Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

Flurk en 24 gasten bekijken dit topic.

xofie

Citaat van: kabar op 23 september 2009, 19:31:46
Nog steeds hetzelfde. Mijn schoonmoeder heeft eindelijk iemand van Familiehulp gepakt om haar in het huishouden te helpen. Ze is overlaatst op controle geweest en ze heeft die operatie in haar rug goed doorstaan.
Mijn schoonvader zal een probleem blijven. Zit in zijn rolstoel, moet bij alles geholpen worden, mag niet alleen gelaten worden.
Nu doe ik hem nog twee keer per week naar 't dagcentrum (was vroeger elke dag).
Wat ze gaan doen als wij naar Turkije gaan weet ik niet. We hebben toch ook recht op vakantie.


zo te zien is er nog niet veel verandert, 't zal goed zijn als je kan vertrekken en gsm's thuislaten hoor !!!!!!!!!!!

kabar

't Is hier zo stil vandaag. Zijn ze van het laatste zonnetje aan 't profiteren?
Ben daarjuist een broek gaan kopen met veel zakken in om mee naar Turkije te nemen. Zo kan ik mijn portefeuille achter een tirette steken en "handbagage" op het vliegtuig meenemen.

Mathieu

Jaja de vertrekadtum komt snel naderbij. 14 Nov moet ik mijn schoonzus en haar vriend naar Zaventem brengen, gaan voor 2 weken ook naar Turkije, maar vraag me niet waar?
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

Mijn zus is vandaag naar haar appartement bij Alanya vertrokken. Die gaat gewoonlijk voor een maand of twee naar daar. Komt dan een maand of twee terug en is dan weer weg.
Wij gaan haar daarachter bezoeken.

Mathieu

Hadden wij aanvankelijk ook willen doen Turkije of Spanje. maar Mia heeft er geen zin meer in. Krijg haar met moeite nog weg. heeft zelfs het bezoek van een week aan haar broer in Bergamo voor de derde keer verschoven.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: kabar op 24 september 2009, 17:05:11
't Is hier zo stil vandaag. Zijn ze van het laatste zonnetje aan 't profiteren?
Ben daarjuist een broek gaan kopen met veel zakken in om mee naar Turkije te nemen. Zo kan ik mijn portefeuille achter een tirette steken en "handbagage" op het vliegtuig meenemen.

let toch maar goed op uw centjes daar...laat waardevolle papieren zoals paspoort en dergelijke in de kluis van het hotel of appartemant achter....verstop de centjes als ge er meeneemt op verschillende plaatsen.....maar natuurlijk weet je dat allemaal  ;D ....ik wens je een hele fijne vakantie toe en hopelijk heb je daar ontzettend mooi weer en lekker eten, dan is je vakantie al voor 75 % geslaagd

kabar

Mooi weer en lekker eten, meer vraag ik niet. Of ja, geen telefoontjes!

jerryke

Citaat van: kabar op 24 september 2009, 23:02:17
Mooi weer en lekker eten, meer vraag ik niet. Of ja, geen telefoontjes!

telefoon daar uitzetten of afspreken om hoelaat je daar bereikbaar bent en die uur dat je zegt ook maar juist de telefoon aanzetten

Mathieu

Wij zegden gewoon, je moet niet bellen want voor 20 uur nemen we gewoon niet op en dan bellen ze ook niet eerder, gelijk wat er gebeurd;
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

gauw een koffieke drinken, nog iemand dorst....dan de grens over voor wat boodschappen want de muizen  ;D vinden geen eten meer in de kast

kabar

Heb juist mijn dagelijkse wandeling gedaan. Het is goed in 't zonneke.

Mathieu

Citaat van: jerryke op 25 september 2009, 11:50:01
gauw een koffieke drinken, nog iemand dorst....dan de grens over voor wat boodschappen want de muizen  ;D vinden geen eten meer in de kast


Ik zal via het land waar jij gaat boodschappen doen, nog een statie verder en ga naar de Aldi Duitsland. Veel goedkoper dan hier.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op 25 september 2009, 15:30:47
Citaat van: jerryke op 25 september 2009, 11:50:01
gauw een koffieke drinken, nog iemand dorst....dan de grens over voor wat boodschappen want de muizen  ;D vinden geen eten meer in de kast


Ik zal via het land waar jij gaat boodschappen doen, nog een statie verder en ga naar de Aldi Duitsland. Veel goedkoper dan hier.

dat lijkt me eens een mooie uitstap.....waar ga je dan precies ? .....kan ik dan via MM de autostade nemen ?

kabar

Die "Chateau Tour de Pic" van verleden week was zo lekker dat ik voor vanavond weer zo'n fles klaarstaan heb.
Wie komt mag meedrinken!

Madame F

Citaat van: kabar op 25 september 2009, 18:03:24
Die "Chateau Tour de Pic" van verleden week was zo lekker dat ik voor vanavond weer zo'n fles klaarstaan heb.
Wie komt mag meedrinken!

moa lieveke toch ich zen al onderweg