Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 20 gasten bekijken dit topic.

janmettepet

Citaat van: Fendtfeeltje op 28 februari 2009, 14:55:15
Hela klakkemans, dat is hier een deftig cafe en geen kabberdoeske he. Weg met die foto. Als ge hem nog één keer laat zien moogt ge mijn café niet meer in. (tenzij ge uwe fan mee brengt)
Ik dacht dat Vyske dees café geopend had, maar das niks, ik zit met mijn fan al in café 'De Wip'. Topless bediening daar. Blijft golle hier maar pitjesbak spelen.  :Tip-Hat:

Flurk

Citaat van: janmettepet op 28 februari 2009, 17:06:24
Citaat van: Fendtfeeltje op 28 februari 2009, 14:55:15
Hela klakkemans, dat is hier een deftig cafe en geen kabberdoeske he. Weg met die foto. Als ge hem nog één keer laat zien moogt ge mijn café niet meer in. (tenzij ge uwe fan mee brengt)
Ik dacht dat Vyske dees café geopend had, maar das niks, ik zit met mijn fan al in café 'De Wip'. Topless bediening daar. Blijft golle hier maar pitjesbak spelen.  :Tip-Hat:
Klak, ge moet niet dachten, ge moet trakteren. :Biertje2520klein:

jerryke

Citaat van: Koter op 28 februari 2009, 15:58:05
Die heeft zijn verwarming toch bij?  :biggrinbounce:

en waar heeft janzonderklak dan die verwarming hangen

Koter

28 februari 2009, 22:29:35 #198 Laatste wijziging: 28 februari 2009, 22:31:25 door Koter
 Hier se

Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

Citaat van: janmettepet op 28 februari 2009, 00:09:08
Net een foto van een fan getrokken.


Bij het goed bekijken van die foto begin ik mij toch vragen te stellen, dat zijn volgens mij geen borsten van een vrouw, maareerder zo iets opgespoten materiaal dat de h..... of de travers..... gebruiken.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Citaat van: janmettepet op 28 februari 2009, 17:06:24
Citaat van: Fendtfeeltje op 28 februari 2009, 14:55:15
Hela klakkemans, dat is hier een deftig cafe en geen kabberdoeske he. Weg met die foto. Als ge hem nog één keer laat zien moogt ge mijn café niet meer in. (tenzij ge uwe fan mee brengt)
Ik dacht dat Vyske dees café geopend had, maar das niks, ik zit met mijn fan al in café 'De Wip'. Topless bediening daar. Blijft golle hier maar pitjesbak spelen.  :Tip-Hat:


Heb het al gezegd begin mij toch vragen te stellen bij die topless bediening van jou in die zaak.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

niemand die hier vandaag trakteert  :4_9_8:

Fendtfeeltje

Citaat van: jerryke op  1 maart 2009, 22:18:30
niemand die hier vandaag trakteert  :4_9_8:
Tsja, tis hier maar stillekes de laatste dagen, allemaal de klak zijn schuld. Al die geilaards zijn hem gevolgd naar de wip, omdat er daar topless bediening is.  :smil414ae0fb30e96:

Brood, vlees, bier of friet, zonder boeren is het er niet.

jerryke

doe maar een glas verse melk FF...dat is goed voor de beenderen

Mathieu

 :Koffie2520drinken: en geef de rest ook iets FF; Naar die zaak van klak ga ik zo wie zo niet.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

 :d_clap_20: voor Mathieu ....doe mij maar eene cappucino...schol

Mathieu

Patron schut ze nog maar eens vol : voor mij een sweppes.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

janmettepet

Citaat van: Mathieu op  1 maart 2009, 13:52:50
Citaat van: janmettepet op 28 februari 2009, 00:09:08
Net een foto van een fan getrokken.


Bij het goed bekijken van die foto begin ik mij toch vragen te stellen, dat zijn volgens mij geen borsten van een vrouw, maareerder zo iets opgespoten materiaal dat de h..... of de travers..... gebruiken.
Ge moet toch uw brillekes eens opzetten zulle. Dat is een echt poppemieke, een van mijn vele fans.  :10_1_20:

vyske

Ik ben terug van de ski en 't was subliem; veel zon, warm, veel sneeuw en prachtige lange pistes..;
van al dat zweten, sporten en zuipen heb ik wel dorst gekregen. Patron, een dubbele schnaps en een pintje  :c_bang_20:

Fendtfeeltje

Alstublieft Mathieu, Jerryke en Catvys, laat het U smaken. Wat zal het zijn voor meneer met de klak?
Brood, vlees, bier of friet, zonder boeren is het er niet.