Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

Koter

Citaat van: xofie op 15 oktober 2009, 19:17:48
ik doe de hele dag niks anders als niezen heeft er iemand hier een drankje voor ?????

Een grog natuurlijk
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

Patron gezien ik toch nergens mee naar toe ga, geef er ons allemaal eentje.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

voor mij een grog dan

Flurk

Citaat van: xofie op 15 oktober 2009, 19:17:48
ik doe de hele dag niks anders als niezen heeft er iemand hier een drankje voor ?????
1 glas rode wijn
1 citroen in uitknijpen
3 lepels honing
4 kruidnagels
een snuifje kaneel
alles opwarmen (niet laten koken)
door zeefje gieten
zo warm mogelijk uitslurpen op de rand van uw bed
onder de wol kruipen.

xofie

merciekes zenne smilie, maar heb me juist een rum met chocolademelk gemaakt, leek me erg lekker

xofie

GRATIS BIER VOOR IEDEREEN
Voor diegenen die nog wakker zijn,
maes geeft 50.000 paketten weg van 4 blikjes
gewoon even naar www.maes.be surfen en daar alles invullen, je kan ze enkel weggeven aan iemand, maar gebruik dan die iemand zijn mailadres om ze ook aan jou te schenken zo heb je dubbelen trits.
Ik heb deze middag om 12.15u geprobeerd en toen werd er mij gemeld dat de paketten voor vandaag al waren uitgedeeld. Dus heb ik geprobeerd om 0.00 u daarnet en het is me gelukt. de aktie loopt nog twee dagen, en het bier wordt je gebracht met taxipost, moet nogal een rits kosten hééé.
suk6 allemaal, en laat me weten of je eraan geraakt bent

ps 'k weet het koter het zijn geen jupkes maar gratis is gratis hé :10_1_20: :10_1_20:

jerryke

Citaat van: xofie op 17 oktober 2009, 02:13:21
GRATIS BIER VOOR IEDEREEN
Voor diegenen die nog wakker zijn,
maes geeft 50.000 paketten weg van 4 blikjes
gewoon even naar www.maes.be surfen en daar alles invullen, je kan ze enkel weggeven aan iemand, maar gebruik dan die iemand zijn mailadres om ze ook aan jou te schenken zo heb je dubbelen trits.
Ik heb deze middag om 12.15u geprobeerd en toen werd er mij gemeld dat de paketten voor vandaag al waren uitgedeeld. Dus heb ik geprobeerd om 0.00 u daarnet en het is me gelukt. de aktie loopt nog twee dagen, en het bier wordt je gebracht met taxipost, moet nogal een rits kosten hééé.
suk6 allemaal, en laat me weten of je eraan geraakt bent

ps 'k weet het koter het zijn geen jupkes maar gratis is gratis hé :10_1_20: :10_1_20:

die voor vandaag zijn helaas ook al aan de deur uit

xofie

meedoen om 0.00 uur zoals ik gedaan heb

Mathieu

Ik heb het gestuurd naar mijn madame, via dezelfde pc, maar met een ander mail adres van mij. Ga vandaag of vannacht nog eens proberen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

Citaat van: Mathieu op 17 oktober 2009, 18:07:00
Ik heb het gestuurd naar mijn madame, via dezelfde pc, maar met een ander mail adres van mij. Ga vandaag of vannacht nog eens proberen.

ik heb voor 4 man meegedaan op dezelfde pc Thieuke
we hebben de kinderen 2 pakken gegeven
zij hebben aan ons 2 pakken gegeven
dan heb ik aan Danny een pak gegeven en hij één aan mij
en met de kinderen heb ik hetzelfde gedaan
tot hiertoe is het allemaal aanvaard, nu nog afwachten of de pakken ook
allemaal gaan toekomen :10_1_20: :10_1_20: :10_1_20:

totaal 8 pakken, is meer dan een bakske :biggrinbounce: :biggrinbounce: :biggrinbounce:

speed

Ja als die geregistreed worden op mail adres kan dat lukken maar als ze registreren op IP nummer dan kan dat maar één keer op zelfde pc.

xofie

Citaat van: speed op 17 oktober 2009, 19:21:14
Ja als die geregistreed worden op mail adres kan dat lukken maar als ze registreren op IP nummer dan kan dat maar één keer op zelfde pc.

ik heb evenveel mails gekregen van Maes om te bevestigen  dat de pakken eraankomen, dus proberen maar zou ik zeggen.

Mathieu

Voor vandaag zijn ze op, dus gaan we vannacht nog maar eens proberen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

Citaat van: Mathieu op 18 oktober 2009, 15:11:21
Voor vandaag zijn ze op, dus gaan we vannacht nog maar eens proberen.


ik peins dat de wedstijd vandaag afloopt, gisteren heb ik niet meegedaan want we hadden bezoek

Flurk

Ik heb willen meedoen maar ik moest iemand zijn adres geven en dat doe ik niet zonder dat die persoon mij daar schriftelijk de toestemming voor geeft, dus heb ik het zo gelaten.