Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 23 gasten bekijken dit topic.

vyske

geef mij maar een koffieke want binnen half uur kan ik weer de kou in om naar mijn evaluatie te gaan... weten ze dat nu nog niet dat ik te goed ben voor hen  :crylaugh:

kabar

Ben al terug van mijn schoonvader weg te doen. Het was buiten -5°.

Mathieu

Citaat van: catvys op 12 februari 2010, 09:50:41
geef mij maar een koffieke want binnen half uur kan ik weer de kou in om naar mijn evaluatie te gaan... weten ze dat nu nog niet dat ik te goed ben voor hen  :crylaugh:


Wij duimen natuurlijk voor jou, en jou al een beetje kennende zie ik daar ook geen probleem in.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: catvys op 12 februari 2010, 09:50:41
geef mij maar een koffieke want binnen half uur kan ik weer de kou in om naar mijn evaluatie te gaan... weten ze dat nu nog niet dat ik te goed ben voor hen  :crylaugh:

Goedeavond,

Te goed bestaat nooit, zelfs al heb je twintig Universitaire diploma's , positief leven is zeer goed maar de drang om meer te weten en alles te weten is voor ons prioritair en toch heeft de cosmos geheimen waarvan de wetenschap zelfs het bestaan niet weet, maar jezelf verheffen tot deze wetenschap hebben alleen de Maja's gepresteerd, leven in de geestenwereld.

Mathieu

Te goed bestaat misschien niet, maar als je in je werk en in je eigen vel optimaal voelt is dat een super positieve instelling.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 12 februari 2010, 22:29:22
Te goed bestaat misschien niet, maar als je in je werk en in je eigen vel optimaal voelt is dat een super positieve instelling.

Allert zijn en blijven is moeilijk doch door training kan men goed worden, denk maar aan de toprestaurants, doch het zo houden en steeds verbeteren onderscheid de top van de top.

Mathieu

En voor diegene die het willen weten : hier sneeuwt het weeral.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Citaat van: Mathieu op 13 februari 2010, 01:37:48
En voor diegene die het willen weten : hier sneeuwt het weeral.

Hou die vuiligheid maar daar.  ;D
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

Vanmorgen wel gezien dat het feitelijk niet veel gesneeuwd heeft.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op 13 februari 2010, 01:37:48
En voor diegene die het willen weten : hier sneeuwt het weeral.

hier ook

Koter

Hier is het juist beginnen sneeuwen bij -3°  :oi:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Goede dag,  markten bij dit koud weer is nu ook weer niks, doch er was nog veel volk zij het goed ingepakt, de marktkramers waren ook veel stiller dan normaal, overal valt er wat motsneeuw.

Micmac

Zou Kabar al iets gekregen hebben, hij moet altijd naar zijn stamcafe omdat hij hier niks krijgt ( ik laat mijne maat in de kou staan) , als dat gene flater is dan weet ik het niet meer , maar ik ga dat direct verhelpen sé




kabar

Mmmmmmmmm  dat smaakt!

Mathieu

Schol allemaal, geef mij nu nog maar een grote mok koffie, moet nog weg met ons madame.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.