Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 20 gasten bekijken dit topic.

kabar

Citaat van: Micmac op  5 januari 2010, 21:38:46
Goedeavond, Mathieu ne'n Duvel krijg ik niet binnen, hoe da komt is een vraagteken .

Maar ne gilden wel hé.

Micmac

Citaat van: Flurk op  5 januari 2010, 18:41:39
Citaat van: Mathieu op  4 januari 2010, 18:45:31
Citaat van: Micmac op  3 januari 2010, 23:40:22
Marc, bij mij slaat da basculleke nog een 10 kilo verder uit, zou da aan de sleet van de bascule liggen ?.


En bij mij nog wat verder.
Jullie zijn blijkbaar allemaal vreetzakskes,,,,???????.
Bij mij slaat dat alleen maar door als ik ballast in mijn zakken steek of een loodgordel aandoe.

De grootste ramp is altijd uitgenodigd worden op de meest bourgondische breugelfeestje's, eten zoals in de middeleeuwen de koningen deden.
En nee zeggen betekend de vriendschapsbanden verbreken, en als je bekend en gezien wil worden moet je erbij zijn, van je laten spreken en meestal nog wat stuntwerk uithalen ook nog. :7_13_14v:









































:4_1_72: :4_1_72:

Micmac

Citaat van: kabar op  5 januari 2010, 21:40:50
Citaat van: Micmac op  5 januari 2010, 21:38:46
Goedeavond, Mathieu ne'n Duvel krijg ik niet binnen, hoe da komt is een vraagteken .

Maar ne gilden wel hé.

En een Pietermenneke is een halve literpint Gilde, dan moet ge nie zo rap een andere bestellen, en het is begot lekker..

Micmac

Citaat van: Mathieu op  5 januari 2010, 12:56:21
Klopt Kabar, was mijn fout.

Met die dingen heb ik heel veel gewerkt, tot groot ongenoegen van mijn rug.

Ge moet maaien met "de zeis" niet met Uw rug Mathieuke.
http://www.youtube.com/watch?v=ohh8gvX3UmQ

Micmac

Het aanbod in die tijd was ook groot,  veel fabrikanten.


Micmac

En als ze bot was mocht je ze haren zonder veiligheidsbril.


Mathieu

Dat heb ik nooit volledig onder de knie gekregen. Indien ik dat dan toche ens deed en samen met mijn grootvader kreeg ik altijd onder mijn voeten dat ik daar veel te hard op klopte en daardoor steeds achterliep met het te doen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Goedeavond, in een cafe zonder bier zit er meer volk.

Marc Spandel

Citaat van: Micmac op  6 januari 2010, 21:00:47
Goedeavond, in een cafe zonder bier zit er meer volk.

Moest ik kunnen, ik zou u suikerboon (kinnekeskak... boelekessuiker) geven. 'k Ben hier van zo een pot aan het snoeperen samen met mijn madam.
Vrije meningsuiting is een mensenrecht !
http://www.spandel.net

Micmac

Citaat van: Marc Spandel op  6 januari 2010, 22:06:42
Citaat van: Micmac op  6 januari 2010, 21:00:47
Goedeavond, in een cafe zonder bier zit er meer volk.

Moest ik kunnen, ik zou u suikerboon (kinnekeskak... boelekessuiker) geven. 'k Ben hier van zo een pot aan het snoeperen samen met mijn madam.


Is da nie slecht voor de tandjes.

Mathieu

Normaal gezien heel slecht, maar als je nog alleen kunsttandjes hebt misschien niet.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

In de steenkoolmijnen vroeger waren er mensen bij die 106 tanden getrokken hadden, en ze hadden nog teveel tanden in hun mond om een gebid te dragen.

Mathieu

Tanden getrokken bij het schakelen van de locomotief denk ik dan.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

In het Zwitserse Sankt Gallen heeft een man die het gaspedaal van zijn Ferrari te diep indrukte, een astronomische boete gekregen.

De bestuurder reed met een snelheid van 100 km/u door een dorpje. Dat kost hem niet minder dan 200.000 euro.

In Zwitserland is de grootte van de boete namelijk afhankelijk van het inkomen van de persoon die de overtreding begaat. Aangezien de Ferrari-rijder in kwestie goed is voor zo'n 15 miljoen euro, kreeg hij de torenhoge boete waarmee het vorige record (74.000 euro) verpulverde.

Zouden de Zwitsers dan ook geld tekort hebben ?.


Mathieu

Als ik er dan toch zoveel heb dan heb ik er ook geen probleem mee om met zo een voertuig te rijden en dan ook zulke boetes te betalen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.