Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 20 gasten bekijken dit topic.

Micmac

Moet er ook eens trachten te geraken, maar nu is het weer de Chocolade-weekend-beurs op de Heizel die voorrang heeft.


http://www.netevents.be/nl/beurs-salon/306506/Le-salon-du-chocolat/

Mathieu

Verleden week er ook niet geweest. Zal voor deze week zijn, als alles goed gaat.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op  9 februari 2015, 17:15:44
Verleden week er ook niet geweest. Zal voor deze week zijn, als alles goed gaat.

Veel marktkramers zijn op verlof, en dan heb je maar een halve markt.

Mathieu

Ze zullen wel weer stilaan terug keren. Alhoewel de laatste jaren, zeker na het Nieuwjaar, er telkens zijn die nooit meer terug komen. Ik stel me soms wel de vraag of die mensen het zout op hun patatten wel verdienen???? ik vrees dat het in vele gevallen niet zal waar zijn.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 12 februari 2015, 21:29:30
Ze zullen wel weer stilaan terug keren. Alhoewel de laatste jaren, zeker na het Nieuwjaar, er telkens zijn die nooit meer terug komen. Ik stel me soms wel de vraag of die mensen het zout op hun patatten wel verdienen???? ik vrees dat het in vele gevallen niet zal waar zijn.

Veel marktkramers hebben ook nog een internetwinkel.

jerryke

14 februari 2015, 12:44:03 #4355 Laatste wijziging: 16 januari 2018, 01:13:04 door Driver
 




allee we gaan er maar aan beginnen, aan de wieg van Franz Theunis als zanger hebben wij meegestaan

https://www.youtube.com/watch?v=AabTS8Wi9J0

https://www.youtube.com/watch?v=IhD67F9yfvI

https://www.youtube.com/watch?v=t3ofRzOG7f0&feature=youtu.be

Micmac

Hij is zeer goed in dialect zoals bij "ach waat is het leve sjoen" , dat zeer goed is .

jerryke

Citaat van: Micmac op 14 februari 2015, 23:44:29
Hij is zeer goed in dialect zoals bij "ach waat is het leve sjoen" , dat zeer goed is .

:a_thumbsup_20: inderdaad  ;D

Mathieu

Dat hele carnaval gebeuren is zeker niet aan mij besteed.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 15 februari 2015, 19:47:07
Dat hele carnaval gebeuren is zeker niet aan mij besteed.

Was vandaag een rampdag, overal karnavalwagens en opgehouden verkeer ook in Nederland overal karnaval en omleidingen die dan wel eens als rallyparcour dienst deden, achter mij reden er al twee de gracht in omdat ze mij bleven volgen maar ik had een handremslip voorzien en die mogelijk niet, zo kan je die Nederlanders ook eens poepje laten ruiken, ik kon niet meer van het lachen. :LOL: :LOL: :LOL:

barabas

Leuke hobby: achterliggers in de gracht laten rijden.

ONGELOOFELIJK lollig! :Doh3:

Koter

Citaat van: Micmac op 15 februari 2015, 20:12:54
Citaat van: Mathieu op 15 februari 2015, 19:47:07
Dat hele carnaval gebeuren is zeker niet aan mij besteed.

Was vandaag een rampdag, overal karnavalwagens en opgehouden verkeer ook in Nederland overal karnaval en omleidingen die dan wel eens als rallyparcour dienst deden, achter mij reden er al twee de gracht in omdat ze mij bleven volgen maar ik had een handremslip voorzien en die mogelijk niet, zo kan je die Nederlanders ook eens poepje laten ruiken, ik kon niet meer van het lachen. :LOL: :LOL: :LOL:

Ook toogpraat zeker?
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

barabas

Ik noem dat pubermetspataders praat ;D

jerryke

Citaat van: Micmac op 15 februari 2015, 20:12:54
Citaat van: Mathieu op 15 februari 2015, 19:47:07
Dat hele carnaval gebeuren is zeker niet aan mij besteed.

Was vandaag een rampdag, overal karnavalwagens en opgehouden verkeer ook in Nederland overal karnaval en omleidingen die dan wel eens als rallyparcour dienst deden, achter mij reden er al twee de gracht in omdat ze mij bleven volgen maar ik had een handremslip voorzien en die mogelijk niet, zo kan je die Nederlanders ook eens poepje laten ruiken, ik kon niet meer van het lachen. :LOL: :LOL: :LOL:

als er geen snelheid is hoe kun je dan een handremslip doen  ???

Micmac

De omleidingen zijn meestal kleine eenrichting binnenwegen in nederland, en dan is de snelheid meestal zeer hoog.