Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 20 gasten bekijken dit topic.

jerryke

Citaat van: Flurk op 31 augustus 2014, 20:37:47
Citaat van: Koter op 31 augustus 2014, 20:10:58
Allèèn koffie?
Doe er voor mij niet teveel koffie in want cafeïne is ongezond, maar een flinke scheut rum mag hoor.

koffie, wat slagroom een suikertje en zo een scheutje van die speciale koffiedrank  :Tasty: ...alles naar verhouding voor dat kopje natuurlijk

Mathieu

Patron geef ons nog eentje, en voor mijn zo een klein bakje koffie. Zo eentje waar Jerryke ook zo graag aan slurpt.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op  6 september 2014, 02:32:42
Patron geef ons nog eentje, en voor mijn zo een klein bakje koffie. Zo eentje waar Jerryke ook zo graag aan slurpt.

  :denken:  Steek in da koffietaske eens een paar sprietjes.  :koffie:

jerryke

Citaat van: Micmac op  6 september 2014, 10:43:44
Citaat van: Mathieu op  6 september 2014, 02:32:42
Patron geef ons nog eentje, en voor mijn zo een klein bakje koffie. Zo eentje waar Jerryke ook zo graag aan slurpt.

  :denken:  Steek in da koffietaske eens een paar sprietjes.  :koffie:

schoon taske he  ;D....weet ge waar ge zo eentje in het echt kunt krijgen....ik weet dat  ;D ...in Hotel "De schacht" op de Noordlaan 36, 3600 Genk  :a_thumbsup_20:

Micmac

Alle Frutters passen rond één tasje, het zou nogal een zicht geven. :LOL: :LOL:

Mathieu

Allen naar Hotel De Schacht dan, met x-aantal sprietjes.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.


jerryke

patron eene koffie, dan kan ik nog even gaan kijken hoe de achterkleinkinderen het doen in de klasjes waar ze zitten....daar hangen camera's in de klasjes en die kun je rechtstreeks bekijken  :a_thumbsup_20:

jerryke

Ze zijn precies bang om hier binnen te komen.... :denken: .... of zouden ze bang zijn dat ze eentje moeten trakteren.... wel ik kom er gauw eentje drinken want het is nu net pauze op de voetbal.... wie trakteerde ook alweer ? Was het Micmac wat ik dat hoorde zeggen dat hij toernee generale gaf.... proost Micmac  ;D

Mathieu

Goede middag. Patron geef er ons allemaal eentje.

Maar ben nog even aan het kijken naar het opgenomen programma van D2 gisterenavond : betreft het sponsering voor het kankerprogramma. Die kunnen ten minste geld bijeen krijgen voor verder onderzoek. Ik vrees dat ze dat hier nooit zullen kunnen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op 14 september 2014, 14:38:30
Goede middag. Patron geef er ons allemaal eentje.

Maar ben nog even aan het kijken naar het opgenomen programma van D2 gisterenavond : betreft het sponsering voor het kankerprogramma. Die kunnen ten minste geld bijeen krijgen voor verder onderzoek. Ik vrees dat ze dat hier nooit zullen kunnen.

was goed he, wij hebben dat gisterenavond rechtstreeks gezien....op het laatste die man met de balletgroep vond ik geweldig, maar hij was wel stikkapot

Micmac

Dan heb ik alweer wat gemist.

Mathieu

Bedankt, we kunnen weer even verder.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

even wat muziek opzetten dat poetst beter  ;D https://www.youtube.com/watch?v=zC_Xsr3jFYg   of  https://www.youtube.com/watch?v=qFFnxnFY050   :10_1_20:  en speciaal voor onze man zijn lievelingsliedje https://www.youtube.com/watch?v=kSYblBKZ75Y