Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 23 gasten bekijken dit topic.

jerryke

21 september 2009, 21:28:19 #660 Laatste wijziging: 15 januari 2018, 23:46:35 door Driver
Citaat van: xofie op 21 september 2009, 20:45:05
Citaat van: janmettepet op 21 september 2009, 20:30:33
Citaat van: xofie op 21 september 2009, 16:20:38
is dat hier nog altijd op de klak zijn rekening, voor mij dan een koffieke met slagroom en een rijsttaartje :biggrinbounce:
Ik denk dat ge u vergist, daar moet ge voor bij den bakker zijn.

neenee, gij zijt niet goed op de hoogte, jerryke brengt de maandag altijd rijsttaartjes mee  :opkopzitten: :opkopzitten: :opkopzitten:

zet eens effe alles opzij  ;D 

Mathieu

Juist op tijd binnen, Patron voor mij een grote mok zwarte koffie en één taart, en geef de rest ook iets.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

janmettepet

Citaat van: xofie op 21 september 2009, 20:45:05
Citaat van: janmettepet op 21 september 2009, 20:30:33
Citaat van: xofie op 21 september 2009, 16:20:38
is dat hier nog altijd op de klak zijn rekening, voor mij dan een koffieke met slagroom en een rijsttaartje :biggrinbounce:
Ik denk dat ge u vergist, daar moet ge voor bij den bakker zijn.

neenee, gij zijt niet goed op de hoogte, jerryke brengt de maandag altijd rijsttaartjes mee  :opkopzitten: :opkopzitten: :opkopzitten:
Aahaa dus zijn die gratis, dan neem ik er ook een stuk of zeven. :a_thumbsup_20:

xofie

hallo allemaal, alhoewel ik niemand zie, gisteren gezondigd dus geef me vandaag maar een kom verse soep

Mathieu

En hier ben ik ook dan voor een kom soep. ben nog niet thuis gerakt en moeder de vrouw weet dus niet waar ik uithang
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Citaat van: janmettepet op 22 september 2009, 01:49:22
Citaat van: xofie op 21 september 2009, 20:45:05
Citaat van: janmettepet op 21 september 2009, 20:30:33
Citaat van: xofie op 21 september 2009, 16:20:38
is dat hier nog altijd op de klak zijn rekening, voor mij dan een koffieke met slagroom en een rijsttaartje :biggrinbounce:
Ik denk dat ge u vergist, daar moet ge voor bij den bakker zijn.

neenee, gij zijt niet goed op de hoogte, jerryke brengt de maandag altijd rijsttaartjes mee  :opkopzitten: :opkopzitten: :opkopzitten:
Aahaa dus zijn die gratis, dan neem ik er ook een stuk of zeven. :a_thumbsup_20:
die mens is toch godgeklaagd ja.

Mathieu

Citaat van: Flurk op 22 september 2009, 16:30:30
Citaat van: janmettepet op 22 september 2009, 01:49:22
Citaat van: xofie op 21 september 2009, 20:45:05
Citaat van: janmettepet op 21 september 2009, 20:30:33
Citaat van: xofie op 21 september 2009, 16:20:38
is dat hier nog altijd op de klak zijn rekening, voor mij dan een koffieke met slagroom en een rijsttaartje :biggrinbounce:
Ik denk dat ge u vergist, daar moet ge voor bij den bakker zijn.

neenee, gij zijt niet goed op de hoogte, jerryke brengt de maandag altijd rijsttaartjes mee  :opkopzitten: :opkopzitten: :opkopzitten:
Aahaa dus zijn die gratis, dan neem ik er ook een stuk of zeven. :a_thumbsup_20:
die mens is toch godgeklaagd ja.


Niks god geklaagd, die komt gewoon om van de honger omdat hij te groen is dat voor zichzelf te kopen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

'k heb voor de klak wat oud brood meegebracht, die sukkelaar heeft blijkbaar geen eten, geef hem er maar een glas water bij Jerryke :scared2: :scared2: :scared2:

xofie

waarom wordt er hier zo weinig gebabbeld, het lijkt hier wel een klooster.
Geef Kabar ne gilden, dan komt hij misschien ook eens wat vertelen.
Voor de flurk een rat of twee, voor jerryke een sangria, Lady drinkt een fruitsapje denk ik, de prof geef die maar iets synthetisch een martini of zo
en een tas koffie voor den thieu, al diegenen die ik vergeten ben moeten zich dan maar eens komen voorstellen

:opkopzitten: :opkopzitten: :opkopzitten: :opkopzitten: :opkopzitten: :opkopzitten: :opkopzitten:

kabar

Citaat van: xofie op 23 september 2009, 19:10:17
waarom wordt er hier zo weinig gebabbeld, het lijkt hier wel een klooster.
Geef Kabar ne gilden, dan komt hij misschien ook eens wat vertelen.
Voor de flurk een rat of twee, voor jerryke een sangria, Lady drinkt een fruitsapje denk ik, de prof geef die maar iets synthetisch een martini of zo
en een tas koffie voor den thieu, al diegenen die ik vergeten ben moeten zich dan maar eens komen voorstellen

:opkopzitten: :opkopzitten: :opkopzitten: :opkopzitten: :opkopzitten: :opkopzitten: :opkopzitten:


En met elke gilden die ik uitheb, praat ik meer en meer....

xofie

Citaat van: kabar op 23 september 2009, 19:20:24
Citaat van: xofie op 23 september 2009, 19:10:17
waarom wordt er hier zo weinig gebabbeld, het lijkt hier wel een klooster.
Geef Kabar ne gilden, dan komt hij misschien ook eens wat vertelen.
Voor de flurk een rat of twee, voor jerryke een sangria, Lady drinkt een fruitsapje denk ik, de prof geef die maar iets synthetisch een martini of zo
en een tas koffie voor den thieu, al diegenen die ik vergeten ben moeten zich dan maar eens komen voorstellen

:opkopzitten: :opkopzitten: :opkopzitten: :opkopzitten: :opkopzitten: :opkopzitten: :opkopzitten:


En met elke gilden die ik uitheb, praat ik meer en meer....

'k had het wel gedacht dat ik hem uit zijn tent kon lokken met een gilden  :4_1_72:

Hoe gaat het met de schoonfamilei ????

kabar

Nog steeds hetzelfde. Mijn schoonmoeder heeft eindelijk iemand van Familiehulp gepakt om haar in het huishouden te helpen. Ze is overlaatst op controle geweest en ze heeft die operatie in haar rug goed doorstaan.
Mijn schoonvader zal een probleem blijven. Zit in zijn rolstoel, moet bij alles geholpen worden, mag niet alleen gelaten worden.
Nu doe ik hem nog twee keer per week naar 't dagcentrum (was vroeger elke dag).
Wat ze gaan doen als wij naar Turkije gaan weet ik niet. We hebben toch ook recht op vakantie.

jerryke

Citaat van: kabar op 23 september 2009, 19:31:46
Nog steeds hetzelfde. Mijn schoonmoeder heeft eindelijk iemand van Familiehulp gepakt om haar in het huishouden te helpen. Ze is overlaatst op controle geweest en ze heeft die operatie in haar rug goed doorstaan.
Mijn schoonvader zal een probleem blijven. Zit in zijn rolstoel, moet bij alles geholpen worden, mag niet alleen gelaten worden.
Nu doe ik hem nog twee keer per week naar 't dagcentrum (was vroeger elke dag).
Wat ze gaan doen als wij naar Turkije gaan weet ik niet. We hebben toch ook recht op vakantie.


inderdaad heb jij recht op vakantie....kan iemand anders van de familie niet jou taak even overnemen....of anders eens horen bij familiehulp, die hebben daar ook een dienst voor meen ik

kabar

Eén zoon woont in Antwerpen en de andere werkt in posten in de fabriek. Alles valt dus op mijn vrouw en mijn nek: commissies doen, naar de ziekenkas gaan, mijn schoonvader gaan oprapen wanneer die gevallen is (gebeurt regelmatig). Twee keer per week schoonpa naar 't dagcentrum doen en terug gaan halen (in Veerle: +/- 15 kilometer van Diest).
Wij hebben bijna geen privéleven meer. We durven bijna niet meer van huis gaan, want mijn schoonmoeder moest eens bellen.
Ik snak naar Turkije: eindelijk eens naar niets moeten zien en met ons tweetjes ervan genieten.

barabas

Citaat van: kabar op 23 september 2009, 19:31:46
Nog steeds hetzelfde. Mijn schoonmoeder heeft eindelijk iemand van Familiehulp gepakt om haar in het huishouden te helpen. Ze is overlaatst op controle geweest en ze heeft die operatie in haar rug goed doorstaan.
Mijn schoonvader zal een probleem blijven. Zit in zijn rolstoel, moet bij alles geholpen worden, mag niet alleen gelaten worden.
Nu doe ik hem nog twee keer per week naar 't dagcentrum (was vroeger elke dag).
Wat ze gaan doen als wij naar Turkije gaan weet ik niet. We hebben toch ook recht op vakantie.


Klinkt bekend, het zijn steeds dezelfden die dat "mogen" doen, zelfs in de tijd dat ik ook in posten werkte en anderen een vaste betrekking hadden ....................................................aan den dop!