Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 24 gasten bekijken dit topic.

barabas

Dan slaat hij blauw uit: van Flurk tot Smurf ;D

Flurk

Ochottekes is het zo erg gesteld met jullie finantieën dat ge op de kap van een arme Flurk moet zuipen????????????  :smil414ae0fb30e96:

Koter

Citaat van: Flurk op 30 augustus 2009, 20:33:34
Ochottekes is het zo erg gesteld met jullie finantieën dat ge op de kap van een arme Flurk moet zuipen????????????  :smil414ae0fb30e96:

Ne Flurk met een kelder vol goud.  ;D
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

t'Is goe, drinkt er maar allemaal enen en zwijg over dat goud voordat de belastingen in mijn spelonk opduiken; ;D ;D ;D

Koter

Voor mij een bakske donkere Leffe.

Schol Flurk  :Beer-Chug:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

 :4_1_201: .... die mij dan maar een literke sangria  :Beer-Chug:

xofie

voor mij een flesje rode wijn, 't mag ook iets minders dan ne petrus zijn :10_1_20:

kabar

Nog wachten tot 8 october en dan zijn we voor twee weken naar Side (Turkije). Het is al de vierde keer dat we naar Turkije (drie maal Kussadasi) gaan. Heerlijk land, gastvrije mensen ... helemaal anders dan de Turken die we hier kennen!

xofie

Citaat van: kabar op 31 augustus 2009, 15:05:09
Nog wachten tot 8 october en dan zijn we voor twee weken naar Side (Turkije). Het is al de vierde keer dat we naar Turkije (drie maal Kussadasi) gaan. Heerlijk land, gastvrije mensen ... helemaal anders dan de Turken die we hier kennen!

dat is juist Kabar, we zijn vorig jaar ook in Kusadasi geweest, waar ben jij geweest en hoe was het hotel ????

kabar

Citaat van: xofie op 31 augustus 2009, 16:22:45
Citaat van: kabar op 31 augustus 2009, 15:05:09
Nog wachten tot 8 october en dan zijn we voor twee weken naar Side (Turkije). Het is al de vierde keer dat we naar Turkije (drie maal Kussadasi) gaan. Heerlijk land, gastvrije mensen ... helemaal anders dan de Turken die we hier kennen!

dat is juist Kabar, we zijn vorig jaar ook in Kusadasi geweest, waar ben jij geweest en hoe was het hotel ????

1 e jaar: Merit Sunset: goed
2 e jaar: Xinos: slecht
3 e jaar: Küstur: excellent
nu: Oleander

xofie


Flurk

Citaat van: kabar op 31 augustus 2009, 15:05:09
Nog wachten tot 8 october en dan zijn we voor twee weken naar Side (Turkije). Het is al de vierde keer dat we naar Turkije (drie maal Kussadasi) gaan. Heerlijk land, gastvrije mensen ... helemaal anders dan de Turken die we hier kennen!
Met het geld dat ze van U krijgen bouwen ze hier moskeeën en private scholen, betalen ze hun radicale imams die hier de " anti integratie" komen preken om binnen , en gaan ze binnen enkele jaren hier uw kinderen en kleinkinderen aan de deur zetten. Aan mij verdient een moslim genen bal. Hij kan me zelfs geen Döner kebab verkopen.

Mathieu

Aan de toog verkopen ze die ook niet. Er zijn er hier ook goeie bij , maar ze zijn wreed dun gezaaid. Maar in plaats van die Kebab zou ik ook liever een grote friet met een vettige worst hebben. Om nadien aan de toog alles te verdrinken natuurlijk.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

Voor mij een koffietje en waar zit den Thieu met de ijscrème of de taarten ???? Verd............

jerryke

Citaat van: xofie op  1 september 2009, 17:06:07
Voor mij een koffietje en waar zit den Thieu met de ijscrème of de taarten ???? Verd............

ja dat vraag ik mij ook af