Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 26 gasten bekijken dit topic.

Micmac

De Bild heeft de reconstructie-beelden van het afgelegde parcour.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=G3jFDo-Y6F8

Mathieu

Vandaag heb ik de max van de dag gehoord.

Er is iemand door de dienst van het Rode Kruis Maaseik naar het ziekenhuis gebracht. De patient zit al jaren in een rolstoel en heeft een sonde. Daarvoor diende hij een ingreep te ondergaan in het ziekenhuis Maaseik. Na drie dagen mocht hij vandaag terug naar huis Contact werd opgenoen met het Rode Kruis en daar vertelde men doodleuk dat het vandaag niet kon maar wel weer op maandag. Moet je daarvoor van alles kopen van dergelijke instelling, of hadden ze die wagen nodig voor persoonlijke doeleinden misschien???

Wat tot die hier nog eens aan de deur komen om iets te kopen, je gaat ze nog al een gang zien gaan .
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op  4 januari 2014, 15:56:56
Vandaag heb ik de max van de dag gehoord.

Er is iemand door de dienst van het Rode Kruis Maaseik naar het ziekenhuis gebracht. De patient zit al jaren in een rolstoel en heeft een sonde. Daarvoor diende hij een ingreep te ondergaan in het ziekenhuis Maaseik. Na drie dagen mocht hij vandaag terug naar huis Contact werd opgenoen met het Rode Kruis en daar vertelde men doodleuk dat het vandaag niet kon maar wel weer op maandag. Moet je daarvoor van alles kopen van dergelijke instelling, of hadden ze die wagen nodig voor persoonlijke doeleinden misschien???

Wat tot die hier nog eens aan de deur komen om iets te kopen, je gaat ze nog al een gang zien gaan .

De directeur krijgt een salaris van iets over de 198 000 euro netto plus nog extra legale voordelen zonder ook maar iets te doen.
Laat die vrijwilligers de problemen maar oplossen en naast de straat gaan staan om te bedelen voor mijnheer de Directeur zijn overbetaald salaris.

Flurk

Een vriend van mij heeft daar jaren gewerkt in de administratie en is het er afgetrapt omdat hij het uiteindelijk niet meer kon aanzien. De druppel teveel was, nadat ze een groot,legaat gekregen hadden, de beheerraad besliste om voor het hele hogere kader een nieuwe Mercedes 500 te kopen.

Micmac

Citaat van: Flurk op  4 januari 2014, 18:26:31
Een vriend van mij heeft daar jaren gewerkt in de administratie en is het er afgetrapt omdat hij het uiteindelijk niet meer kon aanzien. De druppel teveel was, nadat ze een groot,legaat gekregen hadden, de beheerraad besliste om voor het hele hogere kader een nieuwe Mercedes 500 te kopen.

En dat noemt men een liefdadigheidsinstelling, waar in elk land zo'n directeur zit met ongeveer hetzelfde salaris zonder beroepsbekwaamheid.

xofie

we hebben nog geen nieuwjaarsdrink gehad, dus geef ze er allemaal ene van mij

Koter

Citaat van: xofie op  4 januari 2014, 22:25:43
we hebben nog geen nieuwjaarsdrink gehad, dus geef ze er allemaal ene van mij

Ver ene kom ik ni uit mijne zetel.  ;D
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

proske

Citaat van: Micmac op  4 januari 2014, 19:31:15
Citaat van: Flurk op  4 januari 2014, 18:26:31
Een vriend van mij heeft daar jaren gewerkt in de administratie en is het er afgetrapt omdat hij het uiteindelijk niet meer kon aanzien. De druppel teveel was, nadat ze een groot,legaat gekregen hadden, de beheerraad besliste om voor het hele hogere kader een nieuwe Mercedes 500 te kopen.

En dat noemt men een liefdadigheidsinstelling, waar in elk land zo'n directeur zit met ongeveer hetzelfde salaris zonder beroepsbekwaamheid.



Nochtans de timing en de planning bij het rode kruis is en was perfect . Ik herinner mij , dat een camion met hulpgoederen , in 1953 bij de grote overstromingen  , een dorpje in Zeeland bevoorrade met een hele lading BH 's en korsetten .  :denken:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

Mathieu

Zo te horen is dat voor heel het land hetzelfde met dat Rode Kruis. Gelijk Micmac zegt : laat de vrijwilligers maar werken, wij zullen het wel door deuren en vensters buiten smijten.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Tournee Generale,

Nu hebben ze de vrijdag al wat minder werk door deze gestofistikeerde machine.

https://plus.google.com/_/notifications/emlink?emr=10606577903269958523&emid=CODy49CltbsCFQkJQAod-DMAAA&path=%2F115918140590477023459%2Fposts%2FgtWjQPLuZXH&dt=1387215818936&ub=37

Mathieu

Schol, de café black was heerlijk.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

De Leffe was ook juist op temperatuur met een mooie kraag. :Biertje2520klein:

Koter

Hebben ze hier ook een bierfrigo?  :Biertje2520klein:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

ls ik zo iets in de garage moest zetten en vullen kwam die nooit meer leeg denk ik.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op  6 januari 2014, 17:51:43
ls ik zo iets in de garage moest zetten en vullen kwam die nooit meer leeg denk ik.

Die oude van de garage was van 1987 en het verbruik was veel te hoog, dus betaal ik met het minder verbruik mijn nieuw toestel af, het is altijd beter met recente toestellen te werken omdat ze veel minder verbruiken.