Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 17 gasten bekijken dit topic.

Mathieu

Zo veel te beter. En hopelijk ligt daar ook geen sneeuw meer.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Zou een Frutter, (anonieme BV met goede smaak), hier niet een paar fleskes van op de kop getikt hebben om ons dan een rondje te trakteren?????????
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/1079314/2010/03/12/Oudste-whisky-kost-11-000-euro-per-fles.dhtml

Koter

Citaat van: Flurk op 14 maart 2010, 17:13:48
Zou een Frutter, (anonieme BV met goede smaak), hier niet een paar fleskes van op de kop getikt hebben om ons dan een rondje te trakteren?????????
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/1079314/2010/03/12/Oudste-whisky-kost-11-000-euro-per-fles.dhtml

Dat zal hem wel gelukt zijn denk ik, maar of wij daar van mogen mee drinken?  :denken:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

Hmhmhmhmhmhm ik heb drie van die flessen in de kelder staan. Eentje is open en iedere dag neem ik daar, met een druppelteller, 2 druppels van. Kwestie van de smaak vast te blijven houden en toch er lang mee toe te komen. Dus als jullie een druppel op de tong willen proeven, laat maar weten.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Flurk op 14 maart 2010, 17:13:48
Zou een Frutter, (anonieme BV met goede smaak), hier niet een paar fleskes van op de kop getikt hebben om ons dan een rondje te trakteren?????????
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/1079314/2010/03/12/Oudste-whisky-kost-11-000-euro-per-fles.dhtml

Goedeavond,
De oudste whisky hier is van 1948 en dat jaartal is in de fles meegeblazen, dus binnen acht jaar heb ik er ook van zeventig jaar .
Doch de beste whisky is meestal rond de dertig jaar oud in de "single malt versie".

kabar

Werkt internet bij u ook zo vreselijk traag? Bij mij is het verschrikkelijk. De Frutters gaat nog, maar sennet en De Kist zijn enorm traag. Dikwijls krijg ik de melding "kan de webpagina niet vinden". En dan maken ze reclame dat vanaf maart alles veel sneller zal gaan. Nou moe!

kabar

Nu werkt het weer op normale snelheid.

Mathieu

Ik moet zeggen dat ik sinds ik voor 5 jaar ben overgeschakeld op euphonynet, ik nergens geen problemen meer gehad heb. Buiten in de loop van de avnond 3 maal een totale uitval van enkele uren. Maar daar werd ik dan op voorhand van verwittigd.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: kabar op 15 maart 2010, 17:37:22
Werkt internet bij u ook zo vreselijk traag? Bij mij is het verschrikkelijk. De Frutters gaat nog, maar sennet en De Kist zijn enorm traag. Dikwijls krijg ik de melding "kan de webpagina niet vinden". En dan maken ze reclame dat vanaf maart alles veel sneller zal gaan. Nou moe!

dat heeft niets met uw snelheid te maken, maar met de servers waar deze forums hun hosting hebben.....dat kan soms een klein mankement zijn maar soms ook een volledige uitval van de server.....bij problemen gaat de server veel langzamer je de gevraagde webpagina geven

Mathieu

En vandaag nog niemand aan de toog gehangen. Dan ga ik ook maar wandelen en zie dan wel als ik terug ben. Tot straks.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

Ben naar mijn vriend gewandeld. Die heeft een hond gekocht, een cocker. Lief beestje.

Mathieu

Vanmorgen gaan wandeen en vanmùiddag een toerke gedaan met de fiets. Wind nog een beetje kil, maar je voelt dat er verbetering in zit. En aan de vogeltjes ziet je ook dat het mooier weer op komst is.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

allee ik doe een rondje op....hopelijk gaat het weer nu de goede kant op, dan kunnen we binnenkort weer terrasjes doen  ;D

kabar

De zoon van mijn petekind werd één jaar. Wij worden oud!


[verwijderd door de beheerder]

Micmac

Goedeavond,  als je de jeugd ziet opgroeien weet je dat de jaren snel voorbijschuiven, maar we kunnen het niet tegenhouden.