Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 30 gasten bekijken dit topic.

Madame F

aha sé wurdt er hie nietske meer gedronke, patron doe voor ma iems ee kriekse sé. en wie wilde er nog zoe eene, kik zeg da mo iene kier he

xofie

geef er mij dan maar meteen twee  :10_1_20:

Mathieu

Ik drink geen alcohol als ik nog weg moet, maar geef mij maar een straffe koffie.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

Ik ben zojuist terug. Heerlijke vacantie gehad. Ga volgend jaar naar hetzelfde hotel terug.

jerryke

Citaat van: kabar op 22 oktober 2009, 19:34:05
Ik ben zojuist terug. Heerlijke vacantie gehad. Ga volgend jaar naar hetzelfde hotel terug.

ha tof...vertel .....oja doe maar een Bailey's op kosten van die madam

xofie

Welcome back Kabar, ja zeg ik zit ook te popelen om je wedervaardigheden te horen

kabar

Constante temperaturen van boven de 35°. Fantastisch hotel met 4 verschillende restaurants. Goede bar aan 't zwembad waar ik in de dag Efes dronk en 's avonds Vodka.
Heb er met het vrouwke heerlijk van genoten. Verschillende uitstapjes gemaakt o.a. mijn zus gaan bezoeken in Alanya. Plezant koppel uit Putte-Kapellen leren kennen.
Ik dacht dat ik in Kusadassi de max meegemaakt had. Kumköy is echter stukken beter.
Ga zeker volgend jaar terug.

xofie

Citaat van: kabar op 22 oktober 2009, 20:15:10
Constante temperaturen van boven de 35°. Fantastisch hotel met 4 verschillende restaurants. Goede bar aan 't zwembad waar ik in de dag Efes dronk en 's avonds Vodka.
Heb er met het vrouwke heerlijk van genoten. Verschillende uitstapjes gemaakt o.a. mijn zus gaan bezoeken in Alanya. Plezant koppel uit Putte-Kapellen leren kennen.
Ik dacht dat ik in Kusadassi de max meegemaakt had. Kumköy is echter stukken beter.
Ga zeker volgend jaar terug.

was het een all inn ???

kabar

Citaat van: xofie op 22 oktober 2009, 21:36:40
Citaat van: kabar op 22 oktober 2009, 20:15:10
Constante temperaturen van boven de 35°. Fantastisch hotel met 4 verschillende restaurants. Goede bar aan 't zwembad waar ik in de dag Efes dronk en 's avonds Vodka.
Heb er met het vrouwke heerlijk van genoten. Verschillende uitstapjes gemaakt o.a. mijn zus gaan bezoeken in Alanya. Plezant koppel uit Putte-Kapellen leren kennen.
Ik dacht dat ik in Kusadassi de max meegemaakt had. Kumköy is echter stukken beter.
Ga zeker volgend jaar terug.

was het een all inn ???

Ik neem altijd all in.

Mathieu

Citaat van: kabar op 22 oktober 2009, 19:34:05
Ik ben zojuist terug. Heerlijke vacantie gehad. Ga volgend jaar naar hetzelfde hotel terug.


Tof dat je terug bent, en dat het verlof goed geweest is.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Welkom terug Kabar. Tof dat je een goed verlof gehad hebt.

xofie

Citaat van: kabar op 22 oktober 2009, 22:56:14
Citaat van: xofie op 22 oktober 2009, 21:36:40
Citaat van: kabar op 22 oktober 2009, 20:15:10
Constante temperaturen van boven de 35°. Fantastisch hotel met 4 verschillende restaurants. Goede bar aan 't zwembad waar ik in de dag Efes dronk en 's avonds Vodka.
Heb er met het vrouwke heerlijk van genoten. Verschillende uitstapjes gemaakt o.a. mijn zus gaan bezoeken in Alanya. Plezant koppel uit Putte-Kapellen leren kennen.
Ik dacht dat ik in Kusadassi de max meegemaakt had. Kumköy is echter stukken beter.
Ga zeker volgend jaar terug.

was het een all inn ???

Ik neem altijd all in.

geef je even de naam van het hotel door, dan kan ik even gaan neuzen op het net xxxxxxxxxxxxxxx

kabar


Mathieu

Ben ook eens gaan pluizen, ziet er inderdaad heel mooi en veelbelovend uit. Maar het grote nadeel : vliegen en dat wil die van ons op dit moment niet.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

Citaat van: Mathieu op 24 oktober 2009, 18:55:27
Ben ook eens gaan pluizen, ziet er inderdaad heel mooi en veelbelovend uit. Maar het grote nadeel : vliegen en dat wil die van ons op dit moment niet.

geef ze nen halve kilo calmeerballekens en 't is in de sacoche !