Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 18 gasten bekijken dit topic.

Koter

Citaat van: kabar op 21 januari 2010, 20:17:30
In de Stella is er terug hoop.

Daar is het zo goed als opgelost, voorlopig toch.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

kabar

Hopelijk kan ik volgende zondag weer mijne Stella drinken. Haacht krijg ik niet door mijn keel want ik krijg er barstende hoofdpijn van.

Micmac

Citaat van: kabar op 21 januari 2010, 20:28:31
Hopelijk kan ik volgende zondag weer mijne Stella drinken. Haacht krijg ik niet door mijn keel want ik krijg er barstende hoofdpijn van.

En dan kan ik mijn Leffe 33 cl weer halen in plaats van die 30 cl nu.

kabar

Oeioei, de resultaten van mijn bloedonderzoek van verleden dinsdag zijn binnen. Cholesterol bijna 200. Zal terug moeten oppassen. De voorbije feestdagen zullen daar wel voor iets tussenzitten. Wat zou dat zijn zonder mijn medicamenten!

Marc Spandel

Ben effekes terug...

Druk, druk, druk...
Ik moet tegenwoordig als dopper harder werken dan toen ik écht ging werken zeg!
Misschien omdat ik nu voor niets werk dan ik zoveel werk heb?

Enfin morgen weer van da, en 't zal nog wel een tijdje duren denk ik.

Intussen mijn PC volledig aan het omswitchen.
Mijn PC had twee opstartsystemen. XP en Vista.
Daar heb ik nu van gemaakt XP (32-bit) en Windows 7 (professionel 64-bit)

En ja, als je een 'schone' installatie wilt, dan moet je al je software terug installeren, de drivers zoeken enz.
Vrije meningsuiting is een mensenrecht !
http://www.spandel.net

Micmac

Citaat van: Marc Spandel op 21 januari 2010, 22:19:20
Ben effekes terug...

Druk, druk, druk...
Ik moet tegenwoordig als dopper harder werken dan toen ik écht ging werken zeg!
Misschien omdat ik nu voor niets werk dan ik zoveel werk heb?

Enfin morgen weer van da, en 't zal nog wel een tijdje duren denk ik.

Intussen mijn PC volledig aan het omswitchen.
Mijn PC had twee opstartsystemen. XP en Vista.
Daar heb ik nu van gemaakt XP (32-bit) en Windows 7 (professionel 64-bit)

En ja, als je een 'schone' installatie wilt, dan moet je al je software terug installeren, de drivers zoeken enz.


En veel geduld zonder je op te jagen.

Micmac

Citaat van: kabar op 21 januari 2010, 22:10:46
Oeioei, de resultaten van mijn bloedonderzoek van verleden dinsdag zijn binnen. Cholesterol bijna 200. Zal terug moeten oppassen. De voorbije feestdagen zullen daar wel voor iets tussenzitten. Wat zou dat zijn zonder mijn medicamenten!

Heb visolie tegen cholesterol , breng dat van Nederland mee, gelukkig ben ik nog medicamenten vrij.

kabar

Citaat van: Micmac op 21 januari 2010, 22:31:31
Citaat van: kabar op 21 januari 2010, 22:10:46
Oeioei, de resultaten van mijn bloedonderzoek van verleden dinsdag zijn binnen. Cholesterol bijna 200. Zal terug moeten oppassen. De voorbije feestdagen zullen daar wel voor iets tussenzitten. Wat zou dat zijn zonder mijn medicamenten!

Heb visolie tegen cholesterol , breng dat van Nederland mee, gelukkig ben ik nog medicamenten vrij.

Vroeger dronk ik een lepel olie vóór ik ging pinten drinken.

Micmac

Citaat van: kabar op 21 januari 2010, 22:33:15
Citaat van: Micmac op 21 januari 2010, 22:31:31
Citaat van: kabar op 21 januari 2010, 22:10:46
Oeioei, de resultaten van mijn bloedonderzoek van verleden dinsdag zijn binnen. Cholesterol bijna 200. Zal terug moeten oppassen. De voorbije feestdagen zullen daar wel voor iets tussenzitten. Wat zou dat zijn zonder mijn medicamenten!

Heb visolie tegen cholesterol , breng dat van Nederland mee, gelukkig ben ik nog medicamenten vrij.

Vroeger dronk ik een lepel olie vóór ik ging pinten drinken.
Olie zorgt voor een snellere afbraak en om meer te kunnen drinken zonder echt dronken te zijn.
Anti alkoholisch drinken is inademen door de neus voor het drinken, en uitademen door de mond na het drinken, hierdoor word een deel van de vluchtige alkohol uigeblazen.

Mathieu

Citaat van: kabar op 21 januari 2010, 22:10:46
Oeioei, de resultaten van mijn bloedonderzoek van verleden dinsdag zijn binnen. Cholesterol bijna 200. Zal terug moeten oppassen. De voorbije feestdagen zullen daar wel voor iets tussenzitten. Wat zou dat zijn zonder mijn medicamenten!

Zouden ze zelf wel weten wat die waarden betekenen. Ik heb er helemaal geen last van : mijne staat op 180. Maar die van Mia stond de laatste keer op 230 en ze kreeg te horen dat ze zich geen enkele probleem moest maken aangezien ze haar " goede " nog volledig had en zodoende infeite onder mij kwam te staan. Begrijpe wie het kan.........
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Micmac je kan uiteraard ook de nieuwste rage nemen van de jeugd. Je loopt stomdronken rond en als er moet geblazen worden is de ademtest negatief, en neen er is niks mis met het apparaat.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 22 januari 2010, 13:19:51
Micmac je kan uiteraard ook de nieuwste rage nemen van de jeugd. Je loopt stomdronken rond en als er moet geblazen worden is de ademtest negatief, en neen er is niks mis met het apparaat.

Goedeavond en een zalig weekend , maar zolang ik blindelinks kan vertrouwen op mijn spionagesysteem is het allemaal in orde.

Mathieu

Mijn systeem is zeker zo perfect ; niet drinken als je moet rijden; En alles kan makkelijk zonder alcohol.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 22 januari 2010, 22:46:31
Mijn systeem is zeker zo perfect ; niet drinken als je moet rijden; En alles kan makkelijk zonder alcohol.

Maar altijd en overal veel te hard krijg ik niet afgeleerd, het zit er ook van jongsaf ingebakken.

Koter

Citaat van: Micmac op 23 januari 2010, 01:45:10
Citaat van: Mathieu op 22 januari 2010, 22:46:31
Mijn systeem is zeker zo perfect ; niet drinken als je moet rijden; En alles kan makkelijk zonder alcohol.

Maar altijd en overal veel te hard krijg ik niet afgeleerd, het zit er ook van jongsaf ingebakken.

kruiscontrole gebruiken Micmac
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....