Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 22 gasten bekijken dit topic.

Mathieu

Ben daar enkele jaren geleden naar toe willen gaan, alles op voorhand gereserveerd, tot parking aan de hoofdingang toe. Om dat drie maanden na sluiting bij de papieren uit te komen in de kast.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Nu was er in schiphol een rondvlucht over keukenhof met een oude "DC-3 Dacota", wel een lawaaierig en onstabiel toestel doch door de trage snelheid was het nog aanvaardbaar.

xofie

amai in een onstabiel toestel krijg je mij niet in hoor

jerryke

gisteren is er 32.000 liter bier vertapt op Gent....dat zal daar een mooi en verdiend feestje geweest zijn....proficiat aan de Buffalo's

Micmac

Citaat van: jerryke op 22 mei 2015, 15:13:30
gisteren is er 32.000 liter bier vertapt op Gent....dat zal daar een mooi en verdiend feestje geweest zijn....proficiat aan de Buffalo's

Zo wint Gent ook eens.

Mathieu

Citaat van: ryke op 22 mei 2015, 15:13:30
gisteren is er 32.000 liter bier vertapt op Gent....dat zal daar een mooi en verdiend feestje geweest zijn....proficiat aan de Buffalo's

En dan zeker niet vergeten die " katers " de dag nadien. Maar ja dan feest je op twee manieren, eerst kan het niet genoeg zijn, en de volgende dag : was ik daar al maar van af.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Citaat van: Micmac op 22 mei 2015, 16:09:40
Citaat van: jerryke op 22 mei 2015, 15:13:30
gisteren is er 32.000 liter bier vertapt op Gent....dat zal daar een mooi en verdiend feestje geweest zijn....proficiat aan de Buffalo's

Zo wint Gent ook eens.

De verdiende winnaars zou ik zeggen, zeker blij dat het de twee traditionele eens niet zijn.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

En als er dan toch al zoveel leeg gedronken is in Gent, Patron, wij geraken wel nooit aan dergelijke hoeveelheid, maar geef er ons toch maar ééntje om het af te leren. Voor mij het traditionele.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op 24 mei 2015, 13:27:03
En als er dan toch al zoveel leeg gedronken is in Gent, Patron, wij geraken wel nooit aan dergelijke hoeveelheid, maar geef er ons toch maar ééntje om het af te leren. Voor mij het traditionele.

voor mij ook  ;D  ....schol thieu  :Beer-Chug:

Micmac

Zuipschuiten zijn het, 32000 liter en geen enkele alcohol controle, het is toch wel raar hé.

xofie

hoeveel zouden de zweden gisteren verzet hebben ?? ?? ??

Mathieu

Citaat van: Micmac op 24 mei 2015, 14:50:17
Zuipschuiten zijn het, 32000 liter en geen enkele alcohol controle, het is toch wel raar hé.

Politie heeft er misschien aan deel genomen......
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Citaat van: Micmac op 24 mei 2015, 14:50:17
Zuipschuiten zijn het, 32000 liter en geen enkele alcohol controle, het is toch wel raar hé.
Van een Gentenaar zeggen ze dat hij :"Een gruute moaeule méj en kele bergaf is." :4_1_72: :4_1_72: :4_1_72:

Mathieu

En wat er nog van is : het moest maar zo lekker niet zijn , en tes alheliek nie hemaak feur de zwiens.......
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

Citaat van: Mathieu op 27 mei 2015, 19:35:47
En wat er nog van is : het moest maar zo lekker niet zijn , en tes alheliek nie hemaak feur de zwiens.......



kan je dat eens vertalen ?? ??