Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 22 gasten bekijken dit topic.

kabar

't Is verdomd koud buiten. Ik ga vandaag nog enkel buiten om 16 uur om naar de cardioloog te gaan. Zal wel naar mijn voeten krijgen omdat mijn cholesterol te hoog is.
Hopelijk gaat het beter op dat fietske dan verleden keer.

Mathieu

Hopelijk alles goed afgelopen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

Eigenlijk was het goed. Ik moet alleen, wanneer mijn cholesterol boven de 200 gaat, nog een medikament bijnemen.
Het fietske was een marteling. Dus, terug elke dag wandelen! Volgens de cardioloog moet ik dan goed doorstappen en niet slenteren.

Micmac

Goedeavond , nu gaat een mens al eens kijken naar een nieuwe auto, en dan kom je bij de droomwagen van je leven, je bent verknocht , hij is mooier als de mooiste vrouw, en dan kom je tot de conclusie dat ze de deuren vergeten zijn, weg drooooooooooooooom.


Mathieu

Citaat van: kabar op 26 januari 2010, 18:46:37
Eigenlijk was het goed. Ik moet alleen, wanneer mijn cholesterol boven de 200 gaat, nog een medikament bijnemen.
Het fietske was een marteling. Dus, terug elke dag wandelen! Volgens de cardioloog moet ik dan goed doorstappen en niet slenteren.


Kabar goed doorstappen zonder je te forceren nu en als het weer het toelaat doen gelijk ik : de fiets op. De eerste keren is dat max 10 km, en stilaan opbouwen en eer je een maand verder bent sta je gewoon verstomd van jezelf.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: kabar op 26 januari 2010, 18:46:37
Eigenlijk was het goed. Ik moet alleen, wanneer mijn cholesterol boven de 200 gaat, nog een medikament bijnemen.
Het fietske was een marteling. Dus, terug elke dag wandelen! Volgens de cardioloog moet ik dan goed doorstappen en niet slenteren.

Een beetje gaan oefenen op de Citadel bij de para's.

Mathieu

Den boel nu ook weer niet laten forceren hé Micmac. Daar oefenen is niet voor elkeen weggelegd.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 27 januari 2010, 00:36:44
Den boel nu ook weer niet laten forceren hé Micmac. Daar oefenen is niet voor elkeen weggelegd.


Goedeavond,

Zal Kabarke eens meenemen sé, en we zullen die para's eens een leske geven dat ze nooit vergeten .

Flurk

Citaat van: Mathieu op 27 januari 2010, 00:36:44
Den boel nu ook weer niet laten forceren hé Micmac. Daar oefenen is niet voor elkeen weggelegd.
Voor ge in volledige gevechtsuitrusting en met bergam  in ene keer de Citadel van Namen in looppas kunt beklimmen moet ge inderdaad een beetje voorbereiding gehad hebben. :a_thumbsup_20:

kabar

Citaat van: Micmac op 27 januari 2010, 20:25:17
Citaat van: Mathieu op 27 januari 2010, 00:36:44
Den boel nu ook weer niet laten forceren hé Micmac. Daar oefenen is niet voor elkeen weggelegd.


Goedeavond,

Zal Kabarke eens meenemen sé, en we zullen die para's eens een leske geven dat ze nooit vergeten .

De weg naar de kantine ken ik daar goed (mijn schoonvader was een para).

Micmac

Citaat van: kabar op 27 januari 2010, 21:58:17
Citaat van: Micmac op 27 januari 2010, 20:25:17
Citaat van: Mathieu op 27 januari 2010, 00:36:44
Den boel nu ook weer niet laten forceren hé Micmac. Daar oefenen is niet voor elkeen weggelegd.


Goedeavond,

Zal Kabarke eens meenemen sé, en we zullen die para's eens een leske geven dat ze nooit vergeten .

De weg naar de kantine ken ik daar goed (mijn schoonvader was een para).


Kantine | | | , een maraton over de Citadel, dan krijgen we al die Para's achter ons en dan lopen om die kwijt te geraken, ge gaat snel terug in vorm zijn :LOL: :LOL: :LOL:

Mathieu

Micmac, ik ga nu niet twijfelen aan je conditie, maar ben er vast van overtuigd dat je die maraton zeker nooit gaat uitlopen, en dus zeker niet over de citadel. net zo min trouwens als ik nu nog.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Citaat van: Flurk op 27 januari 2010, 21:41:35
Citaat van: Mathieu op 27 januari 2010, 00:36:44
Den boel nu ook weer niet laten forceren hé Micmac. Daar oefenen is niet voor elkeen weggelegd.
Voor ge in volledige gevechtsuitrusting en met bergam  in ene keer de Citadel van Namen in looppas kunt beklimmen moet ge inderdaad een beetje voorbereiding gehad hebben. :a_thumbsup_20:

En ik ben er zeker van dat ik die niet meer kan opbrengen. :denken: :denken:
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 28 januari 2010, 00:14:59
Micmac, ik ga nu niet twijfelen aan je conditie, maar ben er vast van overtuigd dat je die maraton zeker nooit gaat uitlopen, en dus zeker niet over de citadel. net zo min trouwens als ik nu nog.

Dan zal ik ook maar een tent meezeulen zeker

Mathieu

Een vijfsterren hotel zal je daarboven waarschijnlijk niet vinden.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.