Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 21 gasten bekijken dit topic.

Mathieu

En Patron geef er ons nu maar allemaal eentje, voor mij een grote mok koffie, zwart zonder iets in. Ik heb er warempel dorst van gekregen van dat zoeken naar glazen voor Micmac.

ps : Micmac omdat jij het bent mùag je ze allemaal meenemen, maar niet voor de verkoop hoor.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

Voor mij ne goeie straffe koffie met één melkske, één klontje en een koekske om te soppen.

Mathieu

Dat één koekje is ook helemaal niks hé Kabar.................... Patron haal die dikkoeken een voor de dag die Mia hier afgezet heeft vanmorgen. En snij die maar eens aan want morgen zijn die uitgedroogd. Of wilde je ze weer mee naar huis nemen? :4_1_72: :4_1_72: :4_1_72: :lachrol: :lachrol: :lachrol:
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

Citaat van: Mathieu op  5 februari 2010, 17:41:50
Dat één koekje is ook helemaal niks hé Kabar.................... Patron haal die dikkoeken een voor de dag die Mia hier afgezet heeft vanmorgen. En snij die maar eens aan want morgen zijn die uitgedroogd. Of wilde je ze weer mee naar huis nemen? :4_1_72: :4_1_72: :4_1_72: :lachrol: :lachrol: :lachrol:

Rozijnekoeken?

Micmac

5 februari 2010, 20:27:44 #1354 Laatste wijziging: 5 februari 2010, 22:34:31 door Micmac
Goedeavond en een zalig weekend,

Een vrachtwagen rijd met zijn kraan tegen een brug van de E-313 , brug afbreken zeggen de ingenieurs van Bruggen En Wegen, wat een soepke gaat dat weer worden op de binnewegen.

Micmac


Micmac

5 februari 2010, 22:45:31 #1356 Laatste wijziging: 5 februari 2010, 22:59:32 door Micmac
Zal nog maar eens tracteren zeker.


Mathieu

Citaat van: Micmac op  5 februari 2010, 20:27:44
Goedeavond en een zalig weekend,

Een vrachtwagen rijd met zijn kraan tegen een brug van de E-313 , brug afbreken zeggen de ingenieurs van Bruggen En Wegen, wat een soepke gaat dat weer worden op de binnewegen.


Is een hele soep op de binnenwegen. 5 km rijden op 2.45 uur. kan sommigen toch niet begrijpen, wij wisten het binnen het uur nadat het ongeval gebeurt is. Luisteren anderen dan nooit naar een radio of zo iets? Langere km en dan heb je diverse mogelijkheden, maar neen ze blijven liever uren staan aanschuiven.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Soep opgelost, alles waar normaal, enfin wat je normaal kan noemen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Patron geef er nog eentje, een mens wordt dorstig met al dat stof dat los gekomen is bij de afbraak van de brug en het opruimen van de stukken en het zand.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op  6 februari 2010, 16:51:37
Soep opgelost, alles waar normaal, enfin wat je normaal kan noemen.

Goedeavond,
Ben gaan shoppen in Antwerpen en omgeving , en morgen shoppen in Breda, is voor de gelegenheid op zondag open en nu eens gaan eten met familie, moet af en toe ook kunnen.

Micmac

Was bijna weg doch ik zal maar een bakske achterlaten dan komt er toch niemand om van de dorst.


Koter

Citaat van: Micmac op  6 februari 2010, 18:36:08
Was bijna weg doch ik zal maar een bakske achterlaten dan komt er toch niemand om van de dorst.



Dat lust ik wel, schol Micmac
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

barabas

Citaat van: Mathieu op  6 februari 2010, 16:51:37
Soep opgelost, alles waar normaal, enfin wat je normaal kan noemen.

Inderdaad,wat je "normaal" noemt.

Ik krijg de kriebels van de 313, ik rijd nog liever via de E 19 naar Overpelt dan langs daar!


kabar

Vanavond drink ik triple: Bière du mont Saint-Aubert.