Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 19 gasten bekijken dit topic.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 13 februari 2010, 14:26:35
Schol allemaal, geef mij nu nog maar een grote mok koffie, moet nog weg met ons madame.

Allé hier hebt ge al een halve :LOL: :LOL: :LOL:

kabar

Heb voor mijn Valentijn een CD van Adya gekregen. Mooie muziek: klassiek in een modern kleedje.

Mathieu

Mooie muziek, maar hier wordt daar niet aan deel genomen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.


Mathieu

Kan misschien zijn Micmac, maar het gaat hier maar voor de helft open.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

Binnen een dik kwartuur vertrek ik weer naar mijn stamkroeg om bij de vrienden te zijn. Dit is al ettelijke jaren zo (vanaf ik zo een jaar of 16 was) en ik beleef er nog altijd veel deugd aan.

jerryke

seg mannen hebben jullie eraan gedacht dat het vandaag lievekesdag is....hebben jullie al een valentijnkadootje ? .....mijn pardon onze man trakteert mij seffens op een wokdineetje

Koter

Citaat van: jerryke op 14 februari 2010, 12:58:11
seg mannen hebben jullie eraan gedacht dat het vandaag lievekesdag is....hebben jullie al een valentijnkadootje ? .....mijn pardon onze man trakteert mij seffens op een wokdineetje

Daar doen wij hier niet aan mee, wij zien mekaar het hele jaar gaarne. Binnen een paar jaar gaat er geen week meer voorbij of ge moet cadeautjes kopen voor het een of ander. Pure commerce.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

Citaat van: Koter op 14 februari 2010, 13:07:08
Citaat van: jerryke op 14 februari 2010, 12:58:11
seg mannen hebben jullie eraan gedacht dat het vandaag lievekesdag is....hebben jullie al een valentijnkadootje ? .....mijn pardon onze man trakteert mij seffens op een wokdineetje

Daar doen wij hier niet aan mee, wij zien mekaar het hele jaar gaarne. Binnen een paar jaar gaat er geen week meer voorbij of ge moet cadeautjes kopen voor het een of ander. Pure commerce.

wij ook niet hoor......maar dat etentje was al een hele tijd gepland met onze vrienden

Micmac

Goedeavond,  de juwelier was gelukkiger dan de bloemist, en dan die sneeuw doch de strooidiensten zijn hier wel actief.

Flurk


jerryke

ppppffffttt net 1.15 u gereden op 4 km

Koter

Citaat van: jerryke op 14 februari 2010, 20:05:18
ppppffffttt net 1.15 u gereden op 4 km

Is het daar zo glad of heb je file gehad?
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

14 februari 2010, 20:27:16 #1423 Laatste wijziging: 14 februari 2010, 20:30:27 door Micmac
Citaat van: Flurk op 14 februari 2010, 19:19:01
Citaat van: Micmac op 13 februari 2010, 23:25:22
Deze muziek is beter   http://www.youtube.com/watch?v=uwIGZLjugKA&feature=fvsr
Smaken verschillen (gelukkig maar)

Goedeavond, als ik dat tempo kan volhouden tot ik honderd ben,  :a_thumbsup_20: :a_thumbsup_20: :a_thumbsup_20:

En Flurk terug genezen ? ? ?

Mathieu

Citaat van: jerryke op 14 februari 2010, 12:58:11
seg mannen hebben jullie eraan gedacht dat het vandaag lievekesdag is....hebben jullie al een valentijnkadootje ? .....mijn pardon onze man trakteert mij seffens op een wokdineetje

Als ik met deze dagen en zo zijn er nog met iets in mijn handen durf binnen komen is het kot gewoon te klein. Mia kan er zich zo in opwinden dat het niets meer te maken heeft met graag zien, of hoe je het noemen wil, maar gewoon een geldkloppers methode is. Zoals al gezegd is je ziet mekaar alle dagen graag en kan dus alle dagen iets doen. En daar moeten met sommige dagen, Valentijntje, zeker niet bij zijn. Ik weet best hoe ik haar kan verrassen en dat gebeurd op de meest onverwachte momenten, maar zeker nooit op commando.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.