Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Flurk

Citaat van: Mathieu op 24 oktober 2009, 18:55:27
Ben ook eens gaan pluizen, ziet er inderdaad heel mooi en veelbelovend uit. Maar het grote nadeel : vliegen en dat wil die van ons op dit moment niet.
Giet ze nekeer een paar flinke whisky's op voor ze vertrekt. Ge zult niet geloven wat ze dan allemaal gaat durven. :4_1_72:

Mathieu

Ik heb haar al voorgesteld dat we naar de vlieghaven rijden en dat ik onder de weg zorg voor de koffie. eer ze daar is ziet ze alles dubbel en denkt ze dan dat de vliegtuigen zo groot geworden zijn. Maar zegt ze dan erbij : daarin stappen doe ik niet.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Madame F

Citaat van: Mathieu op 26 oktober 2009, 00:16:33
Ik heb haar al voorgesteld dat we naar de vlieghaven rijden en dat ik onder de weg zorg voor de koffie. eer ze daar is ziet ze alles dubbel en denkt ze dan dat de vliegtuigen zo groot geworden zijn. Maar zegt ze dan erbij : daarin stappen doe ik niet.

moa sjeuke wille kik wel met a meegon, hemme kik giene schrik van vliegers

Mathieu

Ik denk ook dat ik voor een andere reismadame zal moeten gaan uitzien. Maar of mijn mùadame daar mee akkoord gaat zijn weet ik niet, en als ze dan last minute toch ook nog mee wil, zit is er tijdens het verlof met twee op mijn kot.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

Citaat van: Mathieu op 28 oktober 2009, 17:33:20
Ik denk ook dat ik voor een andere reismadame zal moeten gaan uitzien. Maar of mijn mùadame daar mee akkoord gaat zijn weet ik niet, en als ze dan last minute toch ook nog mee wil, zit is er tijdens het verlof met twee op mijn kot.

Ideaal. Laat die twee vrouwen dan maar gaan winkelen en wandelen. Ondertussen kan jij aan de bar naast het zwembad het overige vrouwelijk schoon bewonderen terwijl je nipt aan een cocktail.

xofie

't is hier maar een droge bedoening zenne :Tasty:

Madame F

Citaat van: Mathieu op 28 oktober 2009, 17:33:20
Ik denk ook dat ik voor een andere reismadame zal moeten gaan uitzien. Maar of mijn mùadame daar mee akkoord gaat zijn weet ik niet, en als ze dan last minute toch ook nog mee wil, zit is er tijdens het verlof met twee op mijn kot.

zal kik niske doen wa da gij nie gerne hebt, allien wa a goed doet zeg datte mor tege a vrake

Mathieu

Citaat van: kabar op 29 oktober 2009, 18:58:43
Citaat van: Mathieu op 28 oktober 2009, 17:33:20
Ik denk ook dat ik voor een andere reismadame zal moeten gaan uitzien. Maar of mijn mùadame daar mee akkoord gaat zijn weet ik niet, en als ze dan last minute toch ook nog mee wil, zit is er tijdens het verlof met twee op mijn kot.

Ideaal. Laat die twee vrouwen dan maar gaan winkelen en wandelen. Ondertussen kan jij aan de bar naast het zwembad het overige vrouwelijk schoon bewonderen terwijl je nipt aan een cocktail.


Dat is verdorie nog zo stom niet bekeken. Ga dat zeker overwegen. patron geef er ons allen eentje.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

doe mij dan maar een glaasje cava  :Champers:

jerryke

een rondje op mijn kosten.......ben net gevraagd om meter te worden van de kleine Laura  :10_1_20:


xofie

op een gezond leven van kleine laura en meter !!!!!!!!!!

jerryke

Citaat van: xofie op 30 oktober 2009, 22:50:27
op een gezond leven van kleine laura en meter !!!!!!!!!!

Laura verblijft met mama en papa in Polen, papa werkt daar voor een Belgische firma....maar voor de Kerst komen ze over naar hier en wordt ze ook hier gedoopt.

kabar

Proficiat Jerryke. Mij was het niet gegund om peter te zijn van één van mijn kleinkinderen.

jerryke

Citaat van: kabar op 31 oktober 2009, 09:50:12
Proficiat Jerryke. Mij was het niet gegund om peter te zijn van één van mijn kleinkinderen.

het is niet voor mijn kleinkind, maar van het dochtertje van de zoon van mijn broer....van onze kleinzoon ben ik wel meter, maar toen was ik ook veel jonger....en de kleindochter wat nu verwacht heb ik aangeraden jonge peter en meter te nemen

kabar

Ik vind ook dat je een jonge peter en meter moet nemen.