Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 22 gasten bekijken dit topic.

xofie

Citaat van: Mathieu op 23 juli 2015, 17:22:40
Daar ben ik het volledig mee eens Fieke, maar waar is het begin van......... je zegt het zelf de ene is de andere niet. Ik ken africhters die mishandelen hun dieren vanaf ze 5 maanden zijn om ze toch maar zo agressief mogelijk te maken. Een ander had een prijsbeest en die moesten op zeker moment over een omheining ( in hout ) geraken. De hond deed dat maar gebruikte zijn voorste poten om zich boven vast te klampen. Dus dat dier geraakt er over, maar dat kon de eigenaar niet zien en hij legde boven op de muur prikkeldraad opdat het dier nog meer moeite deed om nog hoger te komen. Tot dat de mijne daar losweg over sprong en toen was het gedaan met de prikdraad. Ze hebben hem trouwens toen al de titels die hij zo gewonnen had afgenomen. Wil maar zeggen hoever sommigen gaan om er agressie in te krijgen.

jaja, zeker en vast er zijn baasjes (enfin ik noem dat geen baasjes, maar onmensen) die er zelf voor zorgen dat hun dier agressief is

Mathieu

Het gaat er gewoon bij dat soort onmesnen om , om zoveel mogelijk uit dat dier te halen, en liefst omgezet in euro's.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Elke hond wordt gevormd door zijn baas. Als het fout loopt is die de enige schuldige..........dus je herkent het karakter van de baas als je zijn hond observeert.

Mathieu

En niemand meer aan de toog : allemaal schrik gekregen van honden of wat??? Hier zijn er geen en dus >Patron geef er maar eentje, café black pleace...
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op  9 augustus 2015, 14:14:29
En niemand meer aan de toog : allemaal schrik gekregen van honden of wat??? Hier zijn er geen en dus >Patron geef er maar eentje, café black pleace...

eerst wachten tot Darya dit leeg heeft en dan mag het voor mij ne Latte Machiato zijn  ;D

PietjeDeLeugenaar

Citaat van: Mathieu op  9 augustus 2015, 14:14:29
En niemand meer aan de toog : allemaal schrik gekregen van honden of wat??? Hier zijn er geen en dus >Patron geef er maar eentje, café black pleace...
Schol!  :Biertje2520klein:

Mathieu

Iese iese ik dacht dat je ergens verloren gelopen was tijdens een expeditie op de Noordpool, of was het de Zuidpool???
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie


jerryke

Goeiemorgen, iedereen eens even wakker maken https://www.youtube.com/watch?v=HZJTgYzf9FE   en gelieve mee te doen  ;D

Mathieu

Ik zou wel willen, maar kan je dan eerst zorgen dat er  een ambulance in de buurt is, die kan me dan direct doorbrengen naar het ziekenhuis.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

Citaat van: jerryke op 16 augustus 2015, 09:45:50
Goeiemorgen, iedereen eens even wakker maken https://www.youtube.com/watch?v=HZJTgYzf9FE   en gelieve mee te doen  ;D

toen was hij nog jong en mooi en niet verslaafd

Mathieu

Waar zijn manager de grote deugniet van geweest is.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Ik zou zeggen Patron geef er ons eentje om de week goed in te zetten, maar zou ik zwarte koffie durven bestellen. Zie dat ze dan gaan denken dat ik een cafeïne verslaving heb......
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

voor mij een warme chocomelk

Micmac

1 september 2015, 21:45:37 #4589 Laatste wijziging: 1 september 2015, 21:47:21 door Micmac
Toernee Generale,



[bijlage verwijderd door de beheerder]