Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 28 gasten bekijken dit topic.

Micmac

Fase 7;

Symptoom: U bemerkt plotseling dat de muur van de bar dezelfde decoratie heeft als het plafond.
Conclusie: U bent achterover gevallen.
Actie: Als het glas nog vol is en er is niemand op uw drink-arm gaan staan, rustig blijven waar U bent.

jerryke

deze https://www.youtube.com/watch?v=b4GoX6hbgqk&list=RDb4GoX6hbgqk#t=0  hoorde ik vandaag weer op de radio, dat was even genieten  ;D

Flurk

Citaat van: Micmac op 12 juni 2015, 22:10:25
Fase 7;

Symptoom: U bemerkt plotseling dat de muur van de bar dezelfde decoratie heeft als het plafond.
Conclusie: U bent achterover gevallen.
Actie: Als het glas nog vol is en er is niemand op uw drink-arm gaan staan, rustig blijven waar U bent.

Sorry MicMac maar dit was Proske zijn draadje. Ik kan uw tussenkomst dus echt niet waarderen, zeker omdat het al de 2de keer is dat je dat doet.

Micmac

Citaat van: Flurk op 13 juni 2015, 20:28:34
Citaat van: Micmac op 12 juni 2015, 22:10:25
Fase 7;

Symptoom: U bemerkt plotseling dat de muur van de bar dezelfde decoratie heeft als het plafond.
Conclusie: U bent achterover gevallen.
Actie: Als het glas nog vol is en er is niemand op uw drink-arm gaan staan, rustig blijven waar U bent.

Sorry MicMac maar dit was Proske zijn draadje. Ik kan uw tussenkomst dus echt niet waarderen, zeker omdat het al de 2de keer is dat je dat doet.

Citaat van: proske op 10 juni 2015, 00:03:49
Citaat van: Micmac op  9 juni 2015, 23:51:07
Had dit al opgeslagen, op de losse harde schijf van 06/03/13, gejat van Facebook denk ik.

Oke , Micmac . Geef jij de volgende fasen dan maar .... :Tip-Hat:
Proske wil niet, en ik vind dat per toeval omdat ik hier een oud NAS-station aan het leegmaken ben dat hier al twee jaar werkloos in de kast ligt en daar stond dat op, nu print ik dergelijke teksten uit en plastificeer ik deze zodoende dat ik het kan wissen op het NAS-Station.

Micmac

Fase 8;

Symptoom: Alles ziet plotseling donker en U heeft een mond vol losse tanden.
Conclusie: U bent voorover gevallen.
Actie: Handel hetzelfde als is beschreven bij achterover vallen.

jerryke

2 Maastichtse ikonen, helaas moet we Benny Neyman al 7 jaar missen https://www.youtube.com/watch?v=3OWDSqonf6s

Micmac

Fase 9;
Symptoom: Ruimte lijkt ongewoon donker.
Conclusie: Café is al gesloten.
Actie: Laat uw thuisadres bevestigen door de barman.

Micmac

Citaat van: jerryke op 19 juni 2015, 13:37:50
2 Maastichtse ikonen, helaas moet we Benny Neyman al 7 jaar missen https://www.youtube.com/watch?v=3OWDSqonf6s

De tijd gaat zeer  :oops: snel

Micmac

Fase 10;

Symptoom: De bar beweegt.
Conclusie: U wordt naar buiten gedragen.
Actie: Probeer vast te stellen of U naar een andere bar gedragen wordt. Is dit niet het geval, schreeuw dan dat U wordt ontvoerd.

Mathieu

Patron voor mij een café black en geef de rest ook iets ( als ze willen ten minste)
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op 21 juni 2015, 20:44:55
Patron voor mij een café black en geef de rest ook iets ( als ze willen ten minste)

zeker willen wij ik dat.....voor mij ne latte machiato    :Beer-Chug: schol Mathieu

Micmac

Fase 11,

Symptoom: Taxi heeft plotseling vele kleuren en tekeningen en ruikt zuur.
Conclusie: Bierconsumptie heeft persoonlijke limiet overschreden en treedt uit het lichaam.
Actie: Bedek mond.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 21 juni 2015, 20:44:55
Patron voor mij een café black en geef de rest ook iets ( als ze willen ten minste)

Maar een Leffe Bruin, het zal smaken. :Biertje2520klein:

Micmac

Fase 12,

Symptoom: U herkent niemand en ook de kamer niet.
Conclusie: U bent het verkeerde feestje binnengewandeld.
Actie: Kijk of er gratis bier is.

xofie

voor mij een café con leche con edulcorante