Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 16 gasten bekijken dit topic.

Flurk


Mathieu

En niet alleen voordat  : al wet tegen hem is zou moeten opgeruimd worden. Dat is zijn motto, in eigen land doet hij dat, maar elders kan hij dat nog niet.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.


janmettepet

Allee, geef ze hier allemaal iets van mij en schrijft het maar op de rekening. Voor mij nen donkere westmalle.

Koter

Citaat van: janmettepet op 27 september 2017, 17:32:23
Allee, geef ze hier allemaal iets van mij en schrijft het maar op de rekening. Voor mij nen donkere westmalle.

Hier se, de Jan terug op zijn gewone plaats, aan den toog. Voor mij een Leffe.
Schol.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Citaat van: janmettepet op 27 september 2017, 17:32:23
Allee, geef ze hier allemaal iets van mij en schrijft het maar op de rekening. Voor mij nen donkere westmalle.
Als't op iemand anders zijn rekening is drink ik er ook wel eentje mee want van mijn inkomen als arme niet gesubsidieerde kunstenaar kan dat niet af hoor......Allé, wat is het duurste dat ze hier in huis hebben................... :biggrinumbrella1: :Biertje2520klein:

Micmac

Voor mij ook maar een bruine Leffe, mag van de dokter geen bier drinken daarom drink ik Leffe.

jerryke

" gaat tussen Jan en Koter zitten" voor mij ne deftige Bailey's ....natuurlijk op de kosten van de heren hier  ;D

Koter

Citaat van: jerryke op 27 september 2017, 21:47:14
" gaat tussen Jan en Koter zitten" voor mij ne deftige Bailey's ....natuurlijk op de kosten van de heren hier  ;D

Dan moet dat rokje toch eerst een stuk hoger boven de knie komen.  :Beer-Chug:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Citaat van: jerryke op 27 september 2017, 21:47:14
" gaat tussen Jan en Koter zitten" voor mij ne deftige Bailey's ....natuurlijk op de kosten van de heren hier  ;D

  :denken:    Voor die ene keer dat ze op mijn knie mag zitten gaat ze ergens anders zitten. :LOL:

jerryke

Citaat van: Koter op 27 september 2017, 22:24:13
Citaat van: jerryke op 27 september 2017, 21:47:14
" gaat tussen Jan en Koter zitten" voor mij ne deftige Bailey's ....natuurlijk op de kosten van de heren hier  ;D

Dan moet dat rokje toch eerst een stuk hoger boven de knie komen.  :Beer-Chug:


nog hoger en ik heb al een minirokje aan  :Doh3:

jerryke

Citaat van: Micmac op 27 september 2017, 22:31:55
Citaat van: jerryke op 27 september 2017, 21:47:14
" gaat tussen Jan en Koter zitten" voor mij ne deftige Bailey's ....natuurlijk op de kosten van de heren hier  ;D

  :denken:    Voor die ene keer dat ze op mijn knie mag zitten gaat ze ergens anders zitten. :LOL:


eerst een kussentje opleggen want ik wil zacht zitten  ;D

Micmac

Citaat van: jerryke op 28 september 2017, 09:36:18
Citaat van: Micmac op 27 september 2017, 22:31:55
Citaat van: jerryke op 27 september 2017, 21:47:14
" gaat tussen Jan en Koter zitten" voor mij ne deftige Bailey's ....natuurlijk op de kosten van de heren hier  ;D

  :denken:    Voor die ene keer dat ze op mijn knie mag zitten gaat ze ergens anders zitten. :LOL:


eerst een kussentje opleggen want ik wil zacht zitten  ;D

Tempur of schapenwol  ???  :LOL:

jerryke

       kom straks wel bijvullen  ;D

Koter

Na taart en koffie komt normaal een hartversterking.  ;D
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....