Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 24 gasten bekijken dit topic.

Mathieu

Citaat van: Micmac op 13 februari 2010, 23:25:22
Deze muziek is beter   http://www.youtube.com/watch?v=uwIGZLjugKA&feature=fvsr


Zeker niet aan mij besteed om er een hele avond naar te luisteren.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Citaat van: Micmac op 14 februari 2010, 18:19:40
Goedeavond,  de juwelier was gelukkiger dan de bloemist, en dan die sneeuw doch de strooidiensten zijn hier wel actief.


Ik heb in ieder geval mijn deelname aan het wetenschappelijk onderzoek Psoriatis in UZ Gent toch achterit gesteld. Morgen krijg ik een andere datum in de week en dan hoop ik dat het wel makkelijker rijden gaat zijn op de autowegen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Koter op 14 februari 2010, 20:19:18
Citaat van: jerryke op 14 februari 2010, 20:05:18
ppppffffttt net 1.15 u gereden op 4 km

Is het daar zo glad of heb je file gehad?

zo glad, daaruit is een file gekomen en door die file een paar ongelukken (op 2 km 4 ongelukken)......en iedereen kwam ook nog eens terug van de karnavalstoet

Mathieu

Als ik de wegen hier bekijk ben ik toch blij dat ik de afspraak heb laten verzetten.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

Hier komt vandaag bijna geen verkeer door.

jerryke

Citaat van: Mathieu op 15 februari 2010, 12:17:10
Als ik de wegen hier bekijk ben ik toch blij dat ik de afspraak heb laten verzetten.

Ben net in Elen geweest, een rijvak was goed berijdbaar

Mathieu

Inderdaad Jerryke, één rijstrook is er op dit moment heel goed berijdbaar. Maar dat is ook zo op de autoweg, en zie je mij tegen 60 per uur naar Gent rijden als er feitelijk geen verplichting op zit, en als het niets met de gezondheid te maken heeft? Mij niet gezien dan zou ik zeggen. Als het voor de gezondheid of van moetens is ( gelijk voor welke omstandigheden) dan rij ik door alles heen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Goedeavond,  wanneer gaat de winter eigenlijk naar huis, velen zijn er al op uitgekeken, de mooie landschappen, de sneeuw die de takken doet doorhangen, de ijspegels en het maken van zeer mooie foto's zullen weldra tot het verleden behoren en dan gaan we weer klagen want te warm of te nat is ook weer niet goed, een mens is zelden tevree.

Flurk

Citaat van: Micmac op 14 februari 2010, 20:27:16
Citaat van: Flurk op 14 februari 2010, 19:19:01
Citaat van: Micmac op 13 februari 2010, 23:25:22
Deze muziek is beter   http://www.youtube.com/watch?v=uwIGZLjugKA&feature=fvsr
Smaken verschillen (gelukkig maar)

Goedeavond, als ik dat tempo kan volhouden tot ik honderd ben,  :a_thumbsup_20: :a_thumbsup_20: :a_thumbsup_20:

En Flurk terug genezen ? ? ?

Ge kent mijn lijfspreuk hé MicMac, "te slecht om dood te doen". :a_thumbsup_20: :a_thumbsup_20: :a_thumbsup_20:"

Micmac

Citaat van: Flurk op 15 februari 2010, 21:53:02
Citaat van: Micmac op 14 februari 2010, 20:27:16
Citaat van: Flurk op 14 februari 2010, 19:19:01
Citaat van: Micmac op 13 februari 2010, 23:25:22
Deze muziek is beter   http://www.youtube.com/watch?v=uwIGZLjugKA&feature=fvsr
Smaken verschillen (gelukkig maar)

Goedeavond, als ik dat tempo kan volhouden tot ik honderd ben,  :a_thumbsup_20: :a_thumbsup_20: :a_thumbsup_20:

En Flurk terug genezen ? ? ?

Ge kent mijn lijfspreuk hé MicMac, "te slecht om dood te doen". :a_thumbsup_20: :a_thumbsup_20: :a_thumbsup_20:"

Maar hoe kwetsbaar een mens kan zijn, gelukkig passen de meeste organen van een varken in een menselijk lichaam, zo is zelfs een "hart" voor 100% hetzelfde als dat van een mens, nu heb ik gehoord dat alle moslims gaan verdwijnen uit schrik een orgaan van een varken ingepland te krijgen, het tij gaat keren, doch ik ben al blij van onze Flurk terug te zien.

kabar

Bij Caroline Genez hebben ze een paardebakkes ingeplant.

Micmac

Citaat van: kabar op 15 februari 2010, 22:07:20
Bij Caroline Genez hebben ze een paardebakkes ingeplant.

Men is niet verantwoordelijk voor het gezicht dat je gekregen hebt, maar wel voor de smoel die je trekt. :LOL: :LOL:

Mathieu

Wat een geleerde praat hier allemaal aan de toog van avond.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Goedeavond, algemene dooi zal het verkeer eenvoudiger maken doch de voorziene regen is ook weer niet goed.

Mathieu

Nog één dag op de tanden bijten en dan is het gedaan voor enkele dagen en hopelijk voorgoed.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.