Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 21 gasten bekijken dit topic.

xofie

dag flurkse, zet je der bij en drink wat van me, dan kunnen we eens praten

Mathieu

Allee dan, geef er nog maar eentje en voor mij oiok een straffe  :Koffie2520drinken: :Koffie2520drinken: En waar is het dan niet meer gezellig, nergens van aantrekken en gewoon je gang gaan.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

Citaat van: Mathieu op 20 oktober 2009, 13:30:50
Allee dan, geef er nog maar eentje en voor mij oiok een straffe  :Koffie2520drinken: :Koffie2520drinken: En waar is het dan niet meer gezellig, nergens van aantrekken en gewoon je gang gaan.

dat gaan we inderdaad doen, want lang zal die toestand niet duren, en als we hem moeten geloven lost de toestand zich vanzelf op  :smiley_bomb: :smiley_bomb: :smiley_bomb:

Flurk

Voor mij een Oude Hasseltse en geef den toog ook iets. :Biertje2520klein:

xofie

voor mij een chocoladejeneverke

Spook

Voor mij een paddensoepje met verse vleermuiskeutels, mmmmmmmmmmmmmmmmm

xofie

Citaat van: Spook op 20 oktober 2009, 21:16:54
Voor mij een paddensoepje met verse vleermuiskeutels, mmmmmmmmmmmmmmmmm

ik peins dat ge dan eens bij de flurk thuis zult moeten passeren, ik heb dat hier nog niet op het menu zien staan

Spook

Géén Michelin zaak dus! En of Flurk deze haut cuisine kent betwijfel ik :biggrinumbrella1:

xofie

Citaat van: Spook op 20 oktober 2009, 21:28:41
Géén Michelin zaak dus! En of Flurk deze haut cuisine kent betwijfel ik :biggrinumbrella1:

hij heeft toch nog al een hoge reputatie onder de ratten  :crylaugh: :crylaugh: :crylaugh:

Spook

Ik heb een 70 tal ratten als huisdiertjes. Zou Flurk daar mee overeenkomen? Zoja mag hij komen inwonen!

Flurk

Citaat van: Spook op 20 oktober 2009, 21:16:54
Voor mij een paddensoepje met verse vleermuiskeutels, mmmmmmmmmmmmmmmmm
Gene vegetrische rommel voor mij zulle. Als ge zo een soep maakt moeten er minstens een dozijn spinnen in anders gereaakt ge die aan geen enkele Flurk kwijt.

Koter

Voor mij een Leffe. Ik moet bijkomen van het lachen. Dat boeferkes zo onnozel kunnen zijn.  ;D
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

Je hebt er nu eenmaal die denken dat door dat ze reserveofficier zijn dat dat een serieuze referentie is.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

ik denk dat we beter compassie hebben met die mens, volgens mij is die zijn bovenkamer compleet overhoop gehaald  :opkopzitten: :opkopzitten: :opkopzitten:

Mathieu

Gefrustreerd tot en met en eenieder die tegen hem is moet dat volgens hem uitzweten.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.