Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 14 gasten bekijken dit topic.

Flurk

Citaat van: kabar op 17 januari 2010, 11:38:04
Ben eens curieus of er in mijn stamcafé nog Stella te krijgen is.
Daar heb ik in heel mijn leven maar twee slokken van gedronken en dan nooit meer.

Mathieu

Daar heb ik in mijn goede tijd heel veel slokken van gedronken om niet te zeggen gezo....
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Goedeavond,
Na wat rondvraag kom ik tot de conclusie dat er zoveel bier te krijgen is als je eigenlijk wil, je hoeft alleen even de Nederlandse grens over te steken, vier bakken Leffe ( twee blond en twee bruin) doch het flesje heeft een andere verhouding , 30 cl ipv 33 cl, nu heb ik niet gelet op stella en haacht maar dat zal toch wel dezelfde hoeveelheid zijn zeker, en zo verdienen onze noorderburen eens iets aan die dorstige Belgen.

Mathieu

Zolang je maar niet aan die Hollandse brol begint, want dat is juist schotelwater.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Citaat van: Mathieu op 17 januari 2010, 20:01:52
Zolang je maar niet aan die Hollandse brol begint, want dat is juist schotelwater.

Ik denk dat ons afwaswater straffer is.  :crylaugh:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

kabar

Mijn stamcafé schakelt vanaf woensdag over op Haacht (als de staking nog verder duurt). Dat wordt dan Spa drinken voor mij want Haacht krijg ik niet door mijn keel: juist koeiezeik!

kabar

De wereld is toch klein. Een man uit mijn geburen waar ik regelmatig een babbelke mee sla vroeg me of ik Mathieu van Beringen kende. Op mijn bevestigend antwoord zei hij: "Dat is mijn schoonbroer!".

barabas

Citaat van: kabar op 18 januari 2010, 15:37:31
De wereld is toch klein. Een man uit mijn geburen waar ik regelmatig een babbelke mee sla vroeg me of ik Mathieu van Beringen kende. Op mijn bevestigend antwoord zei hij: "Dat is mijn schoonbroer!".

Ofwel is den Thieu berucht ;D

Micmac

Citaat van: kabar op 18 januari 2010, 15:37:31
De wereld is toch klein. Een man uit mijn geburen waar ik regelmatig een babbelke mee sla vroeg me of ik Mathieu van Beringen kende. Op mijn bevestigend antwoord zei hij: "Dat is mijn schoonbroer!".


Goedeavond,
Ja , op een bijeenkomst in Brussel kom ik dan toevallig mijn schoonbroer tegen, en zeg tegen hem "gij moet Karel toch kennen hij woont in Uw straat en volgens mij geen honderd meter van UW deur", en ja zijn geheugen pikte Kabar op, maar in Februari zijn we alweer aan het mosselen eten in Kaggevinne, zo blijft de cirkel een beetje rond.

kabar

Er zijn slechts twee huizen tussen het zijne en het mijne, maar zijn kiekens en zijn eenden zitten tot bij mij in den hof. Regelmatig passeert hij voor mijn deur als hij met zijn honden gaat wandelen. Zeer vriendelijk persoon (zijn madam trouwens ook) en steeds tot een babbelke bereid.

Micmac

En ook een "handige harrie", als er onmogelijke dingen moeten gedaan worden.

Mathieu

Alléé het genie zijn , blijft dan toch in de familie.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Goedeavond , al  rap ne Leffe ingeschonken, nu blijkt een bruine meer kalorieën te bevatten dan een blonde, zou dat bij vrouwen ook zo zijn ?.

kabar

Terug van de dokter. Alles prima in orde. Nu volgende week de cardioloog nog.

Micmac

Citaat van: kabar op 19 januari 2010, 21:34:43
Terug van de dokter. Alles prima in orde. Nu volgende week de cardioloog nog.
.
Groot onderhoud Kabar.