, de mooie vrouwtjes hebben er wel een gekregen en ikke niet.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Rij altijd een beetje achterom bij controles, vind het puur tijdverlies te moeten stoppen voor komedianten in uniform.

Mathieu

Kan wel zijn Micmac, maar die doen ook maar wat hun opgedragen is. En wat die komedianten betreft : de grootste staan er nooit bij tenzij het wordt opgenomen voor de een of andere reportage, want dan moeten ze erbij zijn. Maar zeker niet om te werken.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

Heb de stem van vlaanderen ingevuld. Mijn visie benaderde het sterkst deze van Filip De Winter, daarna Gerolf Annemans, daarna Siegfried Bracke. Ik ben er wel eventjes van verschoten omdat ik het niet zo staan heb op het Vlaams Belang en zeker niet op De Winter.

Micmac

Citaat van: Micmac op  7 april 2010, 21:12:34
Heb de echte groene Duvel gedronken met het groene flesje bij mij aan tafel, prima drankje.



Mathieu

Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

27 mei 2010, 23:20:41 #1675 Laatste wijziging: 27 mei 2010, 23:24:28 door Micmac
Goedeavond,
In Sint-Amands aan de kaai was die groene Duvel gewoon verkrijgbaar.
Een kleine Duvel heeft een groen etiket (vandaar dat men hem soms ook wel eens als groene Duvel bestempelt), wordt in een fluit geschonken en leunt nog het dichtst aan bij een stevige pils.
Of een zachte Duvel zo je wil, want de smaak is iets minder scherp dan die van een 'echte' Duvel, maar toch nog scherp genoeg om te weten dat je een Duvel-variant aan het binnenzwelgen (degusteren) bent.

http://www.brasseriedeveerman.be/intro.htm

Mathieu

Moet daar heerlijk vertoeven zijn.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 28 mei 2010, 00:50:04
Moet daar heerlijk vertoeven zijn.

Op 26 en 27 Juni is het in Mariekerke te doen , om aan de drukte te ontsnappen en goed te gaan eten is Sint-Amands de oplossing het ligt er maar vier kilometer vandaan.
http://folklore.mariekerke.eu/

Mathieu

En niets verkeerds beginnen te denken als ik me hier één week niet meer laat zien. vertrek morgezvroeg naar Bergami ( Italie) voor één week. Als ons schoonbroer ons terug laat gaan zijn we bij leven en welzijn aanstaande zondagavond, over acht dagen terug van de partij.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Goedeavond,

Weeral een klant minder aan de toog voor een week.

Patron doe ze nog eens vol.