Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 20 gasten bekijken dit topic.

jerryke

Citaat van: xofie op 15 september 2009, 19:06:12
Patron, geef ze maar een rondje van mij, voor mij een citroen-natuur aub met zo van die vervangsuiker

doe mij maar ne Bailey's .....  :Beer-Chug:

Mathieu

Voor mij dan maar een ys-thee en Patron de volgende ronde is van mij hé.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

Ha fijn, hello allemaal doe mij maar een koffietje voor den Thieu met slagroom erop, opgeklopt met canderel, doe maar een dubbele portie!!

Mathieu

Moet nog eten, geef me dus maar een spuitwaterke en laat die dames en heren aan de toog ook nog maar eens bijvullen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

Ik ga genieten van een tripel van Grimbergen.

jerryke

Citaat van: xofie op 16 september 2009, 17:39:11
Ha fijn, hello allemaal doe mij maar een koffietje voor den Thieu met slagroom erop, opgeklopt met canderel, doe maar een dubbele portie!!

:denken: dubbele portie.....van de slagroom of van de canderel  ;D .....doe mij nu maar eene cappucino ....schol meneer gevers

Flurk

Dat is hier nen toog waar wel vanalles gedronken wordt maar waar niet gezeverd wordt..Bestaat dat feitelijk? of beter nog, zou dat mogen bestaan want normaal dient nen toog toch om te roddelen en te zeveren. ;D

xofie

begin der dan maar aan zeveraar, we volgen wel . :4_1_72:

Flurk

Citaat van: xofie op 17 september 2009, 20:47:58
begin der dan maar aan zeveraar, we volgen wel . :4_1_72:
Waarom moet "ik" beginnen? Is dat om later, als er ambras komt, te kunnen zeggen dat de Flurk begonnen is soms???? :denken:

janmettepet

Citaat van: jerryke op 17 september 2009, 16:57:00
Citaat van: xofie op 16 september 2009, 17:39:11
Ha fijn, hello allemaal doe mij maar een koffietje voor den Thieu met slagroom erop, opgeklopt met canderel, doe maar een dubbele portie!!

:denken: dubbele portie.....van de slagroom of van de canderel  ;D .....doe mij nu maar eene cappucino ....schol meneer gevers
Voor koffie kunt ge best een koffieshop opzoeken. Hier aan den toog wordt bier gedronken, geen koffiegeleuter  :c_bang_20:

xofie

Citaat van: Flurk op 18 september 2009, 12:39:05
Citaat van: xofie op 17 september 2009, 20:47:58
begin der dan maar aan zeveraar, we volgen wel . :4_1_72:
Waarom moet "ik" beginnen? Is dat om later, als er ambras komt, te kunnen zeggen dat de Flurk begonnen is soms???? :denken:

omdat jij er achter vroeg natuurlijk

xofie

18 september 2009, 22:17:34 #626 Laatste wijziging: 18 september 2009, 22:19:39 door xofie
Citaat van: janmettepet op 18 september 2009, 13:15:58
Citaat van: jerryke op 17 september 2009, 16:57:00
Citaat van: xofie op 16 september 2009, 17:39:11
Ha fijn, hello allemaal doe mij maar een koffietje voor den Thieu met slagroom erop, opgeklopt met canderel, doe maar een dubbele portie!!

:denken: dubbele portie.....van de slagroom of van de canderel  ;D .....doe mij nu maar eene cappucino ....schol meneer gevers
Voor koffie kunt ge best een koffieshop opzoeken. Hier aan den toog wordt bier gedronken, geen koffiegeleuter  :c_bang_20:

Helaba, alkoholieker, als wij koffie of chocomelk willen dan drinken wij dat, en daarmee basta,, en pas maar op of we nemen der ook een stuk appelgaart bij. 
Gaat ge den Thieu den entree dan ook verbieden die drinkt geen alkohol , hij zal heel blij zijn veronderstel ik  :pan_kloppen:

jerryke

Citaat van: xofie op 18 september 2009, 22:17:34
Citaat van: janmettepet op 18 september 2009, 13:15:58
Citaat van: jerryke op 17 september 2009, 16:57:00
Citaat van: xofie op 16 september 2009, 17:39:11
Ha fijn, hello allemaal doe mij maar een koffietje voor den Thieu met slagroom erop, opgeklopt met canderel, doe maar een dubbele portie!!

:denken: dubbele portie.....van de slagroom of van de canderel  ;D .....doe mij nu maar eene cappucino ....schol meneer gevers
Voor koffie kunt ge best een koffieshop opzoeken. Hier aan den toog wordt bier gedronken, geen koffiegeleuter  :c_bang_20:

Helaba, alkoholieker, als wij koffie of chocomelk willen dan drinken wij dat, en daarmee basta,, en pas maar op of we nemen der ook een stuk appelgaart bij. 
Gaat ge den Thieu den entree dan ook verbieden die drinkt geen alkohol , hij zal heel blij zijn veronderstel ik  :pan_kloppen:

en wie zegt dat wij geen borrelke in die koffie of chocomelk doen  :devil_whip:

Mathieu

Klak of geen klak, wij blijven komen en zullen hem wel aan het verstand brengen dat de klant koning of koningin is.  Patron geef ons iets , voor mij een grote mok  :Koffie2520drinken:
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

janmettepet

Citaat van: Mathieu op 18 september 2009, 23:58:24
Klak of geen klak, wij blijven komen en zullen hem wel aan het verstand brengen dat de klant koning of koningin is.  Patron geef ons iets , voor mij een grote mok  :Koffie2520drinken:
Mietje  :LOL: