Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 27 gasten bekijken dit topic.

xofie

Citaat van: jerryke op  4 oktober 2009, 18:00:39
Citaat van: xofie op  4 oktober 2009, 17:58:09
oei nu is het -helemaal fout heb die 3 op nul gezet, niet goed blijkbaar, kan iemand me vertellen wat ik moet doen ???
het is nu op mijn pc 16.12u

lay-out voorkeuren:

Tijdafwijking:
Het aantal uren +/- om je eigen lokale tijd weer te geven. 1.23  (automatisch detecteren)

dank jerryke, zal eens zien wat dat geeft


yes yess het is weer helemaal goed

jerryke

Citaat van: xofie op  4 oktober 2009, 18:07:45
Citaat van: jerryke op  4 oktober 2009, 18:00:39
Citaat van: xofie op  4 oktober 2009, 17:58:09
oei nu is het -helemaal fout heb die 3 op nul gezet, niet goed blijkbaar, kan iemand me vertellen wat ik moet doen ???
het is nu op mijn pc 16.12u

lay-out voorkeuren:

Tijdafwijking:
Het aantal uren +/- om je eigen lokale tijd weer te geven. 1.23  (automatisch detecteren)

dank jerryke, zal eens zien wat dat geeft


yes yess het is weer helemaal goed

ik ben blij dat het weer terug in orde is

xofie

Citaat van: jerryke op  4 oktober 2009, 18:55:42
Citaat van: xofie op  4 oktober 2009, 18:07:45
Citaat van: jerryke op  4 oktober 2009, 18:00:39
Citaat van: xofie op  4 oktober 2009, 17:58:09
oei nu is het -helemaal fout heb die 3 op nul gezet, niet goed blijkbaar, kan iemand me vertellen wat ik moet doen ???
het is nu op mijn pc 16.12u

lay-out voorkeuren:

Tijdafwijking:
Het aantal uren +/- om je eigen lokale tijd weer te geven. 1.23  (automatisch detecteren)

dank jerryke, zal eens zien wat dat geeft


yes yess het is weer helemaal goed

ik ben blij dat het weer terug in orde is



Koter

Nu wordt/is Xofie nog voor de vrouwen ook.  :crylaugh:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

Ja Koter ze is natuurlijk in de zevende hemel want ze heeft een levensmiddelenkarretje gewonnen ergens bij het en of ander dagblad.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Madame F

den wie got er mij eentje trakteren, kik wil ee kriekske. sante sjoekes

xofie

Citaat van: Mathieu op  4 oktober 2009, 19:38:27
Ja Koter ze is natuurlijk in de zevende hemel want ze heeft een levensmiddelenkarretje gewonnen ergens bij het en of ander dagblad.

allen naar het laatste nieuws, meedoen is de boodschap wedstrijd loopt nog tot 10 oktober

xofie

diegenen die nog niet meedoen en er niet moesten geraken, mogen mij altijd hun e-mail adres opgeven, dan nodig ik jullie uit en kan je automatsch de vologende dag meedoen

Mathieu

Citaat van: Madame F op  4 oktober 2009, 20:46:36
den wie got er mij eentje trakteren, kik wil ee kriekske. sante sjoekes


Ik ben er zeker van dat Xofie eentje gaat geven op haar aanwinst.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

doe mij maar een koffietje en geef de aanwezigen ook iets

gelukkig naar de ziekenkas gebeld ipv er langs te gaan, of het had een reis voor niks geweest, Danny zijn siskaart is vervallen en we hebben er geen nieuwe gekregen, telefonisch kan dat niet aangevraagd worden, en ik moet zijn oude siskaart meebrengen, waarom doen die mensen toch allemaal zo moeilijk één  knop op de' pc nummer invoeren en alle gegevens staat voor hun neus, bureaucratie, bwaaaaaaaaaaaaak

jerryke

doe mij ook maar ne koffie....en ja zo maken zij het zich toch maar makkelijker, want dan hoeven ze niets op te zoeken

xofie

laaaadyyyyyyyyy

is je pc'ke al terug ???:36_15_33: :smiley4:

ladyluck

nee fieke mijn pcke is nog niet terug, morgen ga ik terplekke eens zien zenne :denken:

Mathieu

Citaat van: xofie op  5 oktober 2009, 16:17:42
doe mij maar een koffietje en geef de aanwezigen ook iets

gelukkig naar de ziekenkas gebeld ipv er langs te gaan, of het had een reis voor niks geweest, Danny zijn siskaart is vervallen en we hebben er geen nieuwe gekregen, telefonisch kan dat niet aangevraagd worden, en ik moet zijn oude siskaart meebrengen, waarom doen die mensen toch allemaal zo moeilijk één  knop op de' pc nummer invoeren en alle gegevens staat voor hun neus, bureaucratie, bwaaaaaaaaaaaaak

Als ze het zo niet doen krijgen ze geen klanten meer aan het loket en hebben zij niets meer te doen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Goede morgen, hier nog niemand in zicht. En de koffie is ook al niet klaar. Zal die dan maar zelf opzetten. Dus binnen enkele minuten heerlijke verse dampende koffie ter beschikking.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.