Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 19 gasten bekijken dit topic.

Micmac

Citaat van: Madame F op 13 januari 2014, 16:13:55
kan kik hie e kommeke koffie slurpen

Kom maar binnen voor een tété a tété. :koffie:

Madame F

Citaat van: Micmac op 13 januari 2014, 20:31:09
Citaat van: Madame F op 13 januari 2014, 16:13:55
kan kik hie e kommeke koffie slurpen

Kom maar binnen voor een tété a tété. :koffie:

da's graaf,gaai vruugt da zu schone enne dan komme kik surtoe noa a enne dink mo belofte mokt schuld en dië zeu ni vervult kraaigt neun bult. ma bu wuunde gaai

barabas

Madam F

Zijde gij de moeder van Fonske?

Uw naam begint ook met een F en qua taal..... :Tip-Hat:

xofie

Citaat van: barabas op 13 januari 2014, 21:40:42
Madam F

Zijde gij de moeder van Fonske?

Uw naam begint ook met een F en qua taal..... :Tip-Hat:

hierse terug uit verlof ?? ?? ?? en hoe was het ?? ?? ??

Micmac

Citaat van: Madame F op 13 januari 2014, 21:36:30
Citaat van: Micmac op 13 januari 2014, 20:31:09
Citaat van: Madame F op 13 januari 2014, 16:13:55
kan kik hie e kommeke koffie slurpen

Kom maar binnen voor een tété a tété. :koffie:

da's graaf,gaai vruugt da zu schone enne dan komme kik surtoe noa a enne dink mo belofte mokt schuld en dië zeu ni vervult kraaigt neun bult. ma bu wuunde gaai

Van Beringen, da's just achter da plaatje " einde beschaving", nog just in de bebouwde kom. :biggrinumbrella1:

Mathieu

Dit vind ik dan ook een mooi gezegde :

als de federale regering de Sahara zou beheren, vrees ik dat we over 5 jaar een zandtekort hebben"
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Citaat van: barabas op 13 januari 2014, 21:40:42
Madam F

Zijde gij de moeder van Fonske?

Uw naam begint ook met een F en qua taal..... :Tip-Hat:

Zou het daarom zijn Prof dat Fonske niet mag drinken, omdat zij ze zo graag heeft.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Citaat van: Micmac op 13 januari 2014, 22:14:24
Citaat van: Madame F op 13 januari 2014, 21:36:30
Citaat van: Micmac op 13 januari 2014, 20:31:09
Citaat van: Madame F op 13 januari 2014, 16:13:55
kan kik hie e kommeke koffie slurpen

Kom maar binnen voor een tété a tété. :koffie:

da's graaf,gaai vruugt da zu schone enne dan komme kik surtoe noa a enne dink mo belofte mokt schuld en dië zeu ni vervult kraaigt neun bult. ma bu wuunde gaai

Van Beringen, da's just achter da plaatje " einde beschaving", nog just in de bebouwde kom. :biggrinumbrella1:

Hoe bedoel je dat nu weer Micmac, is het dan nog op andere plaatsen op een dergelijke manier afgemaakt. Hier staat dat plakkaat ook maar is het ook nog dicht gepalkt met gazettenpapier.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Die bebouwde kom heeft alleen maar één doel en dat is de zone 50 onnodig verlengen, de meeste gemeenten hebben maar één doel in alles wat ze doen en dat is de bevolking pesten en plagen, wanneer gaan we eens een eerlijk gemeentebestuur krijgen.

Nu heb je ook gemeenten met een partij die die partij niet waardig is, bijvoorbeeld de NVA maar de leden van die partij zijn enkel lid voor de mandaatpremie en zijn zeker geen NVA in hart en nieren maar een stelletje profiteurs van mandaatgeld, hetzelfde senario kom je tegen bij de vakbond, zij kennen niets van de vakbond maar zijn er enkel bij om niet ontslagen te worden .

jerryke

patron tot middernacht mag er gedronken worden op mijn kosten ....schol  :Beer-Chug:

Flurk

Citaat van: Micmac op 17 januari 2014, 19:18:00
Die bebouwde kom heeft alleen maar één doel en dat is de zone 50 onnodig verlengen, de meeste gemeenten hebben maar één doel in alles wat ze doen en dat is de bevolking pesten en plagen, wanneer gaan we eens een eerlijk gemeentebestuur krijgen.

Nu heb je ook gemeenten met een partij die die partij niet waardig is, bijvoorbeeld de NVA maar de leden van die partij zijn enkel lid voor de mandaatpremie en zijn zeker geen NVA in hart en nieren maar een stelletje profiteurs van mandaatgeld, hetzelfde senario kom je tegen bij de vakbond, zij kennen niets van de vakbond maar zijn er enkel bij om niet ontslagen te worden .
MicMac, ik zou het ten zeerste appreciëren moest je voor politiek naar het forum Politics gaan en De Frutters reserveren voor de leuke dingen.

Flurk

Citaat van: jerryke op 18 januari 2014, 01:44:51
patron tot middernacht mag er gedronken worden op mijn kosten ....schol  :Beer-Chug:
Verdorie dan moet ik mij haasten. Patron rap een jeneverke a.u.b. Schol Jerryke.......... :Biertje2520klein:

jerryke

Patron de rekening van deze nacht ....... :o ...maar 1 jeneverke, nog een geluk dat Flurk niet een ganse fles gevraagd heeft  :LOL:

Koter

Citaat van: jerryke op 18 januari 2014, 14:02:22
Patron de rekening van deze nacht ....... :o ...maar 1 jeneverke, nog een geluk dat Flurk niet een ganse fles gevraagd heeft  :LOL:

Een geluk voor u dat ik moe was en ben gaan slapen.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

Hier zitten we dan weeral achter onze pc en op de achter ons is weeral de Duitstalige muziek bezig van op de D1
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.