Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 18 gasten bekijken dit topic.

Micmac

Citaat van: barabas op  1 februari 2010, 20:20:59
Citaat van: Micmac op 31 januari 2010, 23:09:05
Citaat van: jerryke op 31 januari 2010, 21:56:03
Citaat van: kabar op 31 januari 2010, 21:37:34
Ons moeder haar remedie was: hete melk, daar twee klontjes suiker in, een goede scheut jenever erbij, dan het bed in met wollen sokken aan en een pullover.

hier is het rum (80 graden) wat erin gaat

Het verbrandingsgevaar van de slokdarm en sluitklep aan de maag (klep die het maagzuur tegenhoud)  is zeer groot bij het puur drinken van STROH of rum van 80° of meer, hou er rekening mee, zodat als we allen 100 jaar zijn er nog eens kunnen op klinken.

Gaan we dan nog kunnen typen?? :smiley_bomb:

Goedeavond,
Tegen die tijd behoort een toetsenbord tot het verleden, en zal de stem het communicatiemiddel zijn, er zijn nu al proeven bezig waar je maar hoeft te denken, ja de vooruitgang is niet te stuiten maar het moeilijkst is het synchroniseren van de leeftijd zodoende dat we allemaal op dezelfde dag 100 worden  :LOL: :LOL: :LOL: :Tip-Hat:

barabas

mememememer ddda ddenke  gggogogo oeeek nimmerrr zooo gggoe gggaann ddenk ikke tegen dan

jerryke

Citaat van: Mathieu op  1 februari 2010, 18:35:42
Inderdaad maar wij gaan dat halen in Meeuwen waar je in de zomer de bessen zelf mag plukken. Wij halen het bessensap dat reeds klaar gemaakt is.

hmmm dan moet ik mijn broer daar eens langs sturen, die woont toch in Gruitrode

Micmac

Citaat van: barabas op  1 februari 2010, 21:56:57
mememememer ddda ddenke  gggogogo oeeek nimmerrr zooo gggoe gggaann ddenk ikke tegen dan

Gedachtenlezer moet luchthavens beschermen
Scanners die in staat zijn om gedachten te lezen, kunnen een oplossing vormen voor de veiligheidsproblematiek op luchthavens. Dat zegt Ehud Givon, chief executive van het Israëlische bedrijf WeCU Techologies. Het bedrijf ontwikkelt volgens Givon een technologie die in staat is om aan te geven of een reiziger een potentieel gevaar zou kunnen vormen, zonder dat de betrokkene zich daarvan bewust is. De ontwikkeling van WeCU Technologies zou beelden op schermen projecteren, zoals symbolen die geassocieerd worden met een bepaalde terroristische groepen of andere tekens die alleen een potentiële terrorist zou herkennen. Givon voert daarbij aan dat mensen automatisch reageren, zelfs al blijft het heel subtiel, wanneer ze plots een vertrouwd beeld opmerken in een vreemde omgeving.


Mathieu

Citaat van: jerryke op  1 februari 2010, 22:34:43
Citaat van: Mathieu op  1 februari 2010, 18:35:42
Inderdaad maar wij gaan dat halen in Meeuwen waar je in de zomer de bessen zelf mag plukken. Wij halen het bessensap dat reeds klaar gemaakt is.

hmmm dan moet ik mijn broer daar eens langs sturen, die woont toch in Gruitrode

Jerryke kijk hier eens op , daar vind je alles : http://www.blauwebessen.be/default.aspx?pid=16&sitelang=dutch
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Citaat van: Micmac op  1 februari 2010, 23:13:47
Citaat van: barabas op  1 februari 2010, 21:56:57
mememememer ddda ddenke  gggogogo oeeek nimmerrr zooo gggoe gggaann ddenk ikke tegen dan

Gedachtenlezer moet luchthavens beschermen
Scanners die in staat zijn om gedachten te lezen, kunnen een oplossing vormen voor de veiligheidsproblematiek op luchthavens. Dat zegt Ehud Givon, chief executive van het Israëlische bedrijf WeCU Techologies. Het bedrijf ontwikkelt volgens Givon een technologie die in staat is om aan te geven of een reiziger een potentieel gevaar zou kunnen vormen, zonder dat de betrokkene zich daarvan bewust is. De ontwikkeling van WeCU Technologies zou beelden op schermen projecteren, zoals symbolen die geassocieerd worden met een bepaalde terroristische groepen of andere tekens die alleen een potentiële terrorist zou herkennen. Givon voert daarbij aan dat mensen automatisch reageren, zelfs al blijft het heel subtiel, wanneer ze plots een vertrouwd beeld opmerken in een vreemde omgeving.



Dat zou kunnen wat er daar beweerd wordt, maar ik heb mijn twijfels. Ik kan mijn gedachten gewoon op nul zetten en gewoon nergens aan denken of mij foxen op iets bepaalds, bij voorbeel in mijn jeugd naar de mis moeten gaan en naar het lof in de namiddag. Hoe gaan ze dan daar iets aan kunnen doen gezien ik dat kan volhouden met denken ondanks dat ik vertrouwde momenten zie op gelijk welke manier.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

En daar is zelfs bijna geen training voor nodig om dat te bereiken en als ik dat kan kunnen die bommenleggers op die opblaaspoppen dat zeker doen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

vyske

Patron, voor mij een koffieke om de dag goed te beginnen  :Koffie2520drinken:

kabar

Heb mijn koffie al binnen. Nu de hond nog buitenlaten en dan terug warm binnen.

Mathieu

 :Koffie2520drinken: :Koffie2520drinken: :Koffie2520drinken:

En dan proberen te wandelen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

Het is glad buiten, er valt natte sneeuw.

Mathieu

De wegen liggen hier allemaal open, maar die koude wind is er teveel aan en dan die rotzooi van die winterse neerslag. heb mijn normale toer dan ook niet gedaan, maar deze gehalveerd.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op  2 februari 2010, 00:31:47
En daar is zelfs bijna geen training voor nodig om dat te bereiken en als ik dat kan kunnen die bommenleggers op die opblaaspoppen dat zeker doen.
s :smiley_bomb:   

Goedeavond,

De gedachtenlezer werkt met een gigantische snelheid om de reizigers allemaal te controleren, ook tijdens de spits, zie dan eens een prachtige hostes .  .  .  .  . :LOL: :LOL:

Mathieu

Inderdaad Micmac.......... zie dat zo een fantastische madame aan het denken is dat ze met jou, en met een beetje therapie denk je dat dan ook en nutteloos is de scanner. :lachrol: :lachrol:
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Goedeavond, nu het autosalon in Brussel veel volk trok had men gelijktijdig in Detroit ook een autosalon, doch ik had de indruk dat je er wat bijkrijgt, en hoe moet je dan een auto kopen ?.

http://www.youtube.com/watch?v=yBj_3ogyFfU&feature=player_embedded