Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 20 gasten bekijken dit topic.

xofie

dan wil ik vandaag een dubbele cola-lemon op de flurk zijn kosten  :4_1_72:

Flurk

Citaat van: xofie op  8 september 2009, 18:32:43
dan wil ik vandaag een dubbele cola-lemon op de flurk zijn kosten  :4_1_72:
Kunt ge krijgen Xofie, ik wil er zelfs nog een javelleke bijdoen. :4_1_72:

xofie

Citaat van: Flurk op  8 september 2009, 20:34:01
Citaat van: xofie op  8 september 2009, 18:32:43
dan wil ik vandaag een dubbele cola-lemon op de flurk zijn kosten  :4_1_72:
Kunt ge krijgen Xofie, ik wil er zelfs nog een javelleke bijdoen. :4_1_72:

laat maar komen kan ik gebruiken voor dat stomme onkruid dat weeral tierig groeit hier

Mathieu

Geef er ons allemaal eentje, voor mij een koud spuitwater. En Xofie als je dat onkruid regelmatig wiedt dan heb je zoals ik, maar een kwartier werk en alles is terug oké.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

Citaat van: Mathieu op  9 september 2009, 15:23:40
Geef er ons allemaal eentje, voor mij een koud spuitwater. En Xofie als je dat onkruid regelmatig wiedt dan heb je zoals ik, maar een kwartier werk en alles is terug oké.

ik haat onkruid wieden  :gun: :gun: :gun:

xofie

doe mij maar een dagsoepje, en waar zit de rest ????

kabar

Citaat van: xofie op  9 september 2009, 16:50:20
Citaat van: Mathieu op  9 september 2009, 15:23:40
Geef er ons allemaal eentje, voor mij een koud spuitwater. En Xofie als je dat onkruid regelmatig wiedt dan heb je zoals ik, maar een kwartier werk en alles is terug oké.

ik haat onkruid wieden  :gun: :gun: :gun:

Vooral tussen mijn klinkers.

xofie

Heb antwoord gekregen van mijn klacht tegen de Post toen :

Geachte,



Wij hebben uw ongenoegen over de onbereikbaarheid van de postkantoren aan De Post overgemaakt.

Volgens De Post worden de telefonische oproepen naar de postkantoren automatisch naar de centrale klantendienst van De Post doorgeschakeld. Dit systeem moet er toe bijdragen dat de wachttijden in de postkantoren tot een minimum worden herleid en de diverse vragen van klanten door speciaal daartoe opgeleide operatoren worden behandeld.

De klantendienst hanteert verschillende mogelijkheden om een klant verder te helpen. Al naargelang het probleem kan de klantendienst het onmiddellijk zelf een oplossing bieden, de klant doorverbinden met het postkantoor, een e-mail versturen naar het postkantoor of indien er niet onmiddellijk een oplossing voorhanden is een klacht opmaken en een onderzoek starten.

Blijkbaar werd uw telefonische oproep niet naar behoren aangenomen, maar spijtig genoeg kan De Post niet meer achterhalen wie u te woord stond.

Uw klacht is zeker nuttig want zij helpt om het probleem onder de aandacht van De Post te brengen van en biedt tevens de mogelijkheid om de dienstverlenging te optimaliseren.

Hierbij sluiten wij uw dossier af.

Met vriendelijke groeten,



In alle geval beter dan niks

Mathieu

Citaat van: kabar op  9 september 2009, 16:51:44
Citaat van: xofie op  9 september 2009, 16:50:20
Citaat van: Mathieu op  9 september 2009, 15:23:40
Geef er ons allemaal eentje, voor mij een koud spuitwater. En Xofie als je dat onkruid regelmatig wiedt dan heb je zoals ik, maar een kwartier werk en alles is terug oké.

ik haat onkruid wieden  :gun: :gun: :gun:

Vooral tussen mijn klinkers.


Als je geen javel of ander iets wil gebruiken, kan je toch bij de boerenbond gaan om een soort van schraapje te gaan halen. het is een ding voorzien van twee scherpe kanten en die juist breed genoeg zijn om tussen de klinkers te krabben. je moet je zelfs niet meer bukken, maar ik weet niet hoe zo een ding heet.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

Citaat van: Mathieu op  9 september 2009, 20:21:54
Citaat van: kabar op  9 september 2009, 16:51:44
Citaat van: xofie op  9 september 2009, 16:50:20
Citaat van: Mathieu op  9 september 2009, 15:23:40
Geef er ons allemaal eentje, voor mij een koud spuitwater. En Xofie als je dat onkruid regelmatig wiedt dan heb je zoals ik, maar een kwartier werk en alles is terug oké.

ik haat onkruid wieden  :gun: :gun: :gun:

Vooral tussen mijn klinkers.


Als je geen javel of ander iets wil gebruiken, kan je toch bij de boerenbond gaan om een soort van schraapje te gaan halen. het is een ding voorzien van twee scherpe kanten en die juist breed genoeg zijn om tussen de klinkers te krabben. je moet je zelfs niet meer bukken, maar ik weet niet hoe zo een ding heet.

Heb ik van mijn schoonmoeder gekregen nadat ik mijn klinkers proper gemaakt had!

Mathieu

Toch iets van haar gekregen ( buiten de dochter dan) en daar gaan we een straffe koffie oop drinken.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Kabar een vraagje : Wickmayer, de tennisster, is dat een inwwonster van jou stede? Ik droom elders van een belgische finale tennis, maar krijg als antwoord dat het een Vlaamse finale wordt en ze voegen er aan toe dat zij dus van Diest afkomstig is.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

Citaat van: Mathieu op 10 september 2009, 13:02:26
Kabar een vraagje : Wickmayer, de tennisster, is dat een inwwonster van jou stede? Ik droom elders van een belgische finale tennis, maar krijg als antwoord dat het een Vlaamse finale wordt en ze voegen er aan toe dat zij dus van Diest afkomstig is.
Ze woont in Deurne (deelgemeente van Diest). Ze is aangesloten (evenals Kim Clisters) bij tennisclub Diest waar ook nog Dewulf aangesloten is.


xofie

halloooooooo allemaal, doe mij maar een expresso, en Jerryke heb je al terug telefoon