Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 19 gasten bekijken dit topic.

Micmac

Citaat van: proske op 10 november 2015, 22:29:53

  Amaaaaaai Micmac .....65000 euro voor uw haag te snoeien ? Ik kom dat doen voor de helft  :4_1_201:

Ze werd aanzien als bomen en moest verwijderd worden.

Flurk

Ongelooflijk hoe slecht die mensen hier opgevangen worden. Stel je voor ..........nog geen TV of koelkast in de slaapkamer.......Gewoon schande. Dit moet direkt veroordeeld worden door het Intern. Hof voor de rechten van de mens. CALVO en Crombé............. werk aan de winkel...........
http://www.clint.be/actua/vluchtelingen-klagen-steen-en-been-nog-niet-eens-een-tv-op-de-slaapkamer-video

Micmac

Citaat van: Flurk op 13 november 2015, 18:08:29
Ongelooflijk hoe slecht die mensen hier opgevangen worden. Stel je voor ..........nog geen TV of koelkast in de slaapkamer.......Gewoon schande. Dit moet direkt veroordeeld worden door het Intern. Hof voor de rechten van de mens. CALVO en Crombé............. werk aan de winkel...........
http://www.clint.be/actua/vluchtelingen-klagen-steen-en-been-nog-niet-eens-een-tv-op-de-slaapkamer-video

Ze zijn hier op 5 sterren Hotel, dat is hen ginder toch beloofd, nooit meer werken en geld met hopen, Giftje van de overheid en kinderen worden onderhouden door diezelfde overheid, komen ze nog geld tekort dan neemt diezelfde overheid geld af van de werkman en middenstand en krijgen ze dat er nog bovenop.

Die overheid is al aardig op weg als je het mij vraagt.

Mathieu

En dan willen ze er nu nog een hoop plaatsen bij. Kan me niet indenken dat zo iets bij mij aan tafel zou zitten, laat staan nog onder mijn dak slapen . Nu ben ik ook een racist zeker??????
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

griezelige krantekoppen vandaag " Grootste terroristische aanslag in Frankrijk in jaren: zeker 120 doden, bloedbad in concertzaal" "Hollande kondigt noodtoestand af in Frankrijk en sluit grenzen" "Verdachten van aanranding in opvangcentrum Bredene niet aangehouden" ....wat gaan we nog allemaal meemaken, ik hou mijn hart vast

Flurk

Voor hetzelfde geld krijgen we dat hier vandaag ook.
Vreselijk wat die mensen hebben meegemaakt. De ideale moment voor de (als hij al bestaat)  'gematigde moslim' om met duizenden op straat te komen om daar tegen te protesteren. Als ze dat 'niet' doen is dat een teken dat ze ermee akkoord gaan.

Mathieu

Ik zou beginnen met alles , stelselmatig alles, plat te gooien daar in de landen waar ze zitten. Spijtig voor de bevolking want daar zullen er ook zijn die niet akkoord zijn met hen. Maar zolang de dikkoppen niet buiten strijd gezet worden zal dit verder gaan. Willen de dikkoppen van hier dat dan niet begrijpen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

En laat ons eerlijk zijn : wie steekt er zijn hand voor in het vuur dat er met die " arme bootvluchtelingen" al niet een hoop van dat gespuis hier in Europa is binnen gekomen. Ik durf zelfs nog niet te wijzen naar het vuur, laat staan er mijn hand in steken.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Citaat van: Mathieu op 14 november 2015, 16:36:27
En laat ons eerlijk zijn : wie steekt er zijn hand voor in het vuur dat er met die " arme bootvluchtelingen" al niet een hoop van dat gespuis hier in Europa is binnen gekomen. Ik durf zelfs nog niet te wijzen naar het vuur, laat staan er mijn hand in steken.
Blijkbaar zijn er zelfs, hoe is het mogelijk, Belgen bij................raar hé want hier zijn er geen........

Flurk

Om het nekeer over Sint Niklaas te hebben.................in Antwerpen zijn het kakkers; Nederland waar zoveel commotie geweest is over hun verschijning stuurt een Sint MET KRUIS OP ZIJN MIJTER en ZWARTE Pieten. In antwerpen een fantasieke op zijn mijter en aangepast gekleurde Pieten. Verd.......zo lopen er in onze buurt 10-tallen rond en die hebben niets met zwarte piet te maken. Maar toegeven..........:grrr:

Micmac

 :denken:       Problemen lossen zichzelf op, je moet alleen tegen het wachten kunnen. :biggrinumbrella1:  :oops:

Mathieu

Ik wil de zwarte"zwarte Pieten " terug. Maar dat zal wel niets uithalen vrees ik.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Micmac op 14 november 2015, 21:55:20
:denken:       Problemen lossen zichzelf op, je moet alleen tegen het wachten kunnen. :biggrinumbrella1:  :oops:

ja zo zeker "GOODBYE EUROPE, WELCOME EURABIA"

Flurk

Citaat van: Micmac op 14 november 2015, 21:55:20
:denken:       Problemen lossen zichzelf op, je moet alleen tegen het wachten kunnen. :biggrinumbrella1:  :oops:
Dat is maar een gedacht, wacht tot uw kraan begint te lekken. :smil414ae0fb30e96:

proske

Citaat van: jerryke op 15 november 2015, 10:21:13
Citaat van: Micmac op 14 november 2015, 21:55:20
:denken:       Problemen lossen zichzelf op, je moet alleen tegen het wachten kunnen. :biggrinumbrella1:  :oops:

ja zo zeker "GOODBYE EUROPE, WELCOME EURABIA"

   Niet helemaal juist . : Dag Belgie , welkom IS .  :oops:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .