Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 16 gasten bekijken dit topic.

Mathieu

En ik hou het vanavond bij thee.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Goede morgen en wij gaan ons klaar maken om de kleindochter naar de manege te brengen. Ouders moeten beide werken vandaag, dus mogen wij dat doen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

Krijg daarstraks een sms van mijn beste vriend (Drummerke). Hij en zijn vrouw hebben besloten in alle vriendschap uiteen te gaan. Triest!
Ik zit al 36 jaar bij dezelfde. We hebben ook onze moeilijk periodes gekend, maar blijven toch samen.

Flurk

Citaat van: kabar op 22 februari 2010, 16:28:15
Krijg daarstraks een sms van mijn beste vriend (Drummerke). Hij en zijn vrouw hebben besloten in alle vriendschap uiteen te gaan. Triest!
Ik zit al 36 jaar bij dezelfde. We hebben ook onze moeilijk periodes gekend, maar blijven toch samen.
Kabar, als het echt niet meer gaat is het toch beter dat ieder zijn weg gaat hoor. Sommigen maken mekaar doodongelukkig door samen te blijven. Zoals men in het Frans zegt, on est mieux seul que mal accompagné.

Mathieu

Citaat van: kabar op 22 februari 2010, 16:28:15
Krijg daarstraks een sms van mijn beste vriend (Drummerke). Hij en zijn vrouw hebben besloten in alle vriendschap uiteen te gaan. Triest!
Ik zit al 36 jaar bij dezelfde. We hebben ook onze moeilijk periodes gekend, maar blijven toch samen.


Dat vind ik een fantastische oplossing, zonder ruzie. Als het niet meer gaat, en dat kan overal gebeuren, en er wordt een oplossing gevonden a la carte gelijk deze, vind ik dat er geen enkel probleem is.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Goedeavond,

Nu bots ik toch niet tegen een Moderator, en deze loopt door zonder iets te zeggen, volgens mij een niet juiste praktijk.
Het kan verkeren.    ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???

Mathieu

Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 22 februari 2010, 23:47:29
Verklaar je nader ????????????

Een Moderator bleef achter een van mijn hielen hangen was de juiste uitleg, zonder iets uit te leggen.

Mathieu , er was een fototje verwijderd door iemand die dit kan, van de drie Musketiers is er één nietszeggend of nietsschrijvend en dan voel ik terug het kinderforum sennet waar ook zo'n toestanden zijn, nu heb ik het ook wel zo druk dat er nog weinig Forumtijd zal overblijven.

barabas

Heb je het nu over de Frutters?

jerryke


Mathieu

Micmac en waar zou dit gebeurd zijn, bedoel op welk forum?
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Spook

Ik kan dat "probleem" niet snappen??

Mathieu, denk eens aan de turbo?

Micmac

Goedeavond ,

Bij SMF mag je dus niet boven de 150kb gaan wat Foto betreft,  daar zit dus de Musketier die ik zocht.
Morgen eens gaan kijken bij PHP voor de werking van servers met de bijbehorende databanken, de nieuwe technieken zitten vol raadsels en vermits ik niet voldoende weet zal ik mij op dit vlak wat moeten bijscholen, gelukkig kan je bij deze databanken terugspoelen volgens dag en tijd en dit kwam ook al voor in Photoschop 7 met de undo functie, eigenlijk een go-back functie.
We worden mogelijk nog ooit eens slim ?.

Micmac

Citaat van: barabas op 23 februari 2010, 11:19:44
Heb je het nu over de Frutters?

Nee de serverbeheerder speelt met mijn voeten, maar ik heb een tiendaagse scholing voor serverbeheer en de werking van grote netwerken.

Mathieu

Binnenkort wordt het daar ergens in de opmgeving van Beringen een volledig computerbedrijf met alles erop en eraan uit de grond gestampt met aan het hoofd een super man en die heet dan Micmac?
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.