Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 23 gasten bekijken dit topic.

jerryke

patron geef eens een koffieke, de visite is weg  ;D

jerryke

oei wat is het rustig hier, patron doe mij maar ne koffie dat is goed tegen dat slechte weer......dat zal seffens kantine zitten zijn onder de voetbal  ;D

Koter

Citaat van: jerryke op 21 september 2014, 10:13:23
oei wat is het rustig hier, patron doe mij maar ne koffie dat is goed tegen dat slechte weer......dat zal seffens kantine zitten zijn onder de voetbal  ;D

En blijft ge goed droog onder die voetbal?  ;D
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

Citaat van: Koter op 21 september 2014, 11:28:54
Citaat van: jerryke op 21 september 2014, 10:13:23
oei wat is het rustig hier, patron doe mij maar ne koffie dat is goed tegen dat slechte weer......dat zal seffens kantine zitten zijn onder de voetbal  ;D

En blijft ge goed droog onder die voetbal?  ;D

Hier in Heusden-Zolder is het weer ook slecht.....doeme de koffie is nog niet klaar, dan zal ik maar een thee nemen  :D .... jij ook ne thee Koter  :devil_whip:

Koter

Citaat van: jerryke op 21 september 2014, 11:58:00
Citaat van: Koter op 21 september 2014, 11:28:54
Citaat van: jerryke op 21 september 2014, 10:13:23
oei wat is het rustig hier, patron doe mij maar ne koffie dat is goed tegen dat slechte weer......dat zal seffens kantine zitten zijn onder de voetbal  ;D

En blijft ge goed droog onder die voetbal?  ;D

Hier in Heusden-Zolder is het weer ook slecht.....doeme de koffie is nog niet klaar, dan zal ik maar een thee nemen  :D .... jij ook ne thee Koter  :devil_whip:

Ik drink thuis meestal thee, dus maak voor mij maar een green thee.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

Citaat van: Koter op 21 september 2014, 12:16:54
Citaat van: jerryke op 21 september 2014, 11:58:00
Citaat van: Koter op 21 september 2014, 11:28:54
Citaat van: jerryke op 21 september 2014, 10:13:23
oei wat is het rustig hier, patron doe mij maar ne koffie dat is goed tegen dat slechte weer......dat zal seffens kantine zitten zijn onder de voetbal  ;D

En blijft ge goed droog onder die voetbal?  ;D

Hier in Heusden-Zolder is het weer ook slecht.....doeme de koffie is nog niet klaar, dan zal ik maar een thee nemen  :D .... jij ook ne thee Koter  :devil_whip:

Ik drink thuis meestal thee, dus maak voor mij maar een green thee.
Eindelijk is de koffie klaar.... wie nog een tasje  ;D

Mathieu

Goede morgen, dat sla ik nooit af.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Waar blijft mijn thee?  :pan_kloppen:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

Arme jongen, is ze je nu weeral vergeten?????
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Koter op 21 september 2014, 14:02:36
Waar blijft mijn thee?  :pan_kloppen:

ja die staat daar op de hoek van den toog, maar die zal wel koud zijn ......mannen toch he :Doh3: ze letten ook nooit op  :D

jerryke

koffieke voor iedereen en voor Koter ne thee......'t zonneke is al van de partij, lekker buiten genieten van de voetbal deze voormiddag en deze namiddag gaan supporteren voor de vriendin van de kleinzoon die aan de Maasrun gaat meedoen  :d_clap_20:

Mathieu

Goede morgen. Fietstochtje zit er al op en seffens nog gaan wandelen. Anders wordt madame misschien boos. Vanmiddag een kleine versnapering want van avond zijn we uit genodigd door een van onze twee gasten. Wat moet dat nog meer zijn.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Patron de koffie is overheerlijk en dus geef er ons nog allemaal eentje, voor mij zoals altijd black.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op 28 september 2014, 12:16:56
Patron de koffie is overheerlijk en dus geef er ons nog allemaal eentje, voor mij zoals altijd black.

Mathieu merciekes voor de koffie, blij toe dat jij er eentje trakteert want hier op dit plein is weer geen kantine...; maar mijn speeltje werkt hier wel, bijna in heel Genk kun je gebruik maken van Hotspots  :a_thumbsup_20:

Koter

 Cocktails zijn niet goedkoop; voor een degelijk exemplaar ben je algauw tien euro kwijt. De nieuwe cocktail 'Gigi's' spant echter de kroon. Eén glas? Dat is dan 11.500 euro alstublieft.

Een restaurant in Londen heeft de duurste cocktail ter wereld gecreëerd: de Gigi's. Het drankje is uitsluitend bedoeld voor de rijken van Mayfair, aangezien een glas 8.888 pond kost, oftewel net geen 11.500 euro.

De Gigi's is een eerbetoon aan de iconische actrice Grace Jones, en wordt gemaakt met een vintage champagne en een uiterst zeldzame cognac, die van voor 1880 dateert.

Volgens Cesare Papagna, de manager van het restaurant, smaakt de cocktail naar 'vloeibaar goud'. Het kost in ieder geval evenveel; met de kostprijs kan je zo een auto kopen.

Het restaurant vraagt geïnteresseerden wel om het drankje op voorhand te betalen, om 'gênante' situaties te vermijden.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....