Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 23 gasten bekijken dit topic.

Mathieu

Citaat van: kabar op 26 september 2009, 12:01:05
Vanmorgen telefoon van mijn schoonmoeder (ik was juist aan 't wandelen in 't stad): "Karel, onze pa is weeral gevallen. Komt gij hem oprapen?".
Wat gaan die doen wanneer wij in Turkije zitten?


Bellen naar een ander familielid en als ze dan niet wil doen naar een of ander verpleegster.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

Zondag. Heerlijke dag.
's Morgens pistoleekes met een straffe tas expresso.
Om half elf naar de vrienden in de stamkroeg. Wanneer ge er niet zijt, bellen ze u wel op om te zien of alles in orde is.
In de namiddag naar de koers zien.

Mathieu

Profiteren van de laatste dagen zonnig wer, alhoewel het vanmorgen kil was. En voor de rest eens aan de toog komen hangen, en de dag op ons af laten komen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Madame F

doe veur ma eens ee lekker coctailleke me veel alkool derin, en drinkt mer allemool zo eene

Mathieu

wel madame dat is nu eens sympatiek, en smaakt nog lekker ook.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op 27 september 2009, 19:39:21
wel madame dat is nu eens sympatiek, en smaakt nog lekker ook.

*gaat langs Mathieu zitten met ook zo een cocktail wat Madame F trakteert* ....seg Mathieu ik ben gisteren nog in de geburen van je geweest, namelijk in Kessenicht en volgende week is Molenbeersel aan de beurt  ;D

Mathieu

Jerryke, hoe rij je naar Molenbeersel? Als je in Maaseik aan de grote rotonde ( Bospoort van vroeger) en je neemt dat de richting Kinrooi kom je op enkele meters van de deur voorbij.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op 27 september 2009, 23:50:01
Jerryke, hoe rij je naar Molenbeersel? Als je in Maaseik aan de grote rotonde ( Bospoort van vroeger) en je neemt dat de richting Kinrooi kom je op enkele meters van de deur voorbij.

ik denk dat de man anders tijdt, we komen niet in Maaseik......ergens voor Maaseik rijdt die links af....ik zal hem morgen eens vragen hoe hij juist rijdt, die ligt nu al te slapen  ;D

Mathieu

Weet het dan al : Rotem kruispunt naar Neeroeteren en dan gewoon rechtdoor kom je op het kruispunt Kinrooi uit en dan rechtdoor richting grens kom je in Molenbeersel.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op 28 september 2009, 00:03:24
Weet het dan al : Rotem kruispunt naar Neeroeteren en dan gewoon rechtdoor kom je op het kruispunt Kinrooi uit en dan rechtdoor richting grens kom je in Molenbeersel.

jep zo is het  ;D

xofie

hallo allemaal, voor mij een literke water om het lichaam te zuiveren van al die overdaad in het weekend

Mathieu

Van s morgens water drinken en in de loop van de dag minstens 2 liter gelijk ik alle dage doe. Dat is dan buiten al de andere drank.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

vandaag zijn alle hapjes en drankjes op mijn kosten  ;D

xofie

Citaat van: jerryke op 29 september 2009, 09:50:01
vandaag zijn alle hapjes en drankjes op mijn kosten  ;D

joepie !!!!!!!!! ik wil een stuk van die grumbeltaart en een koffietje pls

Koter

Voor mij een stuk abrikozentaart die ge gebakken hebt met een tas koffie aub. :spaghetti:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....