Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 22 gasten bekijken dit topic.

xofie

lekker donkere trappist, ben momenteel fanta zero aan het drinken

Micmac

Eerst rode wijn, dan whiskey en dan Westvleteren en nu nog wat gewone cola om alles door te spoelen. :Biertje2520klein:

proske

Citaat van: Micmac op  7 juni 2015, 00:50:37
Eerst rode wijn, dan whiskey en dan Westvleteren en nu nog wat gewone cola om alles door te spoelen. :Biertje2520klein:


    En vannacht WC  :LOL: :LOL:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

Micmac

Citaat van: proske op  7 juni 2015, 01:04:13
Citaat van: Micmac op  7 juni 2015, 00:50:37
Eerst rode wijn, dan whiskey en dan Westvleteren en nu nog wat gewone cola om alles door te spoelen. :Biertje2520klein:


    En vannacht WC  :LOL: :LOL:

Nee, daar heb ik weinig last van. :biggrinumbrella1:

Mathieu

Citaat van: Micmac op  7 juni 2015, 01:07:56
Citaat van: proske op  7 juni 2015, 01:04:13
Citaat van: Micmac op  7 juni 2015, 00:50:37
Eerst rode wijn, dan whiskey en dan Westvleteren en nu nog wat gewone cola om alles door te spoelen. :Biertje2520klein:


   En vannacht WC  :LOL: :LOL:

Nee, daar heb ik weinig last van. :biggrinumbrella1:

Leiding rechtstreeks van het bed naar het toilet of wat. Of nog beter : knopje drukken en de robot brengt alles tot aan het bed.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Drinken de avond er voor of niet : iedere morgen om 04.15 uur sta ik op om naar toilet te gaan. Terug naar de slaapkamer nadien en eer ik me zelf terug heb onder gestopt, ben ik al terug aan het slapen. Dat laatste, onderdekken, gebeurt automatisch bij mij.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op  7 juni 2015, 02:22:39
Drinken de avond er voor of niet : iedere morgen om 04.15 uur sta ik op om naar toilet te gaan. Terug naar de slaapkamer nadien en eer ik me zelf terug heb onder gestopt, ben ik al terug aan het slapen. Dat laatste, onderdekken, gebeurt automatisch bij mij.

en ik een half uurtje later  :Doh3:

Micmac

Ik heb het daar gemakkelijk mee, opstaan maar de WC en binnen de minuut ben ik daar vanaf tot de volgende morgen bij het opstaan, dus elke dag één minuut naar de WC, maar ik denk dat veel chauffeurs in dezelfde situatie zitten.

Mathieu

Zondagmorgen, en mooi weer : Patron geef er ons allemaal eentje, mij een café black...
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op  7 juni 2015, 13:24:38
Zondagmorgen, en mooi weer : Patron geef er ons allemaal eentje, mij een café black...


heb ik toch goesting in een glas sangria, en heb ik die toch vergeten mee te brengen van de winkel  :Doh3:

Micmac

Citaat van: jerryke op  7 juni 2015, 13:32:41
Citaat van: Mathieu op  7 juni 2015, 13:24:38
Zondagmorgen, en mooi weer : Patron geef er ons allemaal eentje, mij een café black...


heb ik toch goesting in een glas sangria, en heb ik die toch vergeten mee te brengen van de winkel  :Doh3:

  :denken:     Toch niet in verwachting zeker    :LOL: :LOL:

jerryke

Citaat van: Micmac op  7 juni 2015, 13:34:19
Citaat van: jerryke op  7 juni 2015, 13:32:41
Citaat van: Mathieu op  7 juni 2015, 13:24:38
Zondagmorgen, en mooi weer : Patron geef er ons allemaal eentje, mij een café black...


heb ik toch goesting in een glas sangria, en heb ik die toch vergeten mee te brengen van de winkel  :Doh3:

  :denken:     Toch niet in verwachting zeker    :LOL: :LOL:

als dat nog zou kunnen  :10_1_20:

Micmac

Zal eens wat uitschenken sé.

[bijlage verwijderd door de beheerder]

jerryke

Citaat van: Micmac op  7 juni 2015, 13:52:21
Zal eens wat uitschenken sé.

merciekes ...schol  :Beer-Chug:  ...heb ter compensatie een kom aspergesoep gegeten (had die nog in de diepvries)

xofie

Citaat van: jerryke op  7 juni 2015, 13:32:41
Citaat van: Mathieu op  7 juni 2015, 13:24:38
Zondagmorgen, en mooi weer : Patron geef er ons allemaal eentje, mij een café black...


heb ik toch goesting in een glas sangria, en heb ik die toch vergeten mee te brengen van de winkel  :Doh3:

een keukenprinses zo als jij maakt dat toch wel zelf zekers, is trouwens veel lekkerder