Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 21 gasten bekijken dit topic.

jerryke

Citaat van: Koter op  2 maart 2014, 23:15:34
Citaat van: jerryke op  2 maart 2014, 23:13:45
Citaat van: Flurk op  2 maart 2014, 22:14:58
Voor den laatste moet ge in Meulebeke zijn bij Maenhout............. goe bierke man.... goe bierke.........  :Biertje2520klein:

daar ben ik vele jaren geregeld op bezoek geweest bij Jerom en Irma op hun boerderij  ;D

Voor de melk Jerryke?  ;D

lol neen...Jerommeke zoals wij hem noemden was onder den oorlog hier in het dorp bij mijn ouders gekazerneerd, die vriendschap is altijd blijven bestaan tussen mijn ouders en Jerommeke en zo hebben wij Irma zijn vrouw leren kennen en hun kinderen en natuurlijk ook de boerderij....wat mij altijd is bijgebleven van Irma, dat was een dame die altijd op haar blote voeten liep zelfs over de akkers

proske

Citaat van: Flurk op  2 maart 2014, 22:38:26
Proske ik mis uw one liners................... :triest:

Ik heb toch zo weinig tijd  . Krijg hier bestellingen binnen voor worstenbroodjes à volonte .
Verjaardagen , mooie dagen , slechte dagen , zonnedagen , regendagen . Zelfs voor buurtfeesten .
En ik ben nu eenmaal niet zooooo creatief als onze Micmac . Die heeft tijd te over zo te zien , aan zijn postings .

Trouwens bij de Europese Unie werken , valt goed mee. Ik heb kennissen in Brussel . Mevrouw werkt bij de politie . En mijnheer deed een aantal jaren geleden zijn examen voor brandweerman bij de E.U.
Hij moet elke avond rond 20.00 u , de burelen inspecteren of de ambtenaren wel hun sigaret /sigaar  hebben gedoofd .
Hij krijgt daarvoor 150 procent van zijn wedde , NETTO . Eventuele belastingsheffing wordt integraal terugbetaald.

Dan kan men inderdaad met bolides rondrijden ............ :oops:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

Mathieu

Citaat van: jerryke op  2 maart 2014, 14:30:51
Citaat van: Mathieu op  2 maart 2014, 14:05:17
Allee zondagmiddag. Heb hier nog twee van die , ons Mia heeft ze zelf gebakken : Perentaart met bladerdeeg



die ziet er lekker uit, heeft ze er pudding onder gelegd ?

Neen ze zegt dat het cakebeslag is welke op de bladerdeeg gespoten wordt in rondekens.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Hoe heette die van De Panne weer........... dat was ook een beambte van Europa afdeling Nato, en die stoede met zijn pensioen, maar de bedragen waren juist.

Die worden inderdaad wel veeeeeeeeeeeeeeel te veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel betaald.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

wie van de heren kan in kontakt komen met Fieke  en vraag dan even haar IPadres ? of geef me even het telefoonnummer waar ze te bereiken is via PB dan vraag ik het haar  ;D

Mathieu

Heb haar juist nog een mail gestuurd. Ze kan nog steeds niet op de Frutters. Stuur je een pm.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Bericht zou ondertussen moeten aangekomen zijn.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op  3 maart 2014, 14:56:47
Bericht zou ondertussen moeten aangekomen zijn.


merciekes Mathieu, ik heb haar ondertussen een mailtje gedaan  ;)

Mathieu

En van al dat geschrijf heb ik dorst gekregen. Patron geef ons iets en voor mij hetzelfde van altijd.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op  3 maart 2014, 22:42:31
En van al dat geschrijf heb ik dorst gekregen. Patron geef ons iets en voor mij hetzelfde van altijd.

voor mij ook  :angel:

Micmac

Citaat van: Mathieu op  3 maart 2014, 01:59:53
Hoe heette die van De Panne weer........... dat was ook een beambte van Europa afdeling Nato, en die stoede met zijn pensioen, maar de bedragen waren juist.

Die worden inderdaad wel veeeeeeeeeeeeeeel te veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel betaald.

Je bedoeld ; MC= Monte Cristo = Talleyrand = nick van Robert Meerts, Luitenant met vaste binnendienst te Evere/Nato/Belgium.

Mathieu

Inderdaad, maar daar ook al jaren niets meer gehoord of vernomen. Zou hij nog wonen daar op 5 hoog???
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op  4 maart 2014, 19:19:34
Inderdaad, maar daar ook al jaren niets meer gehoord of vernomen. Zou hij nog wonen daar op 5 hoog???

Zijn dakappartement tegenover Leopold I was negen hoog en zeer mooi.

proske


Hier is de bevestiging : Micmac is gewoon MC . Eindelijk ontmaskert .  :oops:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

Mathieu

Citaat van: Micmac op  4 maart 2014, 20:30:44
Citaat van: Mathieu op  4 maart 2014, 19:19:34
Inderdaad, maar daar ook al jaren niets meer gehoord of vernomen. Zou hij nog wonen daar op 5 hoog???

Zijn dakappartement tegenover Leopold I was negen hoog en zeer mooi.

Oeps zit nog hoger dan ik dacht.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.