Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 25 gasten bekijken dit topic.

jerryke

25 februari 2010, 19:03:40 #1500 Laatste wijziging: 16 januari 2018, 00:14:06 door Driver
Citaat van: Flurk op 25 februari 2010, 16:52:10
Vlaeminck, ik ben wel een heeeeeeeeel sober Flurkske, dus een waterke is voor mij goed. Proficiat met je verjaardag hoor. :d_clap_20: :d_clap_20:

waterke  :denken: ...ge weet toch wat de vissen daarin doen.....neen doe mij dan maar een coupeke   ......schol  B. De Vlaeminck

Mathieu

25 februari 2010, 20:33:06 #1501 Laatste wijziging: 16 januari 2018, 00:14:31 door Driver
Citaat van: jerryke op 25 februari 2010, 19:03:40
Citaat van: Flurk op 25 februari 2010, 16:52:10
Vlaeminck, ik ben wel een heeeeeeeeel sober Flurkske, dus een waterke is voor mij goed. Proficiat met je verjaardag hoor. :d_clap_20: :d_clap_20:

waterke  :denken: ...ge weet toch wat de vissen daarin doen.....neen doe mij dan maar een coupeke .....schol  B. De Vlaeminck

Nu zie je waar de chique madammen te voorschijn komen, ik kende dat woord zelfs niet :lachrol: :lachrol: :lachrol: :lachrol:
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Vlaeminck, een prettige verjaardag toegewenst.

Mathieu

Nu laat me ook maar eens proeven van die champagne. Niet dat ik daar zo hoog mee oploop, maar geef maar eens hier.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

26 februari 2010, 12:32:36 #1504 Laatste wijziging: 16 januari 2018, 00:14:47 door Driver
Citaat van: Mathieu op 25 februari 2010, 20:33:06
Citaat van: jerryke op 25 februari 2010, 19:03:40
Citaat van: Flurk op 25 februari 2010, 16:52:10
Vlaeminck, ik ben wel een heeeeeeeeel sober Flurkske, dus een waterke is voor mij goed. Proficiat met je verjaardag hoor. :d_clap_20: :d_clap_20:

waterke  :denken: ...ge weet toch wat de vissen daarin doen.....neen doe mij dan maar een coupeke    ......schol  B. De Vlaeminck

Nu zie je waar de chique madammen te voorschijn komen, ik kende dat woord zelfs niet :lachrol: :lachrol: :lachrol: :lachrol:

:denken: ....je hebt toch vroeger gehoord van Babycham, wel die deden ze in zo'n coupeke  ;D

Mathieu

Jerryke, in die tijd had ik een grote voorliefde voor een ander soort drank. :4_1_201: :4_1_201:
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac


Mathieu

Inderdaad joepie het is WE, maar een heel nat dan.
Laat het niet aan mijn hart komen, Patron geef ons iets en voor mij het traditionele : een grote mok zwarte koffie.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op 27 februari 2010, 10:52:29
Inderdaad joepie het is WE, maar een heel nat dan.
Laat het niet aan mijn hart komen, Patron geef ons iets en voor mij het traditionele : een grote mok zwarte koffie.

hier regent het nog niet......schol Mathieu  :Koffie2520drinken:

Micmac

Goodmorning, een regenmarkt veranderd de mensen, je ziet alleen trieste gezichten alsof hun laatste uur geslagen heeft, als ze hun wassen is het toch ook nat en dan hoor je meestal de mooiste liedjes vanuit de badkamer, logica en mensen liggen meestal ver uit elkaar.

Schol hé , ik heb nu eenmaal andere gewoonte's, doch de keel heeft het moeilijk bij dit weer.

Micmac

Heb ondertussen al een fleske Sauternes Parterrieu leeg, en zal eerst nog maar eens gaan eten alvorens een tweede fles te openen.

Mathieu

En ondertussen is die tweede fles ook wel soldaat veronderstel ik.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 28 februari 2010, 00:08:43
En ondertussen is die tweede fles ook wel soldaat veronderstel ik.

Die is op 1/3 blijven steken, maar het is zoetere wijn dan ik gewoon ben.

Mathieu

Als het maar gesmaakt heeft, dat is het voornaamste.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac


Goede Middag,
Moet gaan eten, het is te hopen dat ik niet wegwaai , in Kleine Brogel is het  105 km/h.