Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 20 gasten bekijken dit topic.

Flurk

En een vod om uw handen af te kuisen. :a_thumbsup_20:

Micmac

Citaat van: Flurk op 23 januari 2010, 19:29:25
Citaat van: Micmac op 23 januari 2010, 14:49:19
Citaat van: Koter op 23 januari 2010, 14:04:07
Wanneer je die op de autobaan op 120 zet is er toch geen probleem?

Die is automatisch opgenomen in het pakket met GPS en detectie , autobaan is minimum is 126 crono ( dus zonder afwijking), het gaat er eigenlijk om controle's en file's te ontwijken en zo snel mogelijk ter plaatse te zijn, en dat lukt aardig , maar het ergste is een nieuwe wagen kopen, met een  zeer krachtige motor, een tijdsgebonden GPS met voice-sturing met een RS 322 poort, zodoende dat er digitale satteliet-gegevens kunnen ontvangen en verzonden worden, een camera achter en voor met infrarood als parkeerhulp en een camera achter en voor voor permanente opnames te maken met twee harddisk's van 1,5 terabite en dan nog een cristalmicrofoon voor en achter regelbaar met een mini joystick voor opname's van geluid kortbij of veraf in digitale kwaliteit met volledige ruisonderdrukking, en het is niet simpel een break-auto te vinden met in de koffer een ondervloer of gereedschapslade waardoor je een werkplaats bijhebt die niemant ziet, er zit eigenlijk niet zoveel in , twee verrekijkers , een laptop , twee paar regelbare nordisch walk stiks , een overal, een osciloscoop een blokgolfgenerator, een multiemeter en amperetang soldeergereedschap van weller , 300 delig schroevendraaierset , een doppen en sleutelset, een digitale schuifmaat, een vijlenset, een tangenset , 200 meter nylon touw met alpinisme hulpstukken, een filmcamera met hard disc van 250 gb en een smd kaartje van 16 gb en een fototoestel , een compas , en nog wat rommel, het lijkt niet veel maar is nu verstopt in een prachtige ondervloer, en vind zo maar een auto.
En waar zit uw reservewiel MicMac, of rijdt gij met kogelvrije banden? :denken:
Een 100% volwaardig reservewiel zit onder de uitneembare ondervloer, een juweel van een auto.

Micmac

Citaat van: Flurk op 23 januari 2010, 19:49:00
In heel die inventaris mis ik het meest nuttige ding dat er bestaat. Een zwitsers zakmes. :biggrinbounce:

Dat zit altijd in mijn zak, en het weekend heb ik het groene met blokkerend limmet, speciaal besteld bij Victorinox Swiss.

Micmac

Citaat van: Koter op 23 januari 2010, 19:50:56
Citaat van: Flurk op 23 januari 2010, 19:49:00
In hel die inventaris mis ik het meest nuttige ding dat er bestaat. Een zwitsers zakmes. :biggrinbounce:

En een zaklantaarn.  ;D

Hier ook weer een unicum, een zaklamp met een mini zonnepaneel en een spiegeltje voor de zonnecellen op te laden bij donker, dus een eeuwigdurende zaklamp.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 23 januari 2010, 20:05:45
En een universele tang uit titanium, heel nuttig.

Dit moet ik tegenspreken, er zitten twee "vise-gripp" in een 10 inch en een langbek 6 inch en die zijn niet te verslijten.

Micmac

Voor ik het vergeet " Goedeavond"

Micmac

Citaat van: Flurk op 23 januari 2010, 20:38:33
En een vod om uw handen af te kuisen. :a_thumbsup_20:

Je kan het niet geloven maar " Vochtige doekjes" haalt alle vuil van je handen.

Flurk

Citaat van: Micmac op 23 januari 2010, 20:52:25
Citaat van: Flurk op 23 januari 2010, 20:38:33
En een vod om uw handen af te kuisen. :a_thumbsup_20:

Je kan het niet geloven maar " Vochtige doekjes" haalt alle vuil van je handen.
Awel daar ben ik mee akkoord want die hen ik daarstraks nog zelf gebruikt. :a_thumbsup_20: :a_thumbsup_20:

Flurk

Citaat van: Micmac op 23 januari 2010, 20:44:39
Citaat van: Flurk op 23 januari 2010, 19:49:00
In heel die inventaris mis ik het meest nuttige ding dat er bestaat. Een zwitsers zakmes. :biggrinbounce:

Dat zit altijd in mijn zak, en het weekend heb ik het groene met blokkerend limmet, speciaal besteld bij Victorinox Swiss.

Onverslijtbaar zijn die dingen. Ik heb het mijne al bijna 50 jaar (afgepakt van iemand die er tegenover mij slechte bedoelingen mee had). Wel maar het klassieke rode.

Micmac

23 januari 2010, 22:03:14 #1209 Laatste wijziging: 23 januari 2010, 22:13:38 door Micmac
Citaat van: Flurk op 23 januari 2010, 21:44:00
Citaat van: Micmac op 23 januari 2010, 20:44:39
Citaat van: Flurk op 23 januari 2010, 19:49:00
In heel die inventaris mis ik het meest nuttige ding dat er bestaat. Een zwitsers zakmes. :biggrinbounce:

Dat zit altijd in mijn zak, en het weekend heb ik het groene met blokkerend limmet, speciaal besteld bij Victorinox Swiss.

Onverslijtbaar zijn die dingen. Ik heb het mijne al bijna 50 jaar (afgepakt van iemand die er tegenover mij slechte bedoelingen mee had). Wel maar het klassieke rode.

]



Hier het groene met een hand te nemen en te openen plus dat het mes blokkeerd , een echt prachtmes.


De nieuwste Victorinox speciaal ontwikkeld voor het Zwitsers leger. Geschikt voor militair gebruik, veiligheid, kwaliteit en goede prijs/kwaliteitsverghouding zijn de sterke troeven van dit zakmes. Alleen het beste roestvrij staal zal gebruikt worden voor de productie van mes, de houtzaag, de blikopener met 3mm schroefdraaier, flesopener met 7mm schroefdraaier en draadstripper, Philips kruisschroevendraaier en de priem. Het mes zelf is gekarteld, kan met een hand geopend worden en blokkeert - zoals de schroevendraaier - nadat deze geopend is.
De twee-componenten plastieke omhulsing geeft dit zakmes een beter grip dan al zijn voorgangers.

Prijs: € 31,00  


Technische specificaties

Lengte gesloten:  111 mm
Lengte lemet:  85 mm
Gewicht:  126 g



Mathieu

Goede avond allemaal, alles wat hier gebruikt wordt is blijkbaar obverslijtbaar. Hoe kunnen de fabrieken nog blijven draaien.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Citaat van: Mathieu op 23 januari 2010, 22:31:23
Goede avond allemaal, alles wat hier gebruikt wordt is blijkbaar obverslijtbaar. Hoe kunnen de fabrieken nog blijven draaien.

Omdat er veel gepikt wordt.  ;D
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Citaat van: Mathieu op 23 januari 2010, 22:31:23
Goede avond allemaal, alles wat hier gebruikt wordt is blijkbaar obverslijtbaar. Hoe kunnen de fabrieken nog blijven draaien.
Behalve mijn knoken. ;D ;D ;D ;D

Mathieu

En ik die altijd gedacht had dat ik wel stijve knoken had, maar dat wat jij daar had zitten elastiek was.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke