Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 29 gasten bekijken dit topic.

Mathieu

Allee bij zoveel vriendelijkheid, Patron geef er ons nog eentje, misschien voor allen hetzelfde.....
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

De niet rokers  hadden nochtans beloofd  om, als er niet meer mocht gerookt worden, ze in massa op café gingen gaan. Blijkbaar zijn er buiten de politiekers, nog die hun woord niet kunnen houden. :denken:

Flurk

Citaat van: Micmac op 10 februari 2014, 19:27:26
Je mag van mij altijd een sigaretje aansteken. :Tip-Hat:
Heb ik spijtig genoeg gedaan MicMac. Dank aan dat stoppen heb ik Colitis Ulserosa gekregen met als gevolg een stoma.

Micmac

Deze  'langdurige inflammatoire darmziekten', komen helaas meer en meer voor zelfs bij niet rokers.

Flurk

Citaat van: Micmac op 10 februari 2014, 19:50:14
Deze  'langdurige inflammatoire darmziekten', komen helaas meer en meer voor zelfs bij niet rokers.
Tap maar een flinke Leffe hoor en pak er ook eentje................. :Biertje2520klein:

Mathieu

En ik krijg niks of watte ??????
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op 10 februari 2014, 23:32:54
En ik krijg niks of watte ??????

ja nu ben ik niet al te groot en kijken ze nog over me heen  :Doh3:

Mathieu

Micmac aangezien je toch zo vriendelijk was, geef ik er ook eentje ; Patron geef ons nog eens hetzelfde...
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

 :Beer-Chug: Micmac en Mathieu  ;D

Micmac

11 februari 2014, 19:02:04 #3909 Laatste wijziging: 12 februari 2014, 00:20:18 door Micmac
Nu had ik alweer chanse met de Elexir D' Anvers, 20 liter aan 14 euro de liter, zo af en toe eens rijden tot Martelange heeft toch zijn voordelen, nu heb ik nog een bod gedaan op 25 liter maar ik ben twee euro gezakt in prijs, ik wist zelf niet dat ik zo gierig was, maar het komt ineens in je op en nu maar afwachten.

Bijna vergeten, ik had mijn tankske ook volgedaan aan € 1,185 de liter.

Flurk

Citaat van: Micmac op 11 februari 2014, 19:02:04
Nu had ik alweer chanse met de Elexir D' Anvers, 20 liter aan 14 euro de liter, zo af en toe eens rijden tot Martelange heeft toch zijn voordelen, nu heb ik nog een bod gedaan op 25 liter maar ik ben twee euro gezakt in prijs, ik wist zelf niet dat ik zo gierig was, maar het komt ineens in je op en nu maar afwachten.

Bijna vergeten, ik had mijn tankske ook volgedaan aan € 11,85 de liter.
Amaai MicMac, gij rijdt met gezuiverde alcool zeker, de jenever is goekoper...........

proske

Citaat van: Flurk op 11 februari 2014, 19:19:50
Citaat van: Micmac op 11 februari 2014, 19:02:04
Nu had ik alweer chanse met de Elexir D' Anvers, 20 liter aan 14 euro de liter, zo af en toe eens rijden tot Martelange heeft toch zijn voordelen, nu heb ik nog een bod gedaan op 25 liter maar ik ben twee euro gezakt in prijs, ik wist zelf niet dat ik zo gierig was, maar het komt ineens in je op en nu maar afwachten.

Bijna vergeten, ik had mijn tankske ook volgedaan aan € 11,85 de liter.
Amaai MicMac, gij rijdt met gezuiverde alcool zeker, de jenever is goekoper...........

Ik denk met elixir .......  :Tip-Hat:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

Micmac

11 februari 2014, 22:24:15 #3912 Laatste wijziging: 11 februari 2014, 22:34:35 door Micmac
Elexir d' Anvers is een paardemiddel.

http://www.elixir-danvers.be/nl/elixir-d-anvers


proske

De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .