Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 21 gasten bekijken dit topic.

xofie

Citaat van: Koter op 16 augustus 2009, 02:27:37
Citaat van: xofie op 16 augustus 2009, 02:01:59
Kan ik hier een afbeelding toevoegen die op mijn pc staat?????



Onderaan bij extra opties. Ze mogen niet groter zijn dan 150 kb.

dank jr ik wou even mijn avatar iets groter laten zien maar het bestand is te groot, hetgeen ik wou laten zien is onze kat die haar poot opsteekt en haar midedenklauw uitsteekt  ;D ;D ;D

Koter

Citaat van: xofie op 16 augustus 2009, 03:03:34
Citaat van: Koter op 16 augustus 2009, 02:27:37
Citaat van: xofie op 16 augustus 2009, 02:01:59
Kan ik hier een afbeelding toevoegen die op mijn pc staat?????



Onderaan bij extra opties. Ze mogen niet groter zijn dan 150 kb.

dank jr ik wou even mijn avatar iets groter laten zien maar het bestand is te groot, hetgeen ik wou laten zien is onze kat die haar poot opsteekt en haar midedenklauw uitsteekt  ;D ;D ;D

Zeker dat die foto van de kat is en niet die van u?  :shoot_me:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

barabas

Citaat van: xofie op 16 augustus 2009, 03:03:34
Citaat van: Koter op 16 augustus 2009, 02:27:37
Citaat van: xofie op 16 augustus 2009, 02:01:59
Kan ik hier een afbeelding toevoegen die op mijn pc staat?????



Onderaan bij extra opties. Ze mogen niet groter zijn dan 150 kb.

dank jr ik wou even mijn avatar iets groter laten zien maar het bestand is te groot, hetgeen ik wou laten zien is onze kat die haar poot opsteekt en haar midedenklauw uitsteekt  ;D ;D ;D

??? ??? ???

Uw kat famillie van mijn kat?

jerryke

Citaat van: xofie op 16 augustus 2009, 02:01:59
Kan ik hier een afbeelding toevoegen die op mijn pc staat?????



of anders via http://imageshack.us/

xofie



onze zorra, kattin 4 jaar oud

xofie

Citaat van: Koter op 16 augustus 2009, 11:35:47
Citaat van: xofie op 16 augustus 2009, 03:03:34
Citaat van: Koter op 16 augustus 2009, 02:27:37
Citaat van: xofie op 16 augustus 2009, 02:01:59
Kan ik hier een afbeelding toevoegen die op mijn pc staat?????



Onderaan bij extra opties. Ze mogen niet groter zijn dan 150 kb.

dank jr ik wou even mijn avatar iets groter laten zien maar het bestand is te groot, hetgeen ik wou laten zien is onze kat die haar poot opsteekt en haar midedenklauw uitsteekt  ;D ;D ;D

Zeker dat die foto van de kat is en niet die van u?  :shoot_me:

schattig hé !!! :10_1_20: :10_1_20: :10_1_20:

jerryke


xofie

Citaat van: jerryke op 16 augustus 2009, 21:54:59
Citaat van: xofie op 16 augustus 2009, 16:38:57


onze zorra, kattin 4 jaar oud

onze Jef, 8 jaar oud

dat zie je zo dat het een kater is, zal een pakje zwaarder wegen dan onze zorra, die haalt amper de 4 kg denk ik.

Ik zie dat jef ook een belletje aanheeft, handig he, zo hoor je ze steeds aankomen, gaat jef ook buiten ????

jerryke

Citaat van: xofie op 16 augustus 2009, 21:59:51
Citaat van: jerryke op 16 augustus 2009, 21:54:59
Citaat van: xofie op 16 augustus 2009, 16:38:57


onze zorra, kattin 4 jaar oud

onze Jef, 8 jaar oud

dat zie je zo dat het een kater is, zal een pakje zwaarder wegen dan onze zorra, die haalt amper de 4 kg denk ik.

Ik zie dat jef ook een belletje aanheeft, handig he, zo hoor je ze steeds aankomen, gaat jef ook buiten ????


neen Jef komt niet buiten...maar dat belletje dient voor s'nachts als ik in bed lig....ik lig nogal graag met de voeten boven op de deken....je je raad het al, Jef die bijt graag in mijn tenen vandaar dat belletje ;D

xofie

16 augustus 2009, 23:38:29 #414 Laatste wijziging: 16 augustus 2009, 23:42:00 door xofie
Citaat van: jerryke op 16 augustus 2009, 22:05:29
Citaat van: xofie op 16 augustus 2009, 21:59:51
Citaat van: jerryke op 16 augustus 2009, 21:54:59
Citaat van: xofie op 16 augustus 2009, 16:38:57


onze zorra, kattin 4 jaar oud

onze Jef, 8 jaar oud

dat zie je zo dat het een kater is, zal een pakje zwaarder wegen dan onze zorra, die haalt amper de 4 kg denk ik.

Ik zie dat jef ook een belletje aanheeft, handig he, zo hoor je ze steeds aankomen, gaat jef ook buiten ????


neen Jef komt niet buiten...maar dat belletje dient voor s'nachts als ik in bed lig....ik lig nogal graag met de voeten boven op de deken....je je raad het al, Jef die bijt graag in mijn tenen vandaar dat belletje ;D
lollig zeg, onze katten hebben altijd buiten mogen lopen, resultaat was dan ook op 7 jaar zo ongeveer 6 katten dood, en ik was het strontbeu, ik wou helemaal geen kat meer, moet nu wel   zeggen dat er 5 katers bijwaren en maar één kattin, ze werden allemaal rond het jaar overreden of vergiftigt, dus ik wou absoluut geen kat meer tot de buurman der weer stond met een vondelingetje, ik zei neen rot op met je kat, mijn man had ze al vast, ze was ongeveer 8 maanden en ronken dat dat beest deed, het kon me niet vertederen, ttz ik probeerde me groot te houden, ik zei neen niks van er komt geen vlooienbal binnen want die komt van de straat endie zit vol vlooien, en ik heb niks meer in huis, buiten de waard gerekend natuurlijk buurman had nog wel vlooienspul, enfin kat hier dik tegen mijn goesting, want ik was het afscheid nemen beu, altijd een hoop verdriet. Enfin daar was dan de nieuwe kat he, terug opvoeden, want ik wil enkel opgevoede katten, bij mij hebben ze hun plaatsje in de zetel, een speciale beestenzetel, hond en kat liggen er vredig naast mekaar. maar dat is het dan ook, daar is je plaats en nergens anders, niet op kasten springen, niet op vensterbanken, want dan hang je binnern de kortste keren in de gordijnen als er een vlieg zit. Enfin Zorra heeft alles doorstaan, en wonder boven wonder in september is ze hier nu 4 jaar, een blijvertje dus. 't is ook een echte floddermus, 'snachts is ze doorgaans buiten en dan komt ze 's morgens binnen en komt bij me zitten, dan wordt ze gestreeld en als ik ophou dan klopt ze met haar fluwelen pootje op mijn hand, zo van helaba je gaat toch nog wat verder doen zekers.  Ach ja beestjes ./

xofie

koter der niet om te trakteren ?????

jerryke

Citaat van: xofie op 17 augustus 2009, 21:18:46
koter der niet om te trakteren ?????

neen, maar we kunnen er ondertussen toch eentje op zijn kosten drinken als je wil  ;D

xofie

Citaat van: jerryke op 17 augustus 2009, 21:23:50
Citaat van: xofie op 17 augustus 2009, 21:18:46
koter der niet om te trakteren ?????

neen, maar we kunnen er ondertussen toch eentje op zijn kosten drinken als je wil  ;D

yess, yess, zet hem maar op de spiegel !!!!!!!!!

Madame F

wil kik ook wel ene meepakken zulle, doe ma moa e lekker kriekske. Den Koter ist ne beste kerel, sante man :Beer-Chug:

xofie

ik ga nog een half literke water pakken