Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 21 gasten bekijken dit topic.

proske


  En wat ik juist gezien heb op VRT , van Gils en gasten , er zat daar een trut bij van radio 1 blijkbaar , die reclame zat te maken voor pampers . Er was er maar éne bij die een serieuze uitleg gaf ...........was dan nog een moslim .
En Janneke Hesp zat er bij en keek er naar  :4_1_72:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

Micmac

De Amerikaan is er de oorzaak van, had hij het Midden Oosten gerust gelaten dan was er nu niets om je ongerust over te maken, maar in een land zonder gezag wil iedereen baas spelen.

Koter

Citaat van: Micmac op 17 november 2015, 01:07:29
De Amerikaan is er de oorzaak van, had hij het Midden Oosten gerust gelaten dan was er nu niets om je ongerust over te maken, maar in een land zonder gezag wil iedereen baas spelen.

Dat is juist, de Amerikaan had daar weg moeten blijven. Maar ja, die olie he...
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

Waar er iets te verdienen valt is de Amerikaan ook te vinden. Die konden wel op leercontract geweest zijn bij de Hollanders, want die doen ook niets waar ze geen winst aan hebben.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

In feite ligt de oorsprong bij de Jood Netanyahu Premier van Israël.
Die heeft indertijd tegen Bush gezegd, en ik probeer het woordelijk te herhalen: "Vermoord Sadam Hoessein en het Midden Oosten zal openbloeien als een roos."
In plaats daarvan heeft hij de doos van Pandora opengedaan. Die volksstammen waaruit die landen bestaan zijn alleen door een harde dictator in bedwang te houden.
Het bewijs daarvoor zijn ze aan het leveren want al die stammen vechten nu zowel onder elkaar als tegen de regering.

Flurk

Kan er me iemand eens duidelijk uitleggen hoe dit kan.
Ik lees in de krant dat de inzet van de militairen 18 miljoen Euro kost.
Waarom kost op de hoek van een straat staan meer dan in een kazerne camions kuisen?
Ik verwacht dus antwoorden. :4_1_201:


Micmac

Citaat van: Flurk op 25 november 2015, 18:25:37
Kan er me iemand eens duidelijk uitleggen hoe dit kan.
Ik lees in de krant dat de inzet van de militairen 18 miljoen Euro kost.
Waarom kost op de hoek van een straat staan meer dan in een kazerne camions kuisen?
Ik verwacht dus antwoorden. :4_1_201:

Boekhoudkundig trachten ze abnormale bedragen voor te schotelen, wat mogelijk ook betaald word van belastingsgeld.
Zij tellen hun eigen maandloon met RSZ en belastingen mee, maar voor deze opdracht telt het volgende.

Voor een gewone soldaat bedraagt die premie ongeveer 50 euro per etmaal.
Voor hogere graden kan dat bedrag oplopen tot 80 euro.

Federale politie moet dokken
Die premies moeten niet door Defensie opgehoest worden.
Het leger betaalt enkel de vaste personeelskost.
De extra kosten - premies, verplaatsingskosten en voeding - worden doorgerekend aan de federale politie.

1,5 miljoen per maand
Het riskeert een gepeperde factuur te worden voor de politie, naar schatting 1,5 miljoen euro per maand.

Mathieu

Als ze dan ook nog de vervoerkosten omrekenen in huidige normen met BTW en alles, dan is het hek helemaal van de dam want zij krijgen hun brandstof geleverd zonder BTW. Als ze dat zo tellen komen ze wel aan hoge bedragen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op  1 december 2015, 00:31:55
Als ze dan ook nog de vervoerkosten omrekenen in huidige normen met BTW en alles, dan is het hek helemaal van de dam want zij krijgen hun brandstof geleverd zonder BTW. Als ze dat zo tellen komen ze wel aan hoge bedragen.

Het is de kunst van de Regering om hoge kosten voor te leggen om zo de bevolking een rad voor de ogen te draaien, ze doen precies of de de bevolking ongeschoold en ongeletterd is, maar een volledige en geloofwaardige uitleg is onmogelijk.

Flurk

Citaat van: Micmac op  1 december 2015, 10:22:19
Citaat van: Mathieu op  1 december 2015, 00:31:55
Als ze dan ook nog de vervoerkosten omrekenen in huidige normen met BTW en alles, dan is het hek helemaal van de dam want zij krijgen hun brandstof geleverd zonder BTW. Als ze dat zo tellen komen ze wel aan hoge bedragen.

Het is de kunst van de Regering om hoge kosten voor te leggen om zo de bevolking een rad voor de ogen te draaien, ze doen precies of de de bevolking ongeschoold en ongeletterd is, maar een volledige en geloofwaardige uitleg is onmogelijk.
Allemaal relatief hoor.
De kosten voor beveiliging zijn maar een fractie van wat voetballers en coureurs kosten, en om die te beschermen moet de goegemeente ook nog volledig opdraaien. :smil414ae0fb30e96:


Micmac

Volgens mij gaat het alleen om de olievoorraad, die is degelijk zwaar aan het slinken, maar rijden op zeewater willen ze ook niet.

Flurk

Citaat van: Micmac op  1 december 2015, 13:24:58
Volgens mij gaat het alleen om de olievoorraad, die is degelijk zwaar aan het slinken, maar rijden op zeewater willen ze ook niet.
Zou ik nier direkt durven beweren MicMac
Kazachstan                                                          39,8 miljard vaten
Libië                                                                   48,014 miljard vaten
Rusland                                                              116 miljard vaten.
Verenigde Arabische Emiraten                                97,8 miljard vaten.
Koeweit                                                              111,5 miljard vaten
Irak                                                                   147 miljard vaten
Iran                                                                  154,580 miljard vaten
Canada                                                             175,200 miljard vaten.
Venezuela                                                         297,571 miljard vaten
Saoedi-Arabië                                                   460,017 miljard vaten

Ze zullen er nog condomen moeten van maken om het op te krijgen  want binnen 20jaar rijdt 80% op electriciteit.


Flurk