Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 14 gasten bekijken dit topic.

Micmac

Goedemiddag,
Terug Leffe en andere Inbev bieren in overvloed.

Cruise control staat bij mij altijd op automaat, gekoppeld aan een ADC (Automatic Distance Control) geeft dit een mooi resultaat.

Koter

Wanneer je die op de autobaan op 120 zet is er toch geen probleem?
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

barabas

120 effectief is bij mij 130 op de meter, daar 10 % bij = 143 op de meter, uit veiligheid zet ik de cruise control op iets onder de 140.

Koter

Citaat van: barabas op 23 januari 2010, 14:27:37
120 effectief is bij mij 130 op de meter, daar 10 % bij = 143 op de meter, uit veiligheid zet ik de cruise control op iets onder de 140.

Dat klopt. Met de meeste wagens kun je 135 rijden zonder dat er wordt geflitst.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

barabas

Mijn Garmin meet de snelheid perfect.

Koter

Citaat van: barabas op 23 januari 2010, 14:34:19
Mijn Garmin meet de snelheid perfect.

Die geven inderdaad de juiste snelheid aan. Ik kan dat vergelijken met mijn snelheidsmeter op de vrachtwagen, die zijn geijkt.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Citaat van: Koter op 23 januari 2010, 14:04:07
Wanneer je die op de autobaan op 120 zet is er toch geen probleem?

Die is automatisch opgenomen in het pakket met GPS en detectie , autobaan is minimum is 126 crono ( dus zonder afwijking), het gaat er eigenlijk om controle's en file's te ontwijken en zo snel mogelijk ter plaatse te zijn, en dat lukt aardig , maar het ergste is een nieuwe wagen kopen, met een  zeer krachtige motor, een tijdsgebonden GPS met voice-sturing met een RS 322 poort, zodoende dat er digitale satteliet-gegevens kunnen ontvangen en verzonden worden, een camera achter en voor met infrarood als parkeerhulp en een camera achter en voor voor permanente opnames te maken met twee harddisk's van 1,5 terabite en dan nog een cristalmicrofoon voor en achter regelbaar met een mini joystick voor opname's van geluid kortbij of veraf in digitale kwaliteit met volledige ruisonderdrukking, en het is niet simpel een break-auto te vinden met in de koffer een ondervloer of gereedschapslade waardoor je een werkplaats bijhebt die niemant ziet, er zit eigenlijk niet zoveel in , twee verrekijkers , een laptop , twee paar regelbare nordisch walk stiks , een overal, een osciloscoop een blokgolfgenerator, een multiemeter en amperetang soldeergereedschap van weller , 300 delig schroevendraaierset , een doppen en sleutelset, een digitale schuifmaat, een vijlenset, een tangenset , 200 meter nylon touw met alpinisme hulpstukken, een filmcamera met hard disc van 250 gb en een smd kaartje van 16 gb en een fototoestel , een compas , en nog wat rommel, het lijkt niet veel maar is nu verstopt in een prachtige ondervloer, en vind zo maar een auto.

Koter

Dus, die auto rijdt met u in plaats dat gij daar mee rijd.  ;D
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Citaat van: barabas op 23 januari 2010, 14:27:37
120 effectief is bij mij 130 op de meter, daar 10 % bij = 143 op de meter, uit veiligheid zet ik de cruise control op iets onder de 140.

138 en je wordt niet geflitst, zolang de wet niet veranderd, maar 141 op het derde vak als ze in de middenberm staan is prijs omdat je te dicht bij het toestel passeert.

Micmac

Citaat van: Koter op 23 januari 2010, 14:55:30
Dus, die auto rijdt met u in plaats dat gij daar mee rijd.  ;D

Eigenlijk wel, maar ik moet bijvoorbeeld op 1,15 minuten in Oostende staan maar de auto zorgt ervoor dat ik op tijd aankom , ook al moet het even aan dubbele snelheid en dat vind ik belangrijker dan de onnozele wetgeving, ikzelf rij nu 42 jaar zonder ongeval , maar ga wel al eens een cirquit op voor het oefenen op hoge snelheid , en dan de Duitse autobahn is grandioos om uit te testen.

Flurk

23 januari 2010, 19:29:25 #1195 Laatste wijziging: 23 januari 2010, 19:32:38 door Flurk
Citaat van: Micmac op 23 januari 2010, 14:49:19
Citaat van: Koter op 23 januari 2010, 14:04:07
Wanneer je die op de autobaan op 120 zet is er toch geen probleem?

Die is automatisch opgenomen in het pakket met GPS en detectie , autobaan is minimum is 126 crono ( dus zonder afwijking), het gaat er eigenlijk om controle's en file's te ontwijken en zo snel mogelijk ter plaatse te zijn, en dat lukt aardig , maar het ergste is een nieuwe wagen kopen, met een  zeer krachtige motor, een tijdsgebonden GPS met voice-sturing met een RS 322 poort, zodoende dat er digitale satteliet-gegevens kunnen ontvangen en verzonden worden, een camera achter en voor met infrarood als parkeerhulp en een camera achter en voor voor permanente opnames te maken met twee harddisk's van 1,5 terabite en dan nog een cristalmicrofoon voor en achter regelbaar met een mini joystick voor opname's van geluid kortbij of veraf in digitale kwaliteit met volledige ruisonderdrukking, en het is niet simpel een break-auto te vinden met in de koffer een ondervloer of gereedschapslade waardoor je een werkplaats bijhebt die niemant ziet, er zit eigenlijk niet zoveel in , twee verrekijkers , een laptop , twee paar regelbare nordisch walk stiks , een overal, een osciloscoop een blokgolfgenerator, een multiemeter en amperetang soldeergereedschap van weller , 300 delig schroevendraaierset , een doppen en sleutelset, een digitale schuifmaat, een vijlenset, een tangenset , 200 meter nylon touw met alpinisme hulpstukken, een filmcamera met hard disc van 250 gb en een smd kaartje van 16 gb en een fototoestel , een compas , en nog wat rommel, het lijkt niet veel maar is nu verstopt in een prachtige ondervloer, en vind zo maar een auto.
En waar zit uw reservewiel MicMac, of rijdt gij met kogelvrije banden? :denken:

Koter

Citaat van: Flurk op 23 januari 2010, 19:29:25
Citaat van: Micmac op 23 januari 2010, 14:49:19
Citaat van: Koter op 23 januari 2010, 14:04:07
Wanneer je die op de autobaan op 120 zet is er toch geen probleem?

Die is automatisch opgenomen in het pakket met GPS en detectie , autobaan is minimum is 126 crono ( dus zonder afwijking), het gaat er eigenlijk om controle's en file's te ontwijken en zo snel mogelijk ter plaatse te zijn, en dat lukt aardig , maar het ergste is een nieuwe wagen kopen, met een  zeer krachtige motor, een tijdsgebonden GPS met voice-sturing met een RS 322 poort, zodoende dat er digitale satteliet-gegevens kunnen ontvangen en verzonden worden, een camera achter en voor met infrarood als parkeerhulp en een camera achter en voor voor permanente opnames te maken met twee harddisk's van 1,5 terabite en dan nog een cristalmicrofoon voor en achter regelbaar met een mini joystick voor opname's van geluid kortbij of veraf in digitale kwaliteit met volledige ruisonderdrukking, en het is niet simpel een break-auto te vinden met in de koffer een ondervloer of gereedschapslade waardoor je een werkplaats bijhebt die niemant ziet, er zit eigenlijk niet zoveel in , twee verrekijkers , een laptop , twee paar regelbare nordisch walk stiks , een overal, een osciloscoop een blokgolfgenerator, een multiemeter en amperetang soldeergereedschap van weller , 300 delig schroevendraaierset , een doppen en sleutelset, een digitale schuifmaat, een vijlenset, een tangenset , 200 meter nylon touw met alpinisme hulpstukken, een filmcamera met hard disc van 250 gb en een smd kaartje van 16 gb en een fototoestel , een compas , en nog wat rommel, het lijkt niet veel maar is nu verstopt in een prachtige ondervloer, en vind zo maar een auto.
En waar zit uw reservewiel MicMac, of rijdt gij met kogelvrije banden? :denken:

Op luchtkussens denk ik.  :D
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

23 januari 2010, 19:49:00 #1197 Laatste wijziging: 23 januari 2010, 20:37:22 door Flurk
In heel die inventaris mis ik het meest nuttige ding dat er bestaat. Een zwitsers zakmes. :biggrinbounce:

Koter

Citaat van: Flurk op 23 januari 2010, 19:49:00
In hel die inventaris mis ik het meest nuttige ding dat er bestaat. Een zwitsers zakmes. :biggrinbounce:

En een zaklantaarn.  ;D
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

En een universele tang uit titanium, heel nuttig.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.