Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 19 gasten bekijken dit topic.

Micmac

Citaat van: Koter op 15 februari 2015, 20:45:10
Citaat van: Micmac op 15 februari 2015, 20:12:54
Citaat van: Mathieu op 15 februari 2015, 19:47:07
Dat hele carnaval gebeuren is zeker niet aan mij besteed.

Was vandaag een rampdag, overal karnavalwagens en opgehouden verkeer ook in Nederland overal karnaval en omleidingen die dan wel eens als rallyparcour dienst deden, achter mij reden er al twee de gracht in omdat ze mij bleven volgen maar ik had een handremslip voorzien en die mogelijk niet, zo kan je die Nederlanders ook eens poepje laten ruiken, ik kon niet meer van het lachen. :LOL: :LOL: :LOL:

Ook toogpraat zeker?

Met de electrische handrem is dat hanremslippen gedaan, spijtig.

jerryke

Citaat van: Micmac op 15 februari 2015, 21:00:23
De omleidingen zijn meestal kleine eenrichting binnenwegen in nederland, en dan is de snelheid meestal zeer hoog.

nu laat ik dat eenrichtingsverkeer zijn dan is de max. snelheid nog maar 70 km per uur op binnenwegen en soms maar 50 en om daar dan zo een maneuver op die smalle wegen te doen vind ik toch maar gevaarlijk en als die handremslip daar dan al lukt aan die lage snelheid

Koter

Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Citaat van: jerryke op 15 februari 2015, 21:07:39
Citaat van: Micmac op 15 februari 2015, 21:00:23
De omleidingen zijn meestal kleine eenrichting binnenwegen in nederland, en dan is de snelheid meestal zeer hoog.

nu laat ik dat eenrichtingsverkeer zijn dan is de max. snelheid nog maar 70 km per uur op binnenwegen en soms maar 50 en om daar dan zo een maneuver op die smalle wegen te doen vind ik toch maar gevaarlijk en als die handremslip daar dan al lukt aan die lage snelheid

Op de binnenwegen zonder middellijn mag men niet sneller dan 60 km/h, in ons geval was er een middellijn ook al zijn die wegen slechts drie meter breed.

Koter

Citaat van: Micmac op 15 februari 2015, 21:59:59
Citaat van: jerryke op 15 februari 2015, 21:07:39
Citaat van: Micmac op 15 februari 2015, 21:00:23
De omleidingen zijn meestal kleine eenrichting binnenwegen in nederland, en dan is de snelheid meestal zeer hoog.

nu laat ik dat eenrichtingsverkeer zijn dan is de max. snelheid nog maar 70 km per uur op binnenwegen en soms maar 50 en om daar dan zo een maneuver op die smalle wegen te doen vind ik toch maar gevaarlijk en als die handremslip daar dan al lukt aan die lage snelheid

Op de binnenwegen zonder middellijn mag men niet sneller dan 60 km/h, in ons geval was er een middellijn ook al zijn die wegen slechts drie meter breed.

En op die weggetjes ga jij slippen op de handrem zoals een volleerd rallypiloot? Droom rustig verder.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

Te veel " limo " gedronken denk ik.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

We gaan dit jaar ook van start met onze driftlessen, juist zoals de vorige jaren.

http://skylimitevents.com./section/pages/index/141580185554636bffd6e9d/drift-cup.html

Koter

Citaat van: Micmac op 17 februari 2015, 20:03:21
We gaan dit jaar ook van start met onze driftlessen, juist zoals de vorige jaren.

http://skylimitevents.com./section/pages/index/141580185554636bffd6e9d/drift-cup.html

Aandeelhouder van het circuit Micmac?
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

Heb horen zeggen dat hij daar de voorzitter is.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Koter op 17 februari 2015, 21:51:42
Citaat van: Micmac op 17 februari 2015, 20:03:21
We gaan dit jaar ook van start met onze driftlessen, juist zoals de vorige jaren.

http://skylimitevents.com./section/pages/index/141580185554636bffd6e9d/drift-cup.html

Aandeelhouder van het circuit Micmac?

Ja, en de aandeelhouders verdienen maar weinig.
Ben daar geboren en rij nog maar 50 jaar op dat circuit, dus ik kan zeker niet autorijden.

Koter

Citaat van: Micmac op 17 februari 2015, 22:19:39
Citaat van: Koter op 17 februari 2015, 21:51:42
Citaat van: Micmac op 17 februari 2015, 20:03:21
We gaan dit jaar ook van start met onze driftlessen, juist zoals de vorige jaren.

http://skylimitevents.com./section/pages/index/141580185554636bffd6e9d/drift-cup.html

Aandeelhouder van het circuit Micmac?

Ja, en de aandeelhouders verdienen maar weinig.
Ben daar geboren en rij nog maar 50 jaar op dat circuit, dus ik kan zeker niet autorijden.

Dat wisten we al Micmac.  :LOL:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

Citaat van: Micmac op 17 februari 2015, 23:47:24
Tournee generale.

Heb een middel gevonden om trager te rijden, ik wist niet dat het zo simpel was.

Ga je daar dan direct mee de lucht in of wat......
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 18 februari 2015, 14:26:26
Citaat van: Micmac op 17 februari 2015, 23:47:24
Tournee generale.

Heb een middel gevonden om trager te rijden, ik wist niet dat het zo simpel was.

Ga je daar dan direct mee de lucht in of wat......

In plaats van 18" banden moeten er 5" go-cart bandjes opzitten.

Mathieu

En verslijten die dan ook zo snel als die van die go-cars want dat is ook een dure liefhebberij.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Citaat van: Mathieu op 20 februari 2015, 00:32:17
En verslijten die dan ook zo snel als die van die go-cars want dat is ook een dure liefhebberij.

Nog een pak sneller.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....