Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 20 gasten bekijken dit topic.

xofie

nog niemand niet ?????
allee iedereen die vandaag nog komt mag er ene op mijn rekening nemen, zal morgen komen betalen Jerryke
doe mij maar een glaasje wijn

jerryke


Mathieu

Citaat van: jerryke op  1 oktober 2009, 00:45:42
Citaat van: Mathieu op  1 oktober 2009, 00:40:04
Citaat van: jerryke op 30 september 2009, 19:18:38
vandaag nog even van het mooie weer geprofiteerd en nog een terrasje gedaan  ;D


Terrasje gedaan : je laten uitwaaien bedoel je misschien?

neen waar wij zaten kwam de wind niet, en zolang de zon scheen was het fijn vertoeven daar....maar tegen een uur of vier trok de zon daar weg en toen koelde het ferm af en hebben we onze biezen gepakt en maar terug naar huis gegaan





En het zal er de komende dagen en weken niet op verbeteren. De herfst heeft nu eenmaal zijn intrede gedaan. Alhoewel we toch nog mooie dagen mogen ferwachten maar zeker geen 25 gr meer.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

Citaat van: jerryke op  1 oktober 2009, 19:23:47
of dit

doe die rode maar, dat zijn der twee, en op één been kan je niet staan
:10_1_20: :10_1_20: :10_1_20:

Flurk

Citaat van: xofie op  1 oktober 2009, 18:35:51
nog niemand niet ?????
allee iedereen die vandaag nog komt mag er ene op mijn rekening nemen, zal morgen komen betalen Jerryke
doe mij maar een glaasje wijn
Jerryke, dat zegt ze nu al 3 weken, ik zou toch maar nekeer de optelling maken. Ge kunt toch tellen hé?? Ge weet toch dat 72 + 35 = 117 is hé?????? :4_1_72:

xofie

Citaat van: Flurk op  1 oktober 2009, 20:48:49
Citaat van: xofie op  1 oktober 2009, 18:35:51
nog niemand niet ?????
allee iedereen die vandaag nog komt mag er ene op mijn rekening nemen, zal morgen komen betalen Jerryke
doe mij maar een glaasje wijn
Jerryke, dat zegt ze nu al 3 weken, ik zou toch maar nekeer de optelling maken. Ge kunt toch tellen hé?? Ge weet toch dat 72 + 35 = 117 is hé?????? :4_1_72:

blijkbaar zijde gij in alles evengoed als in rekenen, groen monsterke, ga maar wat met je ratten spelen, misschien kunnen die je nog wat bijleren

:crylaugh: :crylaugh: :crylaugh: :crylaugh: :crylaugh: :crylaugh: :crylaugh:

Flurk

Xofie hare euro is blijkbaar niet gevallen met die rekensom???? :4_1_72: :4_1_72:

xofie

Citaat van: Flurk op  2 oktober 2009, 20:58:23
Xofie hare euro is blijkbaar niet gevallen met die rekensom???? :4_1_72: :4_1_72:

tuurlijk zijn mijn euro's gevallen, wou jou er laten inlopen  :crylaugh: :crylaugh: :crylaugh:

xofie

laaaaaaaadyyyyyyyyyyyyyyyy is pc al terug ?????

xofie

grumbel, grumbel, de klok loopt hier weer drie minuten achter en ben vergeten hoe ik dat moet doen
heeeeeeeeeeelpppppppppppppppp

Koter

Zet iuw andere klokken 3 minuten voor.  ;D
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

xofie

Citaat van: Koter op  2 oktober 2009, 22:03:39
Zet iuw andere klokken 3 minuten voor.  ;D

lolbroek, pc'ke moet juist blijven lopen

xofie

voor mij een rode wijn en geef koter er ook ene want die heeft in de week geen tijd om binnen te springen

Mathieu

Profiel,  lay-out voorkeuren, tijdafwijking.  in het vakje staat een getal ( vb 1.22 ) dan moet je daar 3van aftrekken en dan zou je uur moeten juist staan.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

Vanavond is het een fles Gewürtztraminer.  :okidoki: :Icon_Drunk: :smiley2: :trink21: