Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 22 gasten bekijken dit topic.

Micmac

Echt niet te doen die kleine wiellekes, het optrekgevoel is ook weg

Mathieu

Zal gedaan zijn van op te trekken dat de voorste wielen van de grond gaan, carroserie van achter zal dit wel tegenhouden.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Met je muis over de bergen vliegen enkel met links er rechts te bewegen, soms is snelheid ook traagheid.

http://www.electricoyster.com/electric3d/index.html

Mathieu

Moet een mooi effect geven als je dat met een helikopter of vliegtuigje kan doen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 25 februari 2015, 18:14:50
Moet een mooi effect geven als je dat met een helikopter of vliegtuigje kan doen.

Het laat zien hoe hulpeloos men rondzweeft zonder GPS.

Mathieu

Alle en ter compensatie : Patron geef ons nog allemaal iets te drinken, mijne ken je  al  hé.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Oeps de fles nog niet leeg????
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 28 februari 2015, 00:09:29
Oeps de fles nog niet leeg????

Een van de beste whiskey' s, hik.

Mathieu

Wordt dat ook beschouwd als geneesmiddel tegen een en ander misschien?????? Indien ja moet ik toch eens opnieuw beginnen denk ik.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

aan het genieten van Willeke Alberti op Ned 1

Mathieu

1 maart 2015, 15:45:25 #4390 Laatste wijziging: 1 maart 2015, 15:47:08 door Mathieu
Was ook de bedoeling maar met de knieen onder tafel op een verjaardagsfeest is veel langer uitgelopen dan we dachten. Maar het was er wel goed.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op  1 maart 2015, 15:45:25
Was ook de bedoeling maar met de knieen onder tafel op een verjaardagsfeest is veel langer uitgelopen dan we dachten. Maar het was er wel goed.

Met de knieën onder tafel is wel een tijdje vol te houden. :biggrinumbrella1:

Mathieu

Inderdaad het was dan ook maar 0145 uur toen we thuis kwamen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

hier in het dorp is vandaag een karnavalsoptocht, ik hoef niet meer gaan te kijken want er is hier al een wagen of 15 gepasseerd met het nodige lawaai....wat was dat vroeger toch veel gezelliger, fijne gezellige karnavalsmuziek en nu was het boenkeboenke

Koter

Citaat van: jerryke op 14 maart 2015, 15:17:03
hier in het dorp is vandaag een karnavalsoptocht, ik hoef niet meer gaan te kijken want er is hier al een wagen of 15 gepasseerd met het nodige lawaai....wat was dat vroeger toch veel gezelliger, fijne gezellige karnavalsmuziek en nu was het boenkeboenke

Hier was dat verleden week zaterdag, daarom zijn we er de hele dag op uit getrokken.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....