Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 22 gasten bekijken dit topic.

Flurk

Citaat van: Madame F op 25 september 2009, 18:05:15
Citaat van: kabar op 25 september 2009, 18:03:24
Die "Chateau Tour de Pic" van verleden week was zo lekker dat ik voor vanavond weer zo'n fles klaarstaan heb.
Wie komt mag meedrinken!

moa lieveke toch ich zen al onderweg
Als er maar te drinken valt zeker???? :dronken:

xofie

25 september 2009, 20:51:51 #691 Laatste wijziging: 25 september 2009, 20:54:10 door xofie
Citaat van: kabar op 24 september 2009, 23:02:17
Mooi weer en lekker eten, meer vraag ik niet. Of ja, geen telefoontjes!

inderdaad geen telefoon, je hebt genoeg broers en zussen om het op te lossen als er hier wat gebeurd, gewoon 14 dagen met rust laten, en als er iemand sterft, dat kan dan misschien cru klinken, daar kan je dan toch niks meer aan doen, dood is dood, ze moeten de begrafenis dan maar uitstellen tot jullie terug zijn !!!
je staat verdorie een heeeeel jaar paraat voor je schoonouders, genoeg is genoeg !!!!

Mathieu

Xofie dat is zo ongeveer mijn gedachtengang ook. En als je met vliegtuig op reis bent kan je zomaar niet terug komen. Ben je met de wagen kan je dat wel maar ben je één of twee dagen later eerst terug thuis. Daarom heb ik gezegd dat ze mij zelfs niet moeten verwittigen als ons huis afgebrand is ( hoop dat het nooit gebeurd natuurlijk) Als ik terug thuis ben is het nog meer dan tijd genoeg om daar kennis van te nemen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

Ondertussen (wat een vuil woord) ben ik aan 't genieten van mijn fles wijn.

xofie

de laatste keer dat we weg waren was voor drie dagen en daarvoor was het 1 jaar geleden dat we weg waren geweest, mijn telefoon lag op de kamer, en ik zag 's avonds dat ik 14 oproepen gemist had, en ik heb niet gebeld, ik dacht what the f.......... ik ben binnen 2 dagen terug thuis, nu kunnen ze allemaal de pot op, wat bleek, er was een schuurtje achter het huis afgebrand. So what, kon ik daar iets aan doen, NEEN, dus .............

xofie

Citaat van: kabar op 25 september 2009, 23:03:14
Ondertussen (wat een vuil woord) ben ik aan 't genieten van mijn fles wijn.

ZOOOOOOO had ik het nog nooit bekeken !

Mathieu

Kabar mogen wij ook een glaasje of is de fles al leeg?
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

straks met mijn man naar Kessenich, die moet daar fluiten...en als het mooie weer aanhoudt is dat nog genieten van het zonneke....maar dat is voor deze namiddag, eerst een lekker  :Koffie2520drinken: nu

kabar

Vanmorgen telefoon van mijn schoonmoeder (ik was juist aan 't wandelen in 't stad): "Karel, onze pa is weeral gevallen. Komt gij hem oprapen?".
Wat gaan die doen wanneer wij in Turkije zitten?

xofie

26 september 2009, 19:09:09 #699 Laatste wijziging: 26 september 2009, 19:10:57 door xofie
Citaat van: kabar op 26 september 2009, 12:01:05
Vanmorgen telefoon van mijn schoonmoeder (ik was juist aan 't wandelen in 't stad): "Karel, onze pa is weeral gevallen. Komt gij hem oprapen?".
Wat gaan die doen wanneer wij in Turkije zitten?

zorgen dat er thuiszorg is, of naar je broers en zussen bellen, en jij moet het je voor de rest gewoon niet aantrekken, die thuiszorg kan dan twee keer per dag langskomen en anders zijn ze telefonisch wel bereikbaar

kabar

En als ik tegen mijn vrouw zeg dat mijn schoonmoeder van ons profiteert, zit het erop. Dus zwijgen we maar.

xofie

Citaat van: kabar op 26 september 2009, 19:27:22
En als ik tegen mijn vrouw zeg dat mijn schoonmoeder van ons profiteert, zit het erop. Dus zwijgen we maar.

dat is het beste wat je kan doen :angel:

xofie

flesje corbières heb ik hier staan

kabar

Ben ook een fles aan 't leegtutteren.

xofie