Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 25 gasten bekijken dit topic.

jerryke


Fonske

ver mijn ne goeien duvel da mach ik gere

kabar

Thieu,
Mijn mail aan u is teruggekomen omdat je box vol zat.

Mathieu

Prober nog eens, heb die volledig leeg gemaakt.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

De kleinkinderen zijn juist buiten. Ze zijn hun Sinterklaas komen halen. Ons Guske heeft nogal rondgecrosst.

Mathieu

Wat is dat nu allemaal Kabar, de heilige man komt toch uit Spanje met de stoomboot op 6 dec en je zegt dat de kinderen het al zijn komen halen. Hebbenn ze mij dan altijd iets wijs gemaakt ???????
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

De Sint moest ook nog bij de ouders, de andere grootouders en de meter komen en daarom kwam hij bij ons een weekje vroeger. ;)

kabar

Verdorie, ik zit te wachten om te kunnen gaan wandelen, maar ze brengen vandaag mazout en in ben vergeten te vragen of het in de voor- of de namiddag was.

Mathieu

Spring dan straks maar binnen. Ik zit er al en zal er eentje voor je laten weg zetten. Schol.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

Ik ben naar het kerkhof geweest...... ondertussen nam mijn vrouw een bad ... an natuurlijk stonden ze toen met de mazout aan de deur.
Zet de pint maar klaar, ik kom af.

Mathieu

Staat klaar en er staat zelfs een tweede bij.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

janmettepet

Citaat van: Mathieu op  1 december 2009, 20:43:41
Staat klaar en er staat zelfs een tweede bij.
Ze zijn al helemaal verlebberd, niet meer te zuipen. Geef mij maar een fris Westmalleke.

Mathieu

Drink jij nog maar wat van die Westmalle, je ziet nog niet eens dat die glazen leeg zijn maar nog niet afgewassen zijn. Was de dorst zo groot dat je aan pinten van gisteren moest gaan drinken of was het nog iets anders.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Kabar als je langs komt vraag je tegoed aan de Patron er zijn er drie betaald voor je.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

Citaat van: Mathieu op  2 december 2009, 22:06:50
Kabar als je langs komt vraag je tegoed aan de Patron er zijn er drie betaald voor je.

Maar ik mag er van de cardioloog slechts één per dag drinken. Hoe gaan we dat oplossen?