Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 22 gasten bekijken dit topic.



Micmac


Flurk

Voor degenen die nog niet moesten beseffen wie Europa binnengehaald heeft door de sleutels aan Erdogan te geven.
http://nl.express.live/2016/03/18/96589erdogan-democratie-terrorisme/

Mathieu

Inderdaad en dat varken heeft nu al, en is zelfs nog niet eens bij Europa, al twee regeringen op de rand van hun bestaan gebracht.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Eerst is die kerel uitgeleverd aan ons land ( vanmorgen bericht). En vanmiddag was het opeens dat hij niet was uitgeleverd aan ons land maar op zijn eigen verzoek op het vliegtuig naar Schiphol gezet. Het zijn gewoon die kiekens van de strafuitvoering ( volgens mij nog dommer dan het achterste van een v.....) die beslist hebben ( ondanks de vele tegenkantingen) dat hij de gevangenis uit mocht. En willen diezelfde de schuld geven aan een ander. De twee ministers hebben hun ontslag aangeboden. Neen die kiekens van de strafuitvoering moesten ze ontslaan en gewoon voor minstens 20 jaar in afzondering opsluiten, die onbekwame kiekens. Gewoon om te tonen dat zij het voor het zeggen hebben en niemand anders en je ziet wel wat er van komt x-aantal doden en gewonden ( licht en zwaar).
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Om dan nog m²aar te zwijgen van die mislukte advokaat, die kletskop. Hij denkt hardop van te stoppen en de dag nadien gaat hij op bezoek. Hij weet niet waarom die terririst nu wel naar Fr wil. Ellkeen weet dat die de Franse Nationaliteit heeft , met alle gevolgen vandien als die uitgeleverd wordt. DE grote vraag die ik me stel is; wat vertelt zo iemand aan zijn kinderen : ik verdedig iemand die meer dan 100 mensen op zijn geweten heeft???????
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 25 maart 2016, 00:48:53
Om dan nog m²aar te zwijgen van die mislukte advokaat, die kletskop. Hij denkt hardop van te stoppen en de dag nadien gaat hij op bezoek. Hij weet niet waarom die terririst nu wel naar Fr wil. Ellkeen weet dat die de Franse Nationaliteit heeft , met alle gevolgen vandien als die uitgeleverd wordt. DE grote vraag die ik me stel is; wat vertelt zo iemand aan zijn kinderen : ik verdedig iemand die meer dan 100 mensen op zijn geweten heeft???????

Dat is om bekendheid te verwerven en zodoende in de topklasse als Vermassen te geraken of te promoveren tot procureur .

Mathieu

Vermassen is al juist dezelfde, enkel geld telt nog, ergens een erecode hebben die gasten niet meer.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 28 maart 2016, 19:45:57
Vermassen is al juist dezelfde, enkel geld telt nog, ergens een erecode hebben die gasten niet meer.

Ze zijn ook sociaal voelend  en trachten het onoplosbare op te lossen.

Koter

Citaat van: Micmac op 28 maart 2016, 20:04:59
Citaat van: Mathieu op 28 maart 2016, 19:45:57
Vermassen is al juist dezelfde, enkel geld telt nog, ergens een erecode hebben die gasten niet meer.

Ze zijn ook sociaal voelend  en trachten het onoplosbare op te lossen.

Sociaal in hun portemonnee, een mens telt niet bij die mediageile geldwolven.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Citaat van: Koter op 28 maart 2016, 23:28:35
Citaat van: Micmac op 28 maart 2016, 20:04:59
Citaat van: Mathieu op 28 maart 2016, 19:45:57
Vermassen is al juist dezelfde, enkel geld telt nog, ergens een erecode hebben die gasten niet meer.

Ze zijn ook sociaal voelend  en trachten het onoplosbare op te lossen.

Sociaal in hun portemonnee, een mens telt niet bij die mediageile geldwolven.

Er zijn zaken bij die ze zelfs gratis doen, vooral als het erg ingewikkeld is.

Koter

Citaat van: Micmac op 28 maart 2016, 23:57:19
Citaat van: Koter op 28 maart 2016, 23:28:35
Citaat van: Micmac op 28 maart 2016, 20:04:59
Citaat van: Mathieu op 28 maart 2016, 19:45:57
Vermassen is al juist dezelfde, enkel geld telt nog, ergens een erecode hebben die gasten niet meer.

Ze zijn ook sociaal voelend  en trachten het onoplosbare op te lossen.

Sociaal in hun portemonnee, een mens telt niet bij die mediageile geldwolven.

Er zijn zaken bij die ze zelfs gratis doen, vooral als het erg ingewikkeld is.

Noem er eens enkele
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac


Koter

Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....