Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 20 gasten bekijken dit topic.

Flurk

Citaat van: jerryke op 18 oktober 2017, 22:11:12
" kijkt door het sleutelgat naar binnen" doeme is die zaak vandaag gesloten  :Doh3: ....had ik toch een rondje willen trakteren
Deur openbreken, binnengaan en zeggen dat ge krakers zijt........................drinken à volonté. :biggrinumbrella1:

jerryke

Citaat van: Flurk op  4 november 2017, 13:11:46
Citaat van: jerryke op 18 oktober 2017, 22:11:12
" kijkt door het sleutelgat naar binnen" doeme is die zaak vandaag gesloten  :Doh3: ....had ik toch een rondje willen trakteren
Deur openbreken, binnengaan en zeggen dat ge krakers zijt........................drinken à volonté. :biggrinumbrella1:
*breekt deur open*...gaat binnen en zegt vwalla ik ben kraakster ....

Driver

Politie valt binnen

Zozo, een kraakster. Blank en een Belgische nationaliteit. Dat wordt een tijdje prison.

Flurk

Citaat van: Driver op  4 november 2017, 16:06:33
Politie valt binnen

Zozo, een kraakster. Blank en een Belgische nationaliteit. Dat wordt een tijdje prison.
Dat is evident. Eigen volk eerst hé................ :smil414ae0fb30e96:

jerryke

Citaat van: Driver op  4 november 2017, 16:06:33
Politie valt binnen

Zozo, een kraakster. Blank en een Belgische nationaliteit. Dat wordt een tijdje prison.

ja van noten ....als dat al niet meer mag  :Doh3:...ik doe wel ne sjaal om tegen de kou  ;D

Mathieu

Spijtig Jerryke, dan zie je er nog niet uit als een Roma, en wedden dat Driver gelijk krijgt. Als Belg mag dat niet want kijk maar, de hoolegans ( als ze dan tenminste waren) kunnen vervolgd worden voor inbraak omdat ze de woning zijn binnen gedrongen maar diegenen die daar al binnen zitten kunnen er niet uit gehaald worden. Typische Belgische wetgeving.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

En om dat te vergeten gaan we er nog eentje drinken ( kraakpand of niet)
Patron geef er nog eentje.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op  5 november 2017, 12:24:16
En om dat te vergeten gaan we er nog eentje drinken ( kraakpand of niet)
Patron geef er nog eentje.


doe zo dan maar 2 stuks eentje voor Mathieu en eentje voor mij

Micmac

Ik tel weeral niet mee, straf hé.

jerryke

Citaat van: Micmac op  5 november 2017, 14:19:48
Ik tel weeral niet mee, straf hé.

jawel maar ge waart toen nog niet hier en ik wist ook niet dat je ook koffie dronk....dacht alleen dat je die dure drankjes dronk

Micmac

Allé drie kopjes dus .

[bijlage verwijderd door de beheerder]

jerryke

pppfffttt hier is weer niemand om eens te trakteren....patron doe mij eene Baileys op kosten van de prof  :devil_whip:

Micmac

Die staat al vijf minuten op den toog. :oops:

[bijlage verwijderd door de beheerder]

Micmac

Dat is wel het slechtste Café van het dorp, geen kat te bespeuren, nu zag ik net in de dierentuin een grote SPIN, en de reactie was groot

[bijlage verwijderd door de beheerder]

jerryke

Citaat van: Micmac op  5 december 2017, 00:27:03
Dat is wel het slechtste Café van het dorp, geen kat te bespeuren, nu zag ik net in de dierentuin een grote SPIN, en de reactie was groot

maar goed dat die niet hier is....doe mij maar eene dubbele Bailleys, Micmac betaald wel